Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

5 Haziran 2017 Pazartesi

Sabrın Sonu

   Yazmak istediğim birkaç konu birikti hangi birini yazsam diye düşünüyor; ama kafamı bir türlü veremiyordum.Biraz tez canlıyım böyle aklıma gelenlerin hepsini yazıp paylaşmak istedim; ama dur dedim Meltem hep bunu yapıyorsun.Aklımdaki şey hemen olsun istiyorum, zamana bırakmayı sevmiyorum, o an ne düşünüyorsam söyleyiveriyorum, yani dolaylı yollardan anlatmaya çalışmak hak getire, aynı şekilde bana dolaylı yollardan bir şey anlatılmak isteniliyorsa da zorlamayın derim; çünkü bir şeyi bana direkt olarak söylemeleri lazım yoksa anlamıyorum.

   Örneklendirmek farz tabi.Geçen hafta patronum benden bir şey rica etti, Meltem dedi şu evrağı şuradan alıp bizim eve götürebilir misin, ben sizin evinizi bilmiyorum Okan bey dedim, patronum duraksadı e o zaman Seda hanıma(eşi) söyliyim de bir gün iftara davet etsin sizi dedi, ben de gülümsedim anlamadım, yani bence normal bir konuşmaydı, ben gülümseyince ya Meltem dedi, ben laf sokuyorsun sandım, anlamadım ne demek istediğini niye ki diye sordum neyin lafını sokacakmışım, hani dedi seni bizim eve misafir etmedik ya hiç evi bilmiyorum filan dedin, ben hiç konuşmadan oradaki iş arkadaşım abim atıldı, aman Okan bey dedi, Meltem'i bilmiyormusunuz pat diye söyler o, dokundurmaz.Güldüm ben de  ama dur bi ya bana bir şey mi demek istedi acaba. Böyle örneklerim çok, mesela önceden planlanmış ve seveceğim şeyleri beklemekte sinir bozuyor, zaman geçmiyor yani, hayır 7 aylık filan da değilim.İçim şişiyor bu günlerde, geçecek diye kendi kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum, o arada ne zamana geçer ki diye hesap yaptığımın farkına varıyorum.Sabreden derviş muradına ermiş diyorlar; ama bana uyanlar şunlar:


   Kendimi durdurmaya çalışıyorum, olabildiği kadar yani.Eh sözün en kısası bu işte, daha ne söylesem ki, iyi hayırlı haftalar!


 

10 yorum :

  1. Duvar yazısı güldürdü beni :)) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Neye sabrettiğini hiçbirimizin anladığını sanmıyorum. Çünkü hep yaptığın gibi doğrudan söylememişin. Öyle olduğun zamanlar var biliyoruz. Hatta deri yüzüp tuz bastığın :))))

    Ben de anlamam. Kem kümlü, hık mıklı, söylermiş gibi yapılanları. Hiiiiiççç anlamam. Üstelik gerçeğini anlasam da yanlış anlamış olmak endişesi hatta Korkusu taşırım.

    Benzermişiz meğer bu konuda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa Yasemin abla 🙈 Belirli bir şey değil, yani hepimizin sabretmes gereken şeyler oluyor ya hayatta öyle şeyler yani.ben tuz basmam gerkeni elime geçirirsem önce deşer sonra basarım böyle bastıra bastıra:))kem küm sevmiyorum, dosdoğru olmaj lazm, aynrn ben de yanlış anlatm gerçeğini anlamam, oh sonnda benzer nokta

      Sil
  3. Bende tutam içimde direk söylerim 😊😁 annemde hep der bir çeneni tutamadın diye 😁 hani derler ya doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar diye duvar yazısı çok güzel 😁😊sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay benim babamda sendrn siyasetçi olmaz derdi 🙄

      Sil
  4. Hahaha duvar yazısı iyiymiş vallahi ben de sizin gibiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Allah sayımızı arttırsın o zaman bence

      Sil
  5. Haha inegölmü o resim yoksa alintimi :) bende tutmaya calisirim ama patlak veririm herkes anlar yani sokarm o lafi illa 😀 aman icimize dert olmasindan iyidir canm 😁😁💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok alıntı:)sonuna kadar katılıyorum ama, hele bugünlerde elime bıçak alıp böyle dalasım var millete

      Sil