Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

18 Mayıs 2017 Perşembe

Verilmemiş Mektuplar-2

     Gözlerimi açar açmaz görmek istediğim yüz, yola çıktığımda tutmak istediğim el, üzüldüğümde başımı yaslamak istediğim omuz hepsi senken, sendeyken terkedilişimin üzerine bir bardak sıcak çay içiyorum.Eskiden üşüdüğümde beni sarmalar ben seni hemen ısıtırım derdin, ehh bu soğuklarda iş çaya kaldı.Sen mi gönül koyarsın yokluğunu çayla iyileştirmeye çalışıyorum diye yoksa ben mi koyayım beni bir bardak çaya muhtaç ettin diye.

   Ardından bakıp dururken yitip giden günlerin gözlerim kapanıyor, sanıyorum seni düşünürken geçirdiğim onca gecenin ardından uykuya yenik düşüyorum.Gözlerimi açtığımda karşımdaki yüz sensin, evet sen kalkmaya çalışıyorum ellerimi tutuyorsun.Bir gülme tutuyor beni, sonra da korku çekip gitmenden ziyade seni ne kadar sevdiğimi bilmeden çekip gitmenden doğan kocaman bir korku, işte o an başlıyorum içimdekileri arka arkaya sıralamaya.

   Sen , neden bunu seviyorum diye düşündürtecek kadar öküzdün aslında, dur asma suratını bitsin söyleyeceklerim.Tanımadığım duygular yaşıyordum belki de, sahi kavuşunca mı daha büyük bir aşk oluyordu yoksa tam tersi mi?Birbirini seven insanların ne denli birbirini yaralayabildiğini de sende öğrendim, çığlıklar atıp gitmeni isterken deli gibi sarılmanı istedim aslında, ne çelişkili şeyler bunlar, neden insan hissettiğini söylemiyor ki, korku mu var içimizde acaba ya da ego mu bu bilemedim, severken neden sevmiyorum deyip yaralamak ister ki, çözemedim ben seni adam, ne kadar kızsam da sevmiyorum diyemedim, git dedim, kalma dedim, seninde bu sözümü dinleyeceğin tuttu, mutlu musun oralarda diye sormuyorum bile neden mi, seviyorum diyen insan hiç mi üzülmez be olduğu gibi mi devam eder hayatına, üstelik yeni insanlarla, sevgi anlayışımız mı farklı yoksa hiç sevmemişmiydin bi söylesene.Sana anlatayım bak benim sevmelerimi, gözümden önce zihnim açılır benim, zihnim seninle açılıyor mesela, ilk düşündüğüm sen oluyorsun, aynı fotoğrafına baktığımda bazen gülümseyebiliyor bazense ağlayabiliyorum.Ne kadar kızsam da kötü bir şey dileyemiyorum mesela, ha bazen küfür ediyorum o ayrı;  nefret edebilmeyi isterdim, üstüne çizik atınca unutan insanlardan olmayı.Sevgi iyileştirir derlerdi hep, bu kadar acıttığını hiç kimse söylememişti.Kapanı gördüğü halde o peyniri almak için uğraşan fareye benzettim kendimi bak; ama ne var biliyor musun ben seni çok güzel seviyorum, enn bi sevdiğim sen!

   Silip silip yazıyorum, ifade de edemiyorum, olmuyor, en derin duyguları anlatabilenlerden olamadım hiçbir zaman, zaten ben hissettirmekten yanayım da bu da burada kalsın diyorum, kim bilir belki biraz daha büyüyünce daha iyi ifade edebilirim, bu da verilmeyen bir mektup daha olarak geçer listeme.


Sevgiye dair paylaşım yapma işini Bir Deli Mavi ye bırakıyorum; çünkü en güzel yapanlardan biri o!







8 yorum :

  1. Oooovvvv... Gerçek mi? Öyleyse eğer, çok beğendim...

    Son paragraf var ya, "Silip silip yazıyorum, ifade de edemiyorum....." diye başlayan... İşte ondan önceki paragrafın son satırı var ya, "....ama ne var biliyor musun...." diye giden... O da mı?

    Eğer öyleyse, senin çok güzel yüreğin var.
    Gerisini sonra yazarım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan şaşkınlık içinde okuyorum yazdıklarını, yani ben ifade edemediğimi düşünmüştüm :s

      Sil
    2. Yok, sen bir şey ifade etmemişin. Yine edememişin :))))))))
      Ben yazıyı beğendim :)))))

      Sil
  2. senin silip silip tekrar yazdığın her şey güzel yüreğinin korunmak için yaptıkları canım. Şuan senin için yazacağım. Senin güzel yüreğine yakışacak imkansız bir sevgiyi. :)♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😘😘💗teşekkürşer sana kalbinin güzelliğine, heyecanla bekliyorm

      Sil
  3. "Senin de bu sözümü dinleyeceğin tuttu" Bu cümleye bittim:)) Her zaman böyle bir ihtimal var değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbi dediğini yapmaz gider en saçmaladğın an dediklerini yaparlar

      Sil