Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

26 Mayıs 2017 Cuma

Bir Yanlış ki...

   Kızıldereli inancına göre; uykusuz kaldığımız gecelerin sebebi aslında bir başkasının rüyasında uyanık olmamızdır.Kızıldereliler,
  • Aşkı tanıdığında, yaratıcıyı da tanırsın.
  • Ağlamaktan korkma! Zihindeki ıstırap veren düşünceler gözyaşı ile temizlenir.
  • Cevap vermemek aslında bir cevaptır.
  • Gözün ile değil, yüreğin ile hüküm ver.
  • İnsanın gözleri öyle kelimelerle konuşur ki dil onları telaffuz edemez.
  • GeceIer rüya görmek içindir gündüzIerse onIarın gerçek oImadığını anIamak için gibi bir sürü şey söylemişler; ama ben şuan ilk yazdığımla ilgileniyorum, yani şuan her kimin rüyasındaysam ve uyuyamıyorsam teesüflerimi bildiriyorum, yazık bana.Ha bizim doktorların dediğine göre de depresyon sebebiymiş efendim, bakın görün işte bi kızılderelileri bi de hekimlerimizi.

   Neyse yazayım bari dedim; çünkü düşündükçe bir zincir oluşturuyor kafamın içindeki pek kıvrımlı olduğuna inandığım organ!Acaba dedim yanlış olduğunu bile bile o yanlışın peşinden koşuyor mu benim sevgili blog arkadaşlarım da.Bu konuya nereden geldiğimi anlatamam, zaten anlatmaya çalışsam da beceremem; çünkü dediğim gibi zincirleme bir şekilde düşünce düşünceyi çağırdı onun ucu bunun başı derken konu çığrından çıktı kendimi buraya attım.

 Efendim ben inatçı bir insanım, yani yanlışımı görürüm Ha bazen erken bazen geç, zaten meselemiz o da değil; ama bazı yanlışlarıma aşık olurum ben bırakamam, gece ile gündüz, tahin ile pekmez, Safiye ile Faik gibiyiz mesela ayrı ayrı düşünülemeyiz bana göre.


   Bir de etrafımda çok bilmişler ağızlarına geleni söylerse Allaaaaahhh seyreyle cümbüşü, dünya ahiret vazgeçmem.E sana zarar verse de mi diye sorabilirsiniz evet zarar verse de.Sonra elde ne kalıyor başkasına girip çıkan bir şey oluyor mu, yook; ama ben de böyle bir psikopatım işte.

  Aslında sizin cevaplarınızı istiyorum ben bugün, yani yanlış olduğunu bile bile hatalarınızın peşinden ayrılmadığınız zamanlar oldu mu?







8 yorum :

  1. yanlış olduğunu bile bile hala sağlıklı beslenmeyi öğrenemedim verdiğim kiloları ısrarla almaya devam ediyorum.

    daha çok var çok aklıma geldikçe yazarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) o da iyiymiş ve de herkeste var yani, ben göbeğimden kurtulmak istiyorsam mekik çekmeliymişim mesela ama ısrarla ıı ııh

      Sil
  2. Yaa yazim dilini cok begendim.olaylara esprili yaklasan insnlari severim :)) sorma o bendede var.İnatla yapma denilen seyi yaparm.bana yapma demicekler arkadaş.Sussana sen dimi zorla yaptiriyon. ne güzel demiş kızıldereliler.Sözleri çok dogru.Ama uyku ile ilgili olan kismi baya bi merak ettim :) görusmek üzere :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim çok, ayanen yapmayacağı şeyi bile yaptırıyoorlar insana bi kes sesini otur di mi yook.eğer doğruysa bilmek istiyorum her gece her gece kimler beni rüyasına misafir ediyor :)

      Sil
  3. Olmaz mı hiç? Mesela dilimi tutamam yani siyasette 'kız yazma, bak teyze kapıya polis gelecek' filan derler. İki gün