Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

29 Mayıs 2017 Pazartesi

Sesimi Duyan Var mıı

   Merhaba herkese, uzun zamandır zihnimi meşgul eden bir konu üzerine yazmaya karar verdim bugün.Objektif mi olamıyorum, yoksa bu dünyaya herhangi bir durumda tartışıldığı zaman suçlu olmak için mi gelmişim bilemiyorum.

   Şimdi efendim ben sütten çıkma ak kaşık olduğumu iddia etmiyorum, benim de yalanlarım, günahlarım, bilmem nelerim var yani, hangimizin yok ki zaten, yoksa siz birer bay ya da bayan doğru musunuz?Hayat bu kırgınlıklar olur küslükler de, lakin daha önce de üzerinde çok durmuştum, hiçbirimiz ölümsüz değil, bu dünya hiçbirimize kalmayacak  o zaman bu küslükler neden diye.Ben küslüklerden nefret eden biriyim, kafaya da fena halde takarım.İlk sıcağı sıcağına dokunulmasın tamam; ama az biraz zaman geçtikten sonra konuşulup uzlaşılmalı da ben konuşmayı bilmiyorum galiba!Neden mi; çünkü zeytin dalı uzattığım insanlar benim dalı yakıyor!Yahu bu ne şiddet bu celal.İlk lisede hatırlıyorum, kızarkadaşlarla ağır bir konu üzerinden kavga etmiştik, aşağılayıcı şeyler söylemişlerdi birkaç gün sonra özür dilediklerinde hiçbir şey olmamış gibi tekrar davranmaya başladığımda en yakın arkadaşım sen ne yapıyorsun yaa diye bir uyarmıştı.Ne var yaa dedim kin mi tutalım hem o kadar şey paylaşmışız ne gerek var, anladılar hatalarını.Üzerinden tam 10 sene geçti, ben hala aynıyım arkadaşlar, insanlar ağzıma da tükürse hemencecik affediyorum; lakin affedilemiyorum ya da sesimi duyuramıyorum ne bileyim.
Aynen öyle oluyor ha, yanındayım diyen çoğu insanın whatsapptaki son fotoğrafıdır bu:)

   .Ben bir hata yapmış ve af dilemişsem bile tepkilerle karşılaşıyorum, yüzüme bakılmıyor, ağır hakaretler işitiyorum ve insanlar kendileri isterlerse eğer benimle konuşuyorlar.Bu nasıl bir adaletsizlik diye düşünüyorum, ben kapıma gelen ya da arayan kim olursa olsun posta koyup, ayar çekip s.ktir edemiyorum; ama karşımdakiler bunu öyle güzel beceriyor ki, ya diyorum benim hiçbir değerim yokmuymuş, bu kadar kolay mı vazgeçilebilir bir insanmışım onun hayatında.Ben mi yanlış tutum sergiliyorum onlar mı bu durumda.Ben kırmaya çekinirken onlar nasıl tuzla buz edebiliyor, demek ki hiç sevilmemişim öylesine gelip geçici bir şeymişim.

   Karşılıklı adil sevgi istiyorum diyemiyorum; çünkü nasıl ütopik bir şey olduğunun ben de farkındayım; ama gelene vurmak ne bileyim ağır bir şeymiş gibi geliyor bana, ben o kadar reddedildim, kötü söz işittim ki böyle bir durumda sadece susup köşeme çekiliyorum, doğru bir davranış mı bu belki de hayır; ama hem korkuyorum hem de yoruldum.



Bu şarkıyı bu zamana kadar size nasıl dinletmemişim  hayret, sevgiyle kalın ve de kimsenin kalbini kırmayın!

