Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

31 Mayıs 2017 Çarşamba

Özledim

   Özlem sevgili dostlar ne zor di mi, var mı aranızda özleyenler, belki özleyip söyleyemeyenler, kendi içlerinde yaşayanlar ve daha fazlası.

   İnsan bazen özleyecek kimsesinin olmasına bile sevinebiliyor, mesela annem benden teee 1000 km uzakta, birkaç ayda bir ancak görebiliyorum, özlüyorum üzülüyorum; ama gitsem görebileceğimi, arasam sesini duyabileceğimi bilmek beni mutlu ediyor, ne kadar özlesem de babama bir kez bile sarılamıcam mesela.Özlemle beraber korku da oluşuyor bende, arayıpta ulaşamadığım zaman hemen bir korku sarıveriyor içimi, uzaklık can acıtıyor e bi de bir şey olsa hemen oraya gidemeyeceğini bilmek...Yaşadım daha önce, o çaresizliği dibine kadar yaşadım, o yüzden ailemden uzakta kalmayı hiçbir zaman istemedim; ama ne diyelim yaşam şartları...

   Özlemim sadece aile ile de sınırlı kalmıyor, özlemek için illa mesafelerin çok uzak olması da gerekmiyor.Bazen insan elini uzatsa dokunabileceği kişileri bile özlüyor.Düşününce aynen öyle oluyorum.
O öküz öyle bir ağırlık yapıyor ki bende, nefes bile alamıyorum.Kendimi atacak bir yer bulamıyorum, suratsızlığım desen herkes muzdarip.Ne öten kuşlar ne saksılarımdaki çiçekler hiçbiri tat vermiyor, sadece çok; ama çok şiddetli camlara vura vura yağan yağmur iyi geliyor bana, kim bilir belki de gözyaşım karıştığı için o damlalara.Ağır bir eylem bu özlem dediğin, önceleri tek başıma oturur hıçkıra hıçkıra ağlardım, büyüdüm galiba sessiz bir şekilde oturup yaşları içime akıta akıta yaşıyorum, gurur mu duymalıyım bu durumla, laf!

Ya 'özledim' cümlesi, kolay kolay çıkmıyor sanki ağızdan ,hele bir de küslük varsa eğer, gurur mu yapıyoruz acaba, özleyipte söylememenin gururu da bir tuhaf haa, burnumuz düşer sanki, söyle gitsin gerisini özlenen düşünsün dicem; ama biliyorum biliyorum o işler öyle olmuyor.Lakin şunu söyleyebilirm ki haketmeyen birini özlemek, off ki ne of.

Hepinize tatlı özlemler diliyorum, özlediğiniz her kim ise sonunda ona sarılmak olsun.Özlem demişsekte benim favori şarkılarımdan biri budur:


12 yorum :

  1. Önce, böyle bir parçayı duydum mu dinleyince anlayacağım.

    Sonra... Biraz bilmece gibi yazmıyor musun? Anneni özledin anladım. Bir de elini uzatsan değecekleri de özlüyorsun; ama o ya bilmiyor ya bilmezden geliyor. Sen de söylemiyorsun özlemini. Ve ona kızıyorsun. O mu anlamalı yani sen söylemesen de. Ve anlamadığı için sen cowgirl o da çaban kızların işlerinin parçası olan, andığın o canlı türü mü oluyor?

    Ahhhhh, özledik şöyle dolambaçsız anlatımları Meltem :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dolambaçsız olmuyor, hem belki her yazıda bir ipucu vardır da sonunda açığa kavuşacaktır:) direk yazamıyorum illa üstten üstten dokunduruyorum

      Sil
    2. Anladım. O yüzden küstünüz. Demek dolambaçlı yazıları dolambaçlı yollardan okumuşlar :)))

      Eee, şimdi nasıl küsmesin küsen. Bir de onu dinlemek isterdik bu durumda. Yoksa onları mı? İki, beş, on, üç düzine? Kaç taneler ? :))))))))))))

      Sil
    3. Yaa Yasemin abla zorluyor beni yorumların:) özleme dair bir yazı yazayım dedim bi sağdaki koltukta mı otursam bir soldakinde mi diye düşüneceğime; ama yani ben birini özlüyor ve de aramıyorsam kesinlikşe karşıdakinn yüzündendir yoksa benim egom yoktur hiç

      Sil
    4. Şakaydı. Tamam. Küsme sakın :)))

      Bilmeceydi yazıların şimdi bulmaca da oldu. İyi, çözmeye çalışırız artık bizde :)

      Sil
    5. Yok yok küsmem:) kendmle ilgili yazmıcam diyorum bi bakıyorm yazmışım tey allam

      Sil
  2. Haketmiyorsa özleme diyeceğim:)))Stockholm sendromu mu oldun kız?Aaa:))))))ama azıcık da olsa hak ediyorsa o zaman mesele yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaah ya Müjde abla ilk bi okudum yok ya ne stockholm sendromu dedim; ama olabilir yani ilk mağdurken, sonra vicdan yaopanlardanım :)

      Sil
  3. özledin beni biliyorum uzun zaman oldu görüşmeyeli :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasretinden yandı gönlüm bee

      Sil
    2. Yandı yandı sözmez oldu bu gönül kim söyluyordu bunu pek hatırlamasam da :)

      Sil
    3. Aynen ben de ondan esinlendim de yazdım😂

      Sil