Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

6 Ekim 2017 Cuma

Öğrenci Oldum Beeen

    Herkese kocaman bir merhaba.Başlığım direk konuyu anlatıyor öğrenci oldum beeen.Hem de üniversiteden mezun olalı zaten 3 sene olmuştu.

    Aslında ben azimli bir öğrenci değilimdir, aman çalışayım, aman bir okul daha bitireyim kariyerime katkısı olsun diye düşüncem olmadı.Aslında üniversite zamanında bir düşündüm halkla ilişkiler okumayı; ama zor geldi sonrasında insan kaynakları uzmanlığı kursuna gitmiştim, ha bu arada ben sağlık kurumları yöneticiliği okudum 4 sene Afyonda.O zamanlar okuyayım demiştim; ama harç ödemek zor geldi bi.Ondan sonra İnegöl'e geldim, ilk sene kayıt olayım dedim; ama İnegölde bürosu yok Anadolu Üniversitesi'nin, Bursa merkeze gidip uğraşmaya üşendim.Her sene ygs ye gireyim diyorum başvuruları kaçırıyorum, geçen sene başvuracaktım açıköğretim fakültesine yine unuttum.Bu sene yine unutmuştum dün sevgili kahve yazı paylaşmış, yarın son gün demiş, yahu dedim daha erken değil mi zamanı var, sonra bir düşündüm ulan millet ilk döneme başladı zaten nesi erken diye, hemen siteye girdim ve şipşak internetten kaydımı yaptım, vesikalık fotoğraf eklememizi istemişler bilgisayarda ne arasın vesikalık, 2 sene önce fuarda çektirdiğim bol gülüşlü bir fotoğrafı ekledim oraya, ne yapayım yani.

   Bugün gittim taaa Bursa merkeze, yaptığım plana göre 12 ye 20 kala orada olacaktım, işim 10 dakika sürse, iyi iyi öğle arasından önce işlerim bitmiş iş yerine geri dönmüş olurdum.Oraya bir vardım, uuhh o da ne bu kalabalık ne, ne sorumsuz insanlar o kadar kişi neden son güne bırakmış yani bu kayıt işlerini hayret bir şey ya.Gittim sıra aldım önümde 75 kişi var, neyse dedim madem süre o kadar uzun zaten emniyette bir işim vardı buralarda bi emniyet müdürlüğü  bulayım en azından zaman geçsin.Gittim emniyete; lakin işimi çözemediler, nasıl olsa öğle arası işlem yapmazlar diye bir kahvaltı yapayım dedim oturdum yedim bi gittim tekrar büroya anaa bunlar öğle tatili yapmamış işlemler bitsin diye, benim sıram da geçmiş, oysaki hemen büronun yanındaydım kafede, neden bakmadım diye kendime kızdım tekrar sıra aldım bu kez önümde 105 kişi vardı, bir sinirlendim amaan dedim okuyacağım okula da, sonra bi sakinleştim, aklıma rüyam geldi.Geçen hafta bir rüya gördüm, tercih yapacakmışım, istediğim herhangi bir bölüme yerleşebiliyormuşum; ama bizimkiler illa Mersinde okuyacaksın diyorlar, tamam diyorum; ama okuyacak bölüm bulamıyorum vay efendim öğretmenlik okumam kpss var mühendis olmam şu var diye, paylaşım yapmayı düşündüğümde aklıma geldi rüyam.Geçen hafta da üniversiteden bir arkadaşımla konuşuyorum öğrenci olmayı özledim demiştim, tabi öğrencilikten kastım ders çalışmak değil, zaten okuldayken de ders çalışmazdım ben, sınav sabahı kalkar bakardım ve de sınavdan önce milleti dinlerdim.Bence en iyi çalışma taktiği sınavdan önce aşırı inek öğrencilerin yaptığı ders tekrarlarını dinlemek:D

   Neyse işte öğrenciliğe özlemim vardı diyorum; ama bu özlem aslında avareliğe.Okula git gel, para aileden ye gez iç, sorumluluk yok, senede gireceğin birkaç sınav amaaaan nedir ki.Nasıl hızlı gelişti ya dün bu saatlerde aklımda bile yokken şuan tekrar öğrenciyim, buradan tekrar teşekkür ediyorum  ve de takip edin diyorum Kahve Molası'nı.