38 yorum :

  1. Bu huyun güzel ancak herkese karsi yapilamiyor.Yapilmamalida.Küsmeyi bende istemem.Küsmemek icin o kadar cok cabalarım ki (ama ezdirmem kendimi) ama karsimdaki inatla hatalarina beni üzmeye devam ediyorsa kanser gibi göeürüm onu ve atar kurtulurum.İnan bazıları gelince bazılarıda gidince mutlu olursun.Bak mesela sende küsebilseydin şu an bu kadar sinirli ve kırgın olabilir miydin ? Üzme kendini Giden biter.😄💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben insanlara karşı sevgisini belli edebilen biri değilimdir yani nasıl biliyor musun bir arkadaşımın karşısına geçipte seni çok seviyorum filan demem ( bir kez doğumgünnde en yakın arkadaşlarımdan birine söyledim şoka girdi, hastaymışım gibi davrandı), yani demem o ki gösteremiyorum diye sevmiyorum vazgeçebiliyorum anlamına gelmiyor.çok üzülüyorum kendi kendimi yiyorum, kendimi ezdiriyorum da :( kesip atabilen insanlara hep özenmişimdir, bitti deyince bitiriverenlere

      Sil
    2. Ben öyleyim iste Ama oda kötü.Özellikle ben bitti dedikten sonra suratina bakmak istemem.Ama inan haketmistir.Ya bende öyleyim yüz yze annemlere bile annecim demiyorum arada bir diyince senin hesaba geliyoruz 😀 sevgi söyleyerek belli edilmez.Önemli olan değerli hissettirebilmek yamuk yapmamak bence :)

      Sil
    3. güzel bişi bence eğer için sızlamıyorsa :) ve bence de önemli olan hissettirmek söylemek değil asla

      Sil
    4. İçimin rahat olacagi kisilere bunu yapiyorum :) kendm hataliysam gider özrde dilerim.Sen kendini üzme bence.Yaklastign halde seni itiyorsa kaybetmeyi göze aliyordur.Hemde kesinnn :) nett :)

      Sil
    5. vay anasını, ddemek göze alıyor, demek bu kadar basit, hayvan ne olacak işte.

      Sil
    6. derin derin nefes alıp ağaçlara bakıyorum:)

      Sil
  2. Meltem'ciğim olmaz mı? Hatasız kul olmaz diye şarkısı var.:) Kim dört dörtlük bu dünyada?

    Küslük dediğin gibi hoş bir şey değil ancak sakın yanlış anlama tamam her olmaz şeye küs, kin tut demiyorum yazmışsın zaten iyi bir huy değil ama bazı affedilmez, özrü olmaz şeyler olunca da, üzerine düşme arkadaşım öyle şeyler yapanları. Bak şöyle düşün:
    " X kişiyle görüşmemek görüşmekten daha hayırlıymış demek.."
    Yani misal tepeden halı silkti komşun, (benim hep yapıyor)ama kızıyorum, sonra boşveriyorum. Değmez diyorum küsmeye. Yüzyüze bakıyoruz...ama kimisi sınırı aşar, artık 'suç' kategorisine giren şeyler yapar, iftira, tehdit, şantaj gibi...böylelerini affetme bence, yani bu dünyada affetmeyeceğin hatalar da olsun:)o da doğal. Çünkü böylelerini affedersen tekrar seni kırmalarına vize verirsin. Yani affettiğine seni sonradan pişman ederler inan (tecrübe konuşuyor). Yani bir sınır koy, belli bir sınırdan sonrasını affetme.:)

    Benim görüşüm bu.:) ha, aynı zamanda o kişilere kin tut demiyorum affetme o kadar, unut onları, isimlerini bile unut, hatırlama, hayatından çıkart o kadar. Kin tutmadan çıkart. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım ben tuhaf bir insanım, benden özür dileyen birine ters yapmak bana büyük ayıpmış gibi gliyır, haklısın bazı şeyler ve kişiler affedlmemeli; ama daha yapamıyorum, kendimi eğitmeye güçlenmeye çalışıyorum :)

      Sil
    2. Özür dileyen ayrı, bak ona değinmeyi unuttum yorumumda. Özür dilerse hele de içtenlikle özür diliyorsa, kabahatinin farkındaysa tabii ki affet. Ama bir de sana bir yamuk yapıp, özür filan, pardon bile demeyen, zeytinyağ gibi üste çıkanlar oluyor, bunları sakın affetme naçizane tavsiye ederim. Kin tutma ama o tür kişilere sırtını dönme, bir daha güvenme ve hayatından çıkart.

