Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

17 Temmuz 2017 Pazartesi

Nereye Böyle

   Bazen kendi hayatına bile müdahele edemiyor insan.Hani bu hayatın yönetmeni benim diyen insanlar çıkıyor arada, istediğime rol, istediğime yol veririm diye ahkam kesiyorlar, biliyor musunuz aslında onlar da her şeyi dilediklerince yönetemiyorlar.

   Düşünüyorum bazen, etrafımdakileri birer piyon olarak hayal ediyorum, oyunu oynayan ben oluyorum, hamleler benden soruluyor sadece, canım nasıl isterse oraya sürüyorum; ama şeeyy biraz sıkıcı oluyor sanırım, düşüncede bile.Çoğu zaman, daha doğrusu çok üzüldüğüm zamanlar keşke böyle olsaydı diyorum, yani sadece beni mutlu edecek şekilde davransaydı insanlar.Evet bencilliğim tavan oluyor; çünkü etraftakileri düşünmüyorum o an, neden çünkü bennn mutlu olmalıyıımm beenn.Uzun sürmüyor tabi, ben bunu yapsam  mutlu olurum oo çok iyi diyorum; ama kafamı çevirip baktığımda bunun başka birinin mutsuzluğuna sebep olacağını görüyorum ve koca bir of çekiyorum, yok ya diyorum iyi ki oyun kurucu ben değilim.Geçen hafta arkadaşlarla 3 harflileri olanlar ve böyle büyü yapanlar üzerine konuşuyorduk.Dedim Allah biliyor bana vermemesi gerektiğini, yoksa sana gıcık mı oluyorum ayır şunu sevgilisinden büyüsü yaparım görürsün gününü.Gülüştük bir; ama gerçekten böyle şeyler yapanlar varmış.Aslında ben pek inanmam, daha doğrusu inanmak istemem reddederim; ama tırım tırım dua ederim Allahım sen büyüksün, sen koru diye.Nasıl yapılıyor, nasıl etkili oluyor hala anlamış değilim; ama oluyormuş yani, ne bileyim.


   Konuma geri döneyim.Hayatıma yön veremiyorum uzun zamandır, uğraştım çok, bir şeyler istedim, inanmazsın zorladım durdum, sanırsın küçük çocuğum meme istiyorum.Yanlış anlamışım olayı ne yapalım en azından içimde şişenlerin bir kısmını yaşlarla dışarı saldım o da iyi bir şey(!?)Efendim işte baktım ben rüzgarı kontrol edemiyorum, ismimin anlamının rüzgar olmasına rağmen, ben de bıraktım kendimi rüzgarın insafına, nereye eserse o yöne doğru savruluyorum.





11 yorum :

  1. Oyun kurucu bizler değiliz Rabbim. Bizler sadece takımın kaptanı olabiliyoruz. Bir yere kadar müdahale edebiliyoruz yani :)

    Canın hala skkın mı gecmedimi :( Ya o konulara hic girmeyeyim. Ben cok tırsarimda. Az uyumamışligim yoktur hani 😀

    Diger isteme konusuna gelince inan herkes herseyi istiyor. Bende cok seyi istiyorum. Hala da öyle. Ama olmuyor. Zaten her istediimiz olsaydi imtihan dünyasinda olmazdik degilmi sabır ve sabir 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten biz insanoğluna kalsa b.ktan bir şeye dönerdi dünya, hoş şuanda da harika değil ama işte...

      can sıkıntısı herkeste var bence, sadece bazıları onunla yaşamayı öğreniyor bazıları depresyondan depresyona koşuyor.ben de tırsıyorum,

      isteklerimizin sonu yok, nefis başka bir şey; ama keşke doyumsuzluğumuz olmasa bir de bir şeye sahip olduktan sonra sıkılıp kenara atmasaj.bence de YA SABIR

      Sil
    2. Ay bence de yaa. Cok cabuk skliyoz herseyden dimi. Bende öyleyim. Hep farkliliklar olsun istiyorum da olmuyo 😀

      Sil
    3. evet çok eğlendiğim ortam bile aynı şekilde devam ederse 3 günden sonrası sıkar

      Sil
  2. Hayatın isteklerimiz doğrultusunda ilerlemesi imkansız. Yok biz hayata uyalım desek o da mümkün değil. En iyi bir arada ağır aksak yol almak. Bazen duralayıp bazen hızlanarak ilerliyoruz işte. Bunu rahatlayın diye söylemiyorum inanın. Hepimizin hayatında ilerlemeyen kısır döngüler var.

    Siz yine de esintinizden vazgeçmeyin. Sert esen rüzgarları bile meltemler okşayarak yumuşatır. Güzelliklerle ve dostça kalın. Sevgi ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen İMKANSIZ!zaten hepimiz ağır aksak ilerliyoruz farkındayım.esintimden vazgeçmemye çalışıyorum, bazen ağır bazen fırtınalı.çok teşekkür ederim yorumunuz için sevgi ile

      Sil
  3. Özgür irade denilen bir şey var.Büyü tarzı şeyler yapanlar,özgür iradeye müdahale etmiş oluyorlar.Bir nevi yaratan işini üstlenmeye çalışıyorlar.Kuantum döngüsüne göre bunun onlara geri dönüşü çok olumsuz olur.Tekamül yolunda büyük sıkıntılar yaşanır.O nedenle böyle müdahaleleri doğru bulmuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben nasıl olurda etkisi olur diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum, inanmıyorum diyorum; ama korkuyorum da

      Sil
  4. Hedef ve hayallerimiz olmalı bence, sonra elimizden geleni yapıp akışına bırakmalıyız.

    YanıtlaSil
  5. Hayatın içindeki dengeyi sağlar sıkıntılar, dertler. Dertsizlik derdiyle dertlenmek gerek.
    Eğer hayatı kendi kendinize kimseye muhtaç olmadan yaşayabilecek kadar düzeye getirirseniz daha hızlı aktığını göreceksiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böylesi bi denge fazla geliyor ama sanki.çok karmaşk ama güzelmiş, dertsizlik derdiyle dertlenmek.herkes kendi kendine yetmeyi öğremse güzel olurdu ama çok ütopik

      Sil