Son söz: sınav bürosundakiler en kısa sürede fotoğrafımı değiştirmemi söylediler:D bir de 7 buçuğa kadar çalıştığım günlerden nefret ediyorum söyleyeceklerim bu kadar :)

26 yorum :

  1. Harika bence . 😊 Ben de başvurmayı düşündüm ama biraz yoğunum . Vazgeçtim . Belki ilerde ben de deneyebilirim :) Başarılar dilerim . Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sabah giderken bile üşendim; ama sonunda başardım:)

      Sil
  2. Meltem , beraber okulu asar sinemaya gideriz ;)))
    Yeni Üniversitemiz hayırlı olsun diyorum . Seneye sayımız çoğalır inşallah ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy gidelim hepsini asalım boşver, vizelerin hepsinden kalcam nasılsa😭😭😭

      Sil
  3. Hayırlı olsun. Okumak güzel. Ben de Öğrencilik dinleriz değil mi senden artık ? :)

    YanıtlaSil
  4. Hadi Meltem kızım. Zahmet çekmişsin bayağı ama Allahtan olmuş.Hayırlı olsun, her işin kolay olsun kızım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece ablacımmmm, saolasın öpücükleer çook

      Sil
  5. Hadiii ay cok sevindm okumak gibisi var mı basarilar diliyodum sinavlarda okunmus sekeri unutma haha 😂

    Aaa ama bende ayniydim meltem biliyomusun. Derse hic calismazdim. Yanimdaki ile arkamdaki arkadas calisirdi bende duyardim. Hatta bir arkadaş bana calismiyon gel bare dinle de ben anlatayim dedi anlatti. Dinledim ondan daha cok aldim 😄 lan bundaki zekaya bak calismadan iyi aliyo derlerdi haha 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Özlem bu kez kimseden bir şey de dinleyemicez, bende öğretmen kafası var heralde, ne sorar ne sormaz bilirdim hep, hoş bu dönem çakacağım şimdiden belli😂😂😂

      Sil
    2. Sana bur meslek daha cikti desenee :) ögretmen ol ögretmen. Ama sinir ederler seni bak gelir gelir bize dert yanarsin 😁 yok yok zeki kizsin yaparsin sennn

      Sil
    3. Arkadaşlarım öğretmen olabilmek için formasyon aldılar, o hak veriliyordu bize.bizimkiler tamamladı o hak ellerinden alındı, burası türkiye😫 üniversiteye gideceğim sene bilgisayar öğretmenliği yazmadım diye annem hala söyleniyor 🙄 ben öğretmen o-la-mam

      Sil
    4. :) ay bende olamazdim cok sabir istiyo valla. Oda senle bende yok gibi gibi 😁

      Sil
    5. Ben hiç olamıyorum, kardeşim eşit ağırlıkçıydı ona kuru kumun hacmi terazileri anlatmaya çalışıyordum, anlamayınca gerizekalı mısın ne kadar kolay diyordum

      Sil
    6. Haha :) bende iki kere anlatir ücncüde öfff der birakirimm bide disiplinliyim sıkarım valla cocuklari sevmezler beni 😁

      Sil
    7. Ben de disiplinliyimdir böyle şeylerde, anlamadıklarında hırpalayasım geliyor.geçen biri bana ingilizce bir konu sordu anlattım, anlamadı, örneklendirdim yok anlamadı kendim gıcık oldum:) ya aslında benim okuduğum bölüm benlik, seçerken o yüzden yazdım; ama malesef sistem olması gerektiği gibi işlemediğinden işimizi yapamıyorz

      Sil
  6. Hayırlı olsun canım, zaten gençsin iyi yaptın, şimdiden iyi dersler:)))Sevgiler..
    not: Kahve Molası zaten takibimde olan sevgili blogcanlardan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde ablacımm, bazen yaşlandm diye dert yansakta aslında istesek yapabileceğimiz çook şey var

      Sil
  7. 2. Hatta 3. Üniversite sevdasına düşenlere imrenerek bakıyorum ama hiç bana göre değil. Bir tanesini zor bitirdim 😥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Abdullah bey ben de öyleydim,kardeşim her hafta Hataydan Ankaraya gidiyordu yüksek lisans için takdir ediyordum, birden yaptım oldu

      Sil
    2. Hahaha birden yapınca oluyormuş desenize

      Sil
    3. Eğer size bir ktksı olacaksa yapın.ben işsizlik yüzünden kendi memleketime gidemedim bazı zamanlar çok istesem de, şimdi kendime yeni bir kpı açıyorum geç değil

      Sil
  8. Hayırlı olsun canım. Darısı başıma.Bende master yapmak istiyorum ama Yurtdısında olduğum için şu sıralar askıya aldım.
    Okumak gibisi yok :)
    Sevgiler 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim!Yurtdşının tadını çıkar, dilini geliştir boşver.masterı yaparsın daha, keşke Amerikadam hemen dönmeseydm diye düşünüyorum ben çoğu zaman

      Sil