Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

10 Haziran 2017 Cumartesi

MİMİMSTRAK ŞEYLER ( 10 MADDE DE AŞIK ETME TÜYOLARI )

   Herkese merhaba!Bugün bir mim yazısı ile karşınızdayım, sevgili arkadaşım Özlem beni bu yazısında mimlemiş onu da arkadaşı Eda ve aynısını benden beklemiş.Bi düşündüm evirdim çevirdim ama ııhh sanırım başlığa uyamıyorum.Neden mi, evet ben de yakışıklı bir çocuk görünce oo filan diyordum; ama o kadar çünkü hiçbir zaman kendime aşık etmeyi düşünmedim:)Bak o konuda da çekingenim biraz, bu zamana kadar kendimi belli etmek için de bir şey yapmadım, neden mi bence ben koca bir KORKAĞIM.Evet aynen öyleyim, sevilmemekten korkuyorum, çok sonraları itiraf ettim bunu kendime, o yüzden kendi kendime hiç kimseye yönelmişliğim yok.Önce karşımdaki beni sevecek isteyecek sonra ben.Bunu yazarken de Allahım neden ben böyleyim diye düşünmedim değil.Aşık etme tüyoları yazamıcam; ama aşkta yapılmaması gereken 10 şeyi yazayım kendimce:)(özlemin maddelerinden yola çıktım:) )

1.Öncelikle kendinizi sevin, karşınızdaki kim olursa olsun önce siz.

2,Çevresine uyum sağlamaya çalışın, ama sizi ezmelerine izin vermeyin.Bunu yapmaya çalışırlarsa ve sevgiliniz sizi korumazsa sessizce yol alın.

3.-mış gibi yapmayın hiçbir konuda, uzun vadede sizi sıkabilir.

4.Haksızsanız eğer özür dilemeyi bilin, aynı şekilde karşı tarafın da bunu yapıp yapmadığına dikkat edin.

5.Sizi yalnızlaştırmasına izin vermeyin, yoksa o çekip gittiğinde bir başınıza kalmış olursunuz.

6.Özlemin de dediği gibi başınız dik olsun, kendinize güveniniz olsun, o giderse dünyam başıma yıkılır demeyin,(ha yıkılabilir ama o enkazın altından kalkıp kalkamamak sizin gücünüze bağlı)

7.Ne yaparsa yapsın ondan vazgeçemeyeciğinizi düşündürtmeyin; çünkü bunu suistimal edecek ve sizi hırpalayacaktır.

8.Aşk fedakarlık ister, birbirinizi  yontabilirsiniz; ama dikkat edin de hiç olmadığınız birine dönüşmeyin, dönüştürmesine fırsat vermeyin.

9.Çok sevdiğimi belli edersem de kaçar gibisinden düşünmeyin, sevdiğinizi belli edin.

10.Ufak sürprizler yapın, para ile yapılmasına gerek yok maddi ağırlıklı olmasına gerek yok yani, bahçeden koparacağınız bir çiçek bile karşınızdakini sevindirebilir unutmayın, sevinmiyorsa... (çok yakın bir erkek arkadaşım sevgililer gününde kız arkadaşına sürpriz hazırlamıştı, çiçek hediye almıştı, türkü bar gibi bir yerden yer ayırtmıştı, kızın tepkisi ne olmuştu biliyor musunuz, ben o kadar hazırlandım beni buraya mı getirdin diye sinir krizi geçirmiş :) , bunu duyunca kızdan bir soğudum, ayrıl diye de arkadaşıma baskı yapmışlığım var ).

   Mimin bayağı bir dışına çıkmış oldum. Özlem affet, şuraya utanan gözü kapalı bir maymun koyduğumu farzet :)Sevgiler çokça.



8 yorum :

  1. Belki de insanlar kırılmaktan, incinmekten korktuğu için, sevmeye, sevilmeye korkuyorlar ki, doğal bir duygu. Bazen kadın, erkek farketmiyor sevdiğimiz insanlar bizi kırıp döküyor çünkü....:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet abla aynen hepimiz bir şeylerden korkuyırz böyle

      Sil
  2. Meltemcim :) öncelikle mimimi yaptigin icin tesekkr ederrim. Bu benim tamamen hayal ürünü yazım.Ben normalde asiri cekingenim Ve yanasmayi birak bana ilgisi olani bile süründüren cinstenim 😁 Hatta bana asik olsa bike ben ilk mantıkla yaklasip sonra severim. 😁 O yazi tamamen düsünülerek yazildi.Bide bir sır vereyim mi ? Aslında amacımız öneri yazmak ve o sitenin linkini koymakti biliyomusun yani konu bu ask disinda baska seylerde olabilirdi :) ama ben yanlis anlattm galiba kalsin böyle 😁

    Bide maddelerin hepsine kailiorum.Bende ayniyim.Senle huylarimiz cok benziyo yaaaa 💕😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum o yüzden arkadaşını da etiketledim :) ben de yaklaşamam birine kolay kolay, sağlam hayal gücü o zaman sendeki😂 Benzerlikleri öğrencez

      Sil
  3. Tüyodan ziyade böylesi daha iyi olmuş ben de katılıyorum yazılanlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar hepimizin dileği aslında, çoğumuz yapamoyor

      Sil
  4. Delileri oldum olası sempatik bulmuşumdur. :)
    Haa bir de deli numarasına yatan akıllılar vardır; hiç ısınamadım. :)

    YanıtlaSil