Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

22 Mayıs 2017 Pazartesi

Geçmişte Yaşayanlar Derneği Başkanı Bendeniz

   Zamanı geri sarmak istiyorum bazen.Beni üzen olayları geçmişe gidip düzeltmek adına yapabileceğim her şeyi yapmak istiyorum, e bunun için bu zamanı hatırlayıp ona göre davranmam gerekir.Hatırlarsam eğer ve düzeltirsem eğer karşı taraf hatırlamayacak; ama ben hatırlamaya devam edeceğim ee ne anladık bu işten sırf başkasının gözündeki durumum değişmiş olacak.Cıııks olmadı bu, unutup gideyim geçmişe e bu kez de aynı şeye tekrarlama şansım yüksek ooff bu da olmadı.

   İşte ben böyle şeylere takılıp gün boyunca kendi kendime değişik değişik fikirler üretiyorum.Hey Allahım Meltem bu da ne böyle diye düşünebilirsiniz, e yine haklısınız.Bir kere yöntem yanlış, geçmişe gidebilmek imkansız, hala şu bilim insanları o teknolojiyi geliştiremedi, zaten bizimkilerden beklemiyorum, bizimkiler anca pembe otobüsle yok efendim nohutu suyu olmadan yemeye yarayan kaşıkla uğraşırken zor o işler, hah mesajımı da verdim yola devam edebilirim.Ha bu arada bizim bilim insanlarına giydirmiyorum; çünkü onlarda bir çeşit kurban gibi, kıymetleri bilinmiyor çoğu ülkeyi terk edip yurt dışındaki enstitülerde çalışıyor, ah ülkem ne yazık, tubitakın ciddiye almadığı; ama dünya birincisi ne arkadaşlar var.Neyse ya çok saptım tamam.Demek istediğim geçmişe gidebilmek mümkün değil, yani şimdilik ilerde neler olur hiiç bilmiyorum; ama ben hala geçmişe takılı kalıyorum, düşüncelerle uyuyor, uyandığımda gözlerimden önce zihnimdekiler hareketleniyor, hooff.Çare ne, çare bugünü düzeltmeye çalışmakta, bugün için uğraşmakta; ama yapıyor musun Meltem diye sorsanız aaaooo, HAYIR.Yani kendi kendime akıl vermek iyi güzel hoşta işte...


   Durum aynen böyle, kendi kendime yetmiyor bu aklıma, ha bazen yetiyor; ama kendi kendime bir bahane bulup sıyrılıveriyor işin içinden ve yine aynı şeyleri yapıyorum.

   Senin kafan hiç çalışmıyor demişti biri bana, bak o da haklı.Ne gömdüm kendimi be yine şuracıkta.Yapılması gerekenler çok açık belliyken bile yapamayanlar daha çokta yapmak istemeyenlere selam olsun.

   Ayy bak şimdi konunun ana fikri şu aslında, geçmişe takılı kalırsan eğer ilerleyemezsin.Dünü düşünerek gelecekten çok bir şey beklemek zor, bugünden başla, YAPABİLİYORSAN NE MUTLU SANA.



Bak ne diyor Manuş, 'Dönersen Islık Çal'


2 yorum :

  1. Ah, ah ben de öyleyim Meltem'cim, keşke zaman makinası icat edilseydi, sadece kendi hatalarım için değil, başkalarının yaptığı haksızlıklar, kötü şeyler, durumlara farklı cevap verip, farklı davransaydım, her şey başka olsaydı keşke diyorum. Ama olan olmuş, ölenler ölmüş...üzülmekle kalıyoruz:( seni çok iyi anlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynrn öyle,bazen keşke geçmişe gidebilsen babamla daha fazla vakit geçirsem dye düşünüyorum; ama öleceğini bilerek yaşamak ne kadar korkunç olur hayal edemiyorum, yaşadığım güzel günler bile tatsızlaşır

      Sil