Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

27 Eylül 2017 Çarşamba

Vazgeç Gönül

   Heyecan, güzel heyecanlar ne güzeldir öyle değil mi.Aklımız genelde aşka gidiyor heyecan deyince.Aşkla sınırlı değil tabi ki; ama kabul edelim en güzel heyecanlarımızdan biridir.Böyle kalbimiz bize ait bir parça değil de, bağımsızlığını ilan etmek isteyen bir eklenti gibi, sürekli dışarı dışarı kocaman kocaman atar.Bazen korkuyor insan hep böyle elim ayağım mı titreyecek diye; ama aslında korkumuz bunun tersine dönmesi olmalıymış, bilememişiz.

   İnsan birini sevince hep onun kalacak zanneder, aksini düşünmek tabi ki olmaz, olamaz yani; çünkü o olmazsa eğer işlevini yitirirdi beden, olamazdı yani ölmezdik yaşardık; ama aslında yaşayamazdık, daha doğrusu hissedebileceğimiz tek şey canımızın acısı olurdu.Yoksa sadece biz mi öyle düşünüyorduk ha ne dersiniz?Misal ben böyle kafamda hemen 80 yaşı kuruyordum, o zaman nasıl olacak, ne yapcaz diye; lakin ayrıldık..Hep sürecek sandığım şey bir anda tuzla buz olunca kanım çekildi sanmıştım, ellerim ayaklarım uyuşmuştu.Açlık hissetmiyordum mesela, üzerime bir ağırlık koymuşlar da ayağa kalkamıyor nefes alamıyordum, sürekli uyumak istiyordum, ki uyuyordum da.Birkaç gün boyunca uyanık olduğum saatler toplamda 10 u geçmemiştir, ilk kez o kadar uyuduğumu bilirim.Ama düşününce insanı ayrılıktan daha çok acıtan şeyin ne olduğunun farkına varıyorsunuz.Üzüntünün tek taraflı olması!Yani şöyle bazen karşılaşıyoruz, karşılıklı sevmenize rağmen bazı sebeplerden ötürü ayrılıyorsunuz, öyle olunca da üzülüyor insan; ama en azından o da seviyor diye teselli ediyor kendini; ama siz kendinizi harap ederken karşı tarafın sizi hiç umursamaması, işte tam orada bir şeyler saplanıyor insanın içine.İnsan kendini kandırılmış, kullanılmış, ihanet edilmiş hissediyor.Düşünsene o kadar güzel şeyi tek başına yaşamadın sen, o zaman neden, ne çabuk unuttu diye diye kendini yiyip bitiriyor insan.

   Düşünüyorsun, aslında bana kötü davranıyordu, beni artık önemsemiyordu, bana eskisi gibi bakmıyordu  diye; ama beynimizin oyunu bu ya, döne döne sadece güzel hatıraları anımsatıyor.Ooff Allah'ım  nidaları.Karar alıyorsunuz, tamam bitti, bir daha düşünmüyorum, yoluma devam etmeliyim diye, sonuç???İnsan içinde bitiremiyor, zaten en büyük meselemiz o, bir de sanki hep dönecekmiş gibi yaşamak, yaşamaya devam etmek, sonra dada da daaaan o başkalarıyla :)Yüreğe düşen yangının acısı oowww.Unutmak, içinde öldürmek istiyorsun; ama nasııl cevabını bilemiyorsun, aslında nefret etmek istiyorsun; çünkü zaten nefret başarısızlığa uğramış sevginin de tanımıymış; ama ??

   Yukarıdaki gönderiyi çok beğeniyorum, o kadar güzel demiş ki.Aslında tüm ayrılmış insanların yapmak istediği şey diyebilirim.Sonsuza kadar süreceğini düşündüğün aşkını tek kişilik yaşadığını farkettiğin an yapman gereken artık sevmeyi bırakıp içinde öldürmektir, valla nasıl yapacaksınız ben bilmiyorum,  insanlar da farklı farklı çünkü.Dilerim herkes yüreğindeki yangını söndürebilir; çünkü onunla yaşamak gerçekten de çok zor.



28 yorum :

  1. Şeker Portakalı'ndaki öğüt gerçekten iyi. Sev seni seveni, sevmeyeni bırak gitsin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kadar kolay olabilse keşke ne güzel olurdu

      Sil
  2. Üniversite okurken aşık olmuştum ve sonra sorunlar oldu ve ayrıldık.İnsan önceleri onsuz yaşayamıyor gibi düşüyor ama yıllar içinde geçiyor o duygu.Belli bir zaman sonra karşılaştığımızda benim için sadece herhangi biriydi artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babamı kaybettiğimde biri gelmişti bana demişti ki şuan kalbine 40 delik açıldı her geçen gün biri kapanacak sadece sonuncusu sonsuza kadar kalacak ama ilk günki gibi acıtmayacak, aşkta öyle sanırım

      Sil
  3. Sanırım kendinden bahsettiğin paragrafları yanlış anlamadım. Sen mutluysan sonuca sevinmek düşer bize de.

