Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

2 Haziran 2017 Cuma

Dert Gelecekse de Benden Gelsin

   Mesele insanın sevdikleri olunca dünya durdurulmaya çalışılır değil mi sevgili okuyucu.Canı tatlı olan bir insan değilimdir, acıyı içime içime çekerim sorun değil; lakin mesele sevdiklerimse eğer nefesim kesilir.

   Hepimizde vardır o neredeyse, sevdiğine ufacık bir şey olsa canı yanar gözü dolar, üzülür, ben de öyleyim pek hissettirmesem de öyleyim; ama şöyle bir şey var o acıyı ben de çektirebilirim.Nasıl mı?Bak kardeşim, benim sevdiğimin canını kimse acıtamaz, bunu kabul etmiyorum kimse saldırmasın, kaza geçirmesin, başına bir iş gelmesin.Çok sinirlenirsem eğer ben kafasını da patlatırım, üzerine kızgın yağ da dökerim, dişlerini de sökerim içim acımaz üzülmem; çünkü haketmiştir bence, yoksa yapmam hem ben sinirli bir insan değilim ki zaten.Hiç aksini düşünmeyin bence gayet şefkatliyimdir, hatta kendimce ilaç yerine geçecek şeyler bile düşünürüm, merhametsiz olsam nasıl düşüneyim di mi yani.

   Lafın kısası sevgili Allah'ım lütfen sevdiklerimin canının yanmasına izin verme, onları koru, ben yakarsam da beni affet ne olur; çünkü olur olmadık canlarını yakmam ben :)



16 yorum :

  1. Kız kardeşimle küçükken ben onu evde döverdim ama sokakta kimsenin dokunmayın izin vermezdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyleyim kızkardeşime bağrınırım hırpalarım küserim; ama biri onu ağlattı diyr o ağlatan gerzeğin dünyasını başına yıkacaktım

      Sil
  2. Duana amin diyorum Meltem'cim.

    YanıtlaSil
  3. Hay Allah... Dublör filan mı kullandın yerine yazsın diye Meltem?

    Dişler sökmeler, kızgın yağlar, kafa kırmalar... Ne oldu sana?

    Keşke sevdiklerinin bir listesini ekleseydin yazının sonuna. Yanlışlıkla kırarız, üzeriz filan da sonra onları :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yönlerim de var canım🙄Hiçbirimiz iyilik timsali değiliz di mi ama

      Sil
  4. :))))) yetişemiyorum sana ikizler burcumusun sen yaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neye yetişemiyosun Mayıs yaaa duygu değişikliğime mi?bence yazılarıma olamaz; çünkü az yazıyorum şu sıralar😂

      Sil
    2. Duygu Duygu İkizler burcu neden dedim sanıyorsun :)))) Az yazdığının farkındayım......

      Sil
    3. Cıks Yayım ben, tüm özellikleri de taşırım😎

      Sil
    4. Yayy aman aman amna duygusal burç ağlak seni :)

      Sil
    5. İkizler burcuyum az çok bilirim 6 hisler bizlerde kuvvetli Cancağızım

      Sil
    6. O zaman kutlu mutlu olsın doğumgünün, keşkesiz bi yaş olsun Mayıscan, yaklaşık bi 15 gün geciktirdim heralde 🙄

      Sil
  5. Haha :) döverimde severimde ama kimseye elletmem diyosun yani :) bende herseyi derimde kimseye dedirtmem.😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayneennn öyle gerekirse derisini ben yüzer üzerine tuzu da basarım; ama brnden gelsin başkasından değil 😂

      Sil