Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

18 Mayıs 2017 Perşembe

Daha Karpuz Kesecektik

   Sebepsiz, anlamsız yere size küsen oldu mu hiç ya da sizin pat diye ilişkinizi kestiğiniz kimseler?Benim birden çok oldu anlamlandıramıyorum, en sonunda acaba sorun bende mi diye düşünmekten kendimi alamıyorum, hoş bende şöyle bir durum var, karşımdaki insan az bir soğuk davrandı mı hemen kendimi sorgular bir şey mi yaptım acaba diye düşünür, üzülürüm.Gelin bu konuyu bir açalım.

   Genelde sevdiğim insanlara sonsuz iltimas tanırım.Beni kırdıklarında üzülür bunu genelde belli etmez kendi kendime yaşar sonrasında da unutur giderim.En yakın arkadaşlarımın aptal veya saf diye nitelendirmelerine bolca maruz kalırım.Bana göre kin tutmak yaşanan kötü şeyleri unutmamak zaten sırtta bir kambur neyse efendim, bazen bu durum kendi kendime zarar vermeme de sebep oluyor, zarar da üzgünlük işte.2 hafta önce bir arkadaşımın doğumgününü kutladım, birkaç gün sonra aradım ne mesaja cevap geldi, ne de telefonum açıldı, o günden beri kuruyorum kafamda ne yaptım da benimle konuşmuyor acaba diye, dün kendisi aradı müsait değildim meşgule attım sonra ben aradm açmadı sonra o bi daha aradı yine ben açamadım ben aradm o açmadı derken artık 3. arayışımda açtı, kafamda da bir merak doğrusu, sesim soğuk soğuktu hayırdır dedi, sana hayırdır dedim ben ne yaptım da mesajıma cevap vermiyorsun üstelik doğumgünü mesajı, arıyorum da açmıyorsun ben sana ne yaptım, niye öyle düşünüyorsun dedi, benim başıma bir şey gelmiş olacağını düşünmüyorsun, hastanedeydim böbreğim alınacak, ooppss dedim.Hakikaten neden suçu hep kendime arıyorum ki, kendisinin öküzlüğünden olabilir ya da az önce anlattığım gibi karşıdakinin bir sıkıntısı olabilir, neden yani kendimi suçlamaya yer arıyorum hemen.Daha önce de bu durumu farketmiştim, mesela bir arkadaşımla uzun süre konuşmayınca neden beni aramıyor ki bir sıkıntı mı var acaba diye düşünür kendim ararım, bazen aynı şeyi karşıdakinden bekliyorum, bazen dediğime bakmayın 2 3 defa yaptım, yani ben bir şey yapmadım karşılık bekledim, hoop ikisinde de ilişkim kesilmiş oldu karşımdakilerle, nasıl yaa diyorum, nasıl olabiliyor bu, hani biz dosttuk arkadaştık ne oluyor, ben özveriyi kesince bir tuhaf haller, şaşırıyorum kalıyorum öyle.

   Siz yapıyor musunuz bunu, yapıyorsanız eğer neden yapıyorsunuz bir anlatsanıza bana, ben de anlamak istiyorum.Hiçbir şey olmamış gibi bir insanın hayatından çekip gitmek, hiç yokmuş gibi davranabilmek nasıl oluyor?Benim içim içimi yerken,çok  kızmışsam bile karşımdaki minik bir şey yapınca küs kalamıyor, ters davranamıyorum, aptallık mı bu yani?



 

8 yorum :

  1. Ben yapıyor muyum bilmiyorum. Sen karşıdan daha iyi görebilirsin. Ama belki de yine kurarsın :)))

    Ben aramazlık etmem de arayamadığım olur. Zamanın yetmediği bir süreç var şimdi. Yaşlılar var. Koşturmaca çok zaman kaplıyor.

    Küstüm, şarkıda kalsın. Sen küsme, e mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ona da kurabilirim evet:) küsmem ben

      Sil
  2. Haa, bu arada başlığına bayıldım. Alttaki şarkıyı tekzip eder gibi :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle diyesim grliyor artık insanlara :)

      Sil
    2. Bak altta da demişin mektuplarla. Meraktayım. Şimdi bir bakayım, mektup okumak güzeldir :)

      Sil
    3. aslında tam bir mektup olamıyor başkaları da okuyacak diye :s tuhaf oluyor, beceremedim yani kabul ediyorum

      Sil
    4. Evet, zarfı yok. Pulu da. Üzerinde kimden kime adresleri de :))))))))

      Ama olmuş az da olsa :)))))))) Küsme, az dediğim için, e mi?

      Sil
    5. yok küsmem, ya aslında seven insanların süslü cümlelere ihtiyacı yok tabi seviliyorsa da; çünkü bence sevmeyen insanlar az süslü cümleleri pekte güzel bulmuyor

      Sil