    Ne denilir bilemiyorum. Her yazdığına da katılıyor da değilim. Sevgi konusu bir insan için düzinelerce değil ki belki bir kez sevilir belki hiç, körük gibi yürek yok herkeste.
    Bence gibi yürek yok herkeste.

    Nefret mi? O tanım yakın ya da doğru. Sürekli olmamalı ama. Mutlu sonları severim hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgi üzerine yazılabilecek o kadar şey var ki aslında, mutlu sonları seviyoruz hepimiz

      Sil
  4. Sevmek de sevilmekte güzel şeyler kimseyi öldürmeye gerek yok bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen kökünden kazımak gerek :)

      Sil
  5. Şeker Portakalı'ndaki öğüt gibi zaman insanın içinde bir şeyleri öldürüyor. Bunda karşı tarafın tepkilerinin de etkisi var şüphesiz. Yoksa yaşam hep sevilen kişiyi üstelik sevilmediğini bile bile çekilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karşı tarafın tepkileri kesinlkle çok önemli, misal ben özlemden aşkımdan çürüsem bile karşımdakinn nasıl davranacağını düşünüp aramaktan vazgeçenlerdenim

      Sil
  6. aman aman bu yangınlardan uzak durmalııı :) sigortası yook :)

    YanıtlaSil
  7. Tanıdık duygular :)

    Bu arada takipteyim. Beklerim

    www.birsenle.com

    YanıtlaSil
  8. Sadece saplantı bence. İnsan neleri unutuyor onu mj unutamicak ?

    Zamaninda az salya sümk aglamadim. Simdi düsnüyorum da keskd onun burnundan getirseymisim. En iyi ceza tınlamamaktır. Onu bir çogumuz yapamıyor malesef.

    Kalbinds öldürmek icin önce beyninde öldürmek lazim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa karıştıran bir şey var kırık olsa duramazsın gibi, yani gerçekten aşık olsan unutamazsın bi de amaan o mu unutulmayacak gibi :S ben içine atanlardanım, ne konuda olursa olsun canımın acısını hiç boş durmayarak sürekli birşeyler le ilgilenerek oyalamaya çalışır, bazense kendimi tam kapatırım herkese

      Sil
    2. Bende eskiden icimde yasardim herseyi. Uyurdum, yemezdim, aglardim sürekli. Simdi ise tam tersi cevreme belli etmemek icin gülerken bir bakmsim mutluyum.

      Gercekten asik olsanda unutursun. Çünkü aşk gelir geçer. Kimse ilk gün ki o aşk gibi sevmez. Zamanla sevgiye dönüsür. Yada sevgisizlige.

      Dedigim gibi aşk saplantıdan ibaret. Koparıp attiginda izi kaliyor sadece.

      Sil
    3. benim surat asma huyum vardır:)seninle mesajlaştığım konu var ya hani, kimse bilmiyor ailemden, söylemedim söylemem de, üzmek istemiyorum; çünkü söylesem onlar da benimle streslenecek, annem çok üzülür.kendi kendime fırtınalar tufanlar çeviriyorum biri nasılsın diye sorduğunda HARİKA diye cevap veriyorum:)bence gelip geçen heyecan olabilir, ilk günki heyecan kalmayabilir, o yok oldu diye insanlar boşluğa düşüp sevgisini sorgulayabilir

      Sil
    4. Hıhh bak iste her zaman öyle ol. Hayata bir çalım at ki yere devrilsin 😉 o surat asma bendede vardir ama azalttim. Tabiki de HARİKAAAA diceksin. Çıkmazlarda değilsin. Ben inaniyorummmmm 😍

      Sil
    5. ÇOK AMİN İNŞALLAH, ben de her şeyin iyi olacağına inanıyorum(inanmak istiyorum, kendimi eğitiyorum)

      Sil
  9. Umarım Herkesin yüreğinde ki yangınlar söner vw gelecek güzel şeyler getirir.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Sevmek, aşk, duygular... :)
    Karışık.
    Ben de beklerim bloguma, yazılarıma, hikayelerime... :)

    YanıtlaSil
  11. Bir ilişki karşılıklı bitirilmiyorsa terk eden hayvan oğlu hayvandır. Konu hakkında söyleyeceklerim bu kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için teşekkürler Abdullah bey, noktayı koymuş gibisiniz, ilişki ne durumda olursa olsun karşılıklı mantık dahilinde oturulup konuşulmalı derim ben

      Sil
  12. Yüreğimizi dağladın be ya. İnsana ne laflar, ne avuntular yetmiyor. İnsanda ince bir sızı kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yetmiyor, seviyorsa gerçekten kalıyor bir sızı

      Sil