      Rahat edersin:)

      Sil
  3. Kimileri inatçı olur ve bencildir. Yüreğinde merhamet yoktur. Kavga edip küsmek kolay önemli olan affetme erdemine ulaşabilmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısnız sanırım ana sebeplerden biri bencillik

      Sil
  4. Düzen bu şekilde Melo Çıkar ve menfaatler tabi devreye girdiğinde işler biraz daha değişiyor. Düşünsene minik bir örnek verelim Çalışıyorsun orada bile sistematik olarak birbirini kullanma çıkar ilişkileri mevcut oluyor. Arkadaşlık içinde Çok fazla verici olursan hep bana hep bana rabbena oluyor. Genel olarak bak arkadaşlık sosyal hayat Can ciğer kuzu sarması denilenler bile küsüyor bir süreden sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla haklısın iyilik yaptığını düşünüp bir şeyler yapıyosun sonra bi yapmayınca hemen değişik bi durumlar, valla ne kuzu sarmalarından ayrıldım yoruldum bee, ayy bi de pis boğazıma yenildim Mayıs mide bulantısından kıvranıyorum

      Sil
    2. hahahahhahahaha Delisin ya ben dün akşam çok fena gömdüm bende sabaha kadar koma durumdaydım :))))Pide arası hemde Sonum doktor yolları zaten

      Sil
    3. tonbalıklı salata üzerine tatlı olsun diye nutella yemiş bulundum :s

      Sil
    4. Ben dün Pide arasına tarator üstüne acı biber domatesli yeşillik :) offfff offfff Ton balık görmek istemiyorum artık İçim dışım Ton Nutella yemiyorum uzun zamandır :( Burda ağlıyorum şuanda :)

      Sil
    5. havalar bayağı serin ve yağmurlu olunca iştahım açıldı galiba, dün akşam 2 kilo kiraz yemişimdir, komşum getirdi kendi köyünden kendimi durduramadım, br de kafam bir şeye takıldı farkında olmadan bir baktım bitmiş

      Sil
    6. hahahahahhahahaha ne güzel meyve yiyorsun ben onuda yiyemiyorum bu aralar tüm yeme düzenim şaştı Sende arkadaşım gibi kirazcı güzelisin he :)

      Sil
    7. Ben de meyve yiyen bi insan evladı değilim aslında ama kiraz ve yeşil eriğe karşı koyamam ha bi de tadı güzelse eğer çileğe nutella sürerim

      Sil
    8. Gel diyorum sana İstanbula Fondü cennetine götürelim diyoruz ama nerede :)))

      Sil
    9. Ya gelcem gelcem:) arkadaşm bursaya atandı bende kalıuor bi süredir onu bir yerlwştirelim gelcem

      Sil
    10. Biliyorum bu konuyu anlattın bana :) Memo seni anlattığınıda unutur oldun Ben bekliyorum. Seni Karman çorman oldu burası yeter ben gideyim artık

      Sil
  5. Birde küsme diye bir durum olmaz. Hayat yolunda çıkarma olur ve yavaş yavaş insanlar hayatından gide bilir Sadece Ve sen küsmek yerine Uğurlamayı tercih etmelisin Aynen benim yaptığım taktik Uğurla Melo Kimse zaten mükemmel değil. Uğurlama yöntemlerini bileceksin sadece...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğurlama yöntemlerine yoğunlaşacağımm

      Sil
    2. Uğurla artık Uğurla hatta bu konuşmaları bile bir zaman sonra yapmayacaksın bile Çünkü ben öyleyim. Tabi benim ki artık hissiyatsız durumunda sen öyle olma :) Ben biraz daha katıyım çünkü sen o kadar olma Uğurla Arkalarından su dök missss.....

      Sil
    3. uğurlama büyüsü neyim var mı

      Sil
    4. Seni sarsma büyüsü yapıcam ben kendine gel diye artık :))))) 3 ayda bir bu konuşmalar yapılır sende :)

      Sil
    5. :D arada bir sarsmak lazım

      Sil
    6. Sarsıyoruz ne oluyor. Bir değişiklik göremedim ben daha deprem varı lazım sana bu geldi aklıma bak

      Sil
  6. Karşılıklı sevgi diye bir şey yoktur.Çünkü ne kadar sevildiğini bilemez insan.Bence sadece sevmeli ve ne kadar sevildiğine takılmamalı insan.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de söylüyorum bunu hayal etmek bile ütopik :)

      Sil