Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

9 Haziran 2017 Cuma

Seviyorum Anlasana

   Merhaba, bugün size hep karşılaştığım bir sorunumdan bahsedeceğim.Bendeniz pek sevdiğimi dile getiremem, yani belli ederim, hani varya böyle bazı insanlar sevdiğine seviyorum diyemez de kalın giyin üşüme sakın derler hah işte benimkisi de o hesap.Size yediğim triplerden birini görsellerle aktarmak istiyorum, kendisi benim üniversitedeki en yakın arkadaşımdır, yine 2 yakın arkadaş olan okul arkadaşımızlarından birinin öteki için fotoğraf paylaşıp altına sevgi cümleleri yazmasından dolayı bana patladı :)

    Aynen böyle sevgili tribi yedim arkadaşımdan.Çok gülesim geldi, tutamadım kahkaha ata ata güldüm valla.Yahu sevgimizi anlamanız için illa mıç mıç mı olmak gerekiyor, zaten sosyal medyada sıkça rastlıyorum yok aşkımla bilmem ne keyfisi, yok aşk ile yok böcek ile, ııyyy samimiyetsizler.Aranızda yapanlar varsa eğer kızmayın; ama yani sürekli sürekli böyle fotoğraf atanlardan ööggkk geldi artık valla.Yahu ortalık seviyorum deyip sizi bir tarafına takmayan insanlarla dolu, biraz da sevipte bunu hareketleriyle belli edenlere yönelin di mi ama.

   Sevmiyorum cidden sevmiyorum ben öyle şeyleri, ne yapayım arkadaşıma dediğim gibi benim tarzım bu sevmem göstermelik şeyleri, ne bileyim fotoğraf paylaşıp altına destanlar yazmayı, ondan sonracığıma millet görsün diye bir şeyler yapmayı.Kabul ediyorum bir sosyal medya hesabımda kuzenimle benim fotoğrafımız var altına da yazdım birşeyler.Dın dın dın dın itiraf zamanı, bunu kendisi istemişti e o zaman da keyfi pek yerinde değildi o yüzden yazdım; ama ben sadece kendisinin okuyacağı şekilde mesaj atmayı daha doğru buluyorum.

   İnsanlar farklı farklı valla, bir de böyle ısmarlama olunca olmuyor.İçimden gelenleri akataramıyorum tam olarak, ne yazacağımı diyeceğimi bilemiyorum, millet neden işin içine girsin ki zaten, aramızda özel bir şey varsa illa herkese göstere göstere mi yapmamız lazım bir şeyleri, hııh saçma.

13 yorum :

  1. İlla herkes gibi olmak zorunda değiliz, aynı tornadan çıkmadık ya?:)))Takma kafanı sen kendin ol boşver:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) biliyo beni, bana şımarmak istedi arkadaşım

      Sil
  2. Bir şeyler yazmak isterdim; ama birkaç kez daha okuyup şöyle dingin kafayla iyice anlayıp, emin olup konudan öyle yazayım da yanlış filan olmasın.....

    YanıtlaSil
  3. Sevdiğini söyleyememen garip bir durum değil Meltem. Sen bence sevginin sakız edimesini sevmiyorsun. Haklısın da. Orada bir mesaj vardı, sağda en altta.Demişsin ki

    "Aferin, onu söylemek zor benim için, zaten seviyorum deyip gösteremeyenler utansın." Çok da güzel demişsin. Böyle çok kişi var seviyorum deyip, gereken hallerini göstermeyen, kıymet b,ilmeyen ve sevmediğini anladığın şeyleri sergileyen... Haklısın kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pek sevmem hissettirilmesi taraftayım ben:) arkadaşım onu sevdiğimi biliyor ama işte bana şımarası gelmiş, git dedim sevgilinle konuş, söyleyemem işte🙈

      Sil
  4. Bence sevgi eksikligi yasiyorrr :) sende diyeydin ölürmüydün kiz yolla banada ben diyim 😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂😂birbirimizi sevme anlataşımız çok farklı bende onun tarzını sevmiyorum yanaklarımı sıkıştırıp duruyor, uzak dur benden uzaktan sev beni diyorum😂

      Sil
  5. ahh şu tripler şu sıralar bende çok yiyorum yaradılışım böyle napalım elden bir şey gelmiyor,gerçekten sosyal medyada birçok ilişki bana da fazla samimiyetsiz geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu benim düzelmiş halim, önceden ağzımdan canım tatlım gibi şeyler de çıkmazdı, az değiştim ama kullanıyorm :))

      Sil
  6. Gostermelik, samimiyetsiz soz ve hareketler bir sure sonra gerceklere tosladiklarinda hayal kirikligindan baska bir sey degil. Sevgi sozlerle de ifade edilmeli bana gore sadece davranis yeterli degil. Fakat ne olursa olsun yeter ki samimi olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bir süre sonra tosluyor insan v tam bir hayal kırıklığı oluyor.sevgi saklanmamalı gösterilmeli herzamaan

      Sil