Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

11 Ekim 2017 Çarşamba

Hayat Hepimize Güzel Olsun

   'Hayat sana güzel be', dedi bana.O an kafamdan milyon tane şey geçti, ışık hızından daha hızlı olan bir şey bu, anlayamazsın.Gülümsedim ve 'hayat yaşamasını bilene güzel' dedim.

   Farkında mısınız hep başka insanların hayatına özenir, kendimizinkini beğenmeyiz.Büyüklerimiz komşunun tavuk bize kaz görünür demişler, doğru demişler valla.Kimin ne yaşadığını bilmeden, neler çektiğini bilmeden güzel görünen yanlarına özenir dururuz.Mesela ben, evet bazen surat asma huyum vardır, eskiden daha fazlaydı canım sıkkınsa etrafımdaki herkese zehir ederdim ortamları; lakin büyüdüm, şimdilerde kan kussam kızılcık şerbeti içtim diyorum.Müşterilerime, patronuma, etraftakilere gülümserim; çünkü bence artık ben profesyonelim:)Onlar da beni böyle görünce, hiçbir derdim tasam yok sanıyorlar.Mesela kafamı yastığa koyduğumda kaç bin tane şey düşünmüşüm, gözyaşlarımı farkettirmeden nasıl akıtmışım kimse bilmez.Bilmelerine de gerek yok zaten.



         İnsanlar görünene aldanıyorlar.Bu durum da sosyal medyanın da etkisi çok; çünkü herkes gülerken pozlar veriyor acayip eğleniyorlar:)Sosyal medya kullandığım zamanda da pek aktif değildim, yurtdışına çıktığımda fotoğraf atardım, arkadaşlarım yazardı yine, hayat sana güzel be, yaşıyosun bu hayatı kıskanıyoruz diye, ulan diyordum çalışıyorum ben burada elimde kocaman bir valiz tüm gün müşteri geziyorum, ama orasını kimse düşünmüyor tabi neden; çünkü ben geziyorum!Bir gülme tutuyordu beni böyle durumlarda, ben kadere isyanları oynarken birileri bana özeniyor, vay anasını sayın seyirciler.

Görünene aldanmamak lazım sevgili okurum.Hep başkasının hayatına özenmekle olmaz bu işler.Sait Faik demiş ki ,Dünyayı güzellik kurtaracak
Bir insanı sevmekle başlayacak her şey üzgünüm Saitciğim bence kendini ve hayatını sevmekle başlayacak her şey.Oturup başkasının hayatına özenmek yerine, kendi hayatınızı inşa edin, ha olmazsa da en azından uğraşmış olursunuz:) 

Aynı fotoğrafta dediği gibi ' sadece arkanıza yaslanıp oturup beklemeyin, kendi geleceğinizi kendiniz yaratın'

12 yorum :

  1. Çok haklısın Melte'ciğim, komşunun tavuğu sözü çok doğru:))kimse kimsenin neler yaşadığını, geçmişini bilmez. Bilemez. Dünyaca ünlü şarkıcılar, prensesler mesela hayatlarını oku, valla yerinde olmak istemezsin. Para, pul, şan, şöhret ama mutluluk yok. Allah önce sağlık versin, akıl ve vücut sağlığı sonra da merhamet, vicdan.

    Eline sağlık canım. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde ablacğımmm

      Sil
  2. Sanırım yazdıkların içinde seni anlatırken tüm insanları anlattığını düşündüğüm ilk yazın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hep onu yapmaya çalışıyorum 🙄

      Sil
  3. eveeeeet ne güzel demişsiiin :)

    YanıtlaSil
  4. Doğru Meltem. Zaten çalıştığın yerde öyle görünmelisin. Ablamdan bilirim, bir gün öğretmenler odasında ziyaret etmiştim onu. Aslında bir dünya sorunları vardı ama hep gülümserdi. Bana"Kardeşim burada açık vermeye gelmez" demişti. Anlamazlar zira hem niye bilsinler ki? Baksana yurt dışındayken sırf gezip, keyif yaptığını düşünmüşler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsan kimse kimsenin tribini çekmek zorunda değil, canın skkınsa bizimkini de sıkma deslwr haklılar ki bir kez öyle bir şey oldu, kavga ettik patronumun kardeşiyle aldım çantamı çıktım 🙄 boşver biz iyi görünelim gerisini biz bilelim yeter

      Sil
  5. Ay benim bi gelecegim yok ya. Hakkaten oturup bekliyom sadece :) mutlumuyum valla mutluyum yaa ohh seviyom ben bu sakinligi :) ama tabi cok param olsun isterdim. Öff özeniyo insan arada be 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani insan çantasnı bile taşımak istemiyor bazen, gttiği her yerde eşyası olsun gezsin dursun

      Sil
  6. Var olan şartlar içinde beni hissettirecek şeyleri mutlaka buluyorum.Tabi bunu yapabilmek de baya zamanımı aldı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sürekli mantıklı kararlar alıp en mantıksızını uyguluyorum 🤷🏻‍♀️

      Sil