Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

14 Mayıs 2017 Pazar

Görev Tamam

   Telefonu eline al, sosyal medya hesabına gir annen ile çektirilmiş bir fotoğraf seç, altına anlamlı birkaç söz yaz, şimdi hazırsın ve paylaaş, aferin işlem tamam!

   Bugün sosyal medya hesabım bu bahsettiğim fotoğraflardan doluydu sevgili okuyucu, bir düşündüm yahu özel günleri sosyal medya hesaplarımızdan kutlamayınca kutlamış sayılmıyor muyuz?Sizin  için aradım; ama bulamadım, çok hoşuma giden bir karikatürü, kız sosyal medya hesabında anneler gününü kutluyordu koltuğa uzanıp, anne ise kızın uzandığı koltuğu tek eliyle kaldırmış, öteki eliyle altını  süpürüyordu.Çoğu kişinin annesinin sosyal medya hesabı yok, çoğu yazılan o yazıları görmeyecek, yazılanları annesine sesli bir şekilde söylemeyecek insan da çok, ee sosyal medya hesabına döşememizin anlamı ne?Düşünmeye sevkediyor beni bu tarz durumlar.Ben yapamam öyle şeyler, yani bu annemi önemsemiyorum anlamına mı geliyor?Bugün anneler günü diye anneleri ele aldım; ama durum herkes için öyle, sosyal medyadan aşk ilan etme,anneler günü, babalar günü, sevgililer günü kutlama, nedir yani.Ben herkesle paylaşmayı sevmem bazı şeyleri, bana özel bize özel olsun isterim, karşındakine içten bir şekilde sevgini göstermek çokta zor olmasa gerek.

   Sözün kısası, ben içten olun derim samimi olun, söylemek istediklerinizi muhattabınıza söyleyin taa gözlerinin içine bakarak belki de :)Ha paylaşım yaparsın tamam ona da bir şey demeyeceğim(ben asla yapmayacak olsam da); ama tek bir şartla, oraya yazılan her şeyi muhattabının yüzüne söyleyecekseniz eğer.

 Hadi anneler günü şarkısı patlatayım, herzaman dinlerim ben.


    Bu arada Müjde abla(bücürük ve ben), Ece abla ( Ece Evren), Yasemin abla(Acemi Demirci) sizin de anneler gününüz kutlu olsun demek istiyorum, blog annelerim :)Sevgiler


Karikatürü buldum, sonradan oldu; ama buraya ekliyorumm



 

4 yorum :

  1. İLK Yorum benden gelsin o zaman manasız ve anlamsız gelen durumlar gibime geliyor. Kıstas olarak bahşedilmiş bir güne sığdırmak mı yoksa her gün bunu hissettirmek mi ???Özel günlerin indirgenmesine karşıyım ve ağız dolusu sözcüklerin hoyratça sosyal medyada kullanılmasına daha çok karşıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle mayıscığımm, şovaniz hep

      Sil
  2. Yolumuz blog sokağına çıkmış sonunda:)))
    Konuyu çok beğendim. Bir gün değil her gün olmalı günler...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkürler, bence de öyle ve bana hiç samimi gelmiyor

      Sil