Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

20 Mayıs 2017 Cumartesi

Yaz Kızım

   Oturdum ekrana bakıyorum, sanırım yarım saattir ekrana boş boş bakıyor ne yazacağımı düşünüyorum.Ne yazacağını bilmiyorsan eğer neden buradasın diyen arkadaşlar siz de haklısınız, ben de sebebini sordum kendime yazacak bir şeyin yoksa ne yapıyorsun diye, rahatlarım heralde diye düşündüm.

   Kendimi anlatırsam eğer neden yazmak istediğimi anlarsınız galiba.Ben eskiden beri yazarım, ilkin şiirlerimle başladım ilkokulda yani, şimdi o şiirleri biri okusa utançtan kıpkırmızı olurum heralde, en son yazın memlekete giittiğimde kilitli dolabıma bir göz atmış, okumuş ve hemencecik dolabın derinliklerine göndermiştim, mazallah biri okur filan.Sonraları günlüğe döndü olay, hep yazıyordum, ilkokul bitti okul değiştirdim, oradan eski okulumdaki arkadaşlara mektup yazmaya başladım, yazdığım kişilerle de aynı yerlerde oturuyoruz ha, sadece okullar farklı, nasıl ulaştırıyorum derseniz tabi ki para vermiyordum, onların eve yakın birilerine veriyordum.Neyse efendim kompozisyon denen bir şeyin olduğunu öğrendim o ara okulda, boyuna kompozisyon yazıyoruz, hocam beni sevmiyor; ama kompozisyonlarımın çok iyi olduğunu kabul ediyor gönülsüz, diğerlerininkini okuduktan sonra; lakin hiç 100 alamadım ondan hep 98, imladan kırmışmış, tey Allahım ya.Lisede günlük işi daha da bi hızlandı e artık büyüdüm, bu kez de kimse anlamasın diye kiril alfabesiyle yazmaya başladım, onu da edebiyat okuyan kuzenim sayesinde öğrendim, e öyle olunca ortalık yerde de dursa günlük kimse okuyamıyordu, oohh canıma cincon.Yalnız şöyle bir sorun var şuan alfabeyi hatırlamıyorum, yani ergenliğimde benim için dünyanın en büyük meseleleri neymiş şimdi okuyamayacağım, az bi baksam hatıralrım gibi de aman şimdş kendimce çok büyük dertlerim var, geçmiş dertlerime kafayı takamıcam.Ha bu arada böyle sürekli yazan bir insan neden gecenin bu saatinde boş boş ekrana bakıp yazmak istiyor anladınız heralde.İlkin kimsenin okumayacağı şeyleri yazdım, bir güzel imha ettim, malum kimseye güvenip anlatılmıyor en yakınınız bile bir yerden çektiriveriyor altınızdan sandalyeyi.

  Söylemek istediğim şey çok, söyleyebildiğim hiç yok gibi bir şey oldu bu.Neyse buraya kısa bişi bırakayım madem.

  'Hiçbir şey beni aklına getirmiyorsa, ufacık bir sızı bile olamamışsam eğer sende, bana da yazıklar olsun'

12 yorum :

  1. Ovvvvv... İyi ki anladığım abece. Okumadan olmazdı yoksa, hele o bitişi....

    Sen diyorum, ara ara ekrana baksan ne yazacağını düşünerek.... Neden bitti bu yazı dedirten şeyler çıkıyor çünkü Meltemcim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) üzülerek söylüyorum ki son kısmı alıntı🙈

      Sil
  2. Yazmak isteyip yazamadığımız şeyler bizi en yaralayan şeylerdir diye düşünüyorum, yazmaya devam et Meltem'ciğim. Buraya yazdığın her ne olursa olsun okumaya değerdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Müjde ablacığım o kadar yaralıyor ki, bir yandan kimse ile paylaşmak istemiyor insan bir yandan her şeyi içine atınca boğulacak gibi oluyor, bilmiyorum...

      Sil
    2. Ya yaz ya söyle Meltem, boğulma sakın :)

      Sil
    3. Paylaşmak istemiyorum ki

      Sil
    4. Yani ben kimseye kolay kolay bişi anlatmam; ama kendi kendimede işin içinden çıkamıyprum

      Sil
  3. Yazmaya kesinlikle devam et ☺

    YanıtlaSil
  4. Yaz yaz sen :))) Her türlü okurum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve şuan okuyacağıbı bildiğim halde yazıyorum, ali bey yazdıjlarm için hesap soruyor! Yazma özgürlüğm yok

      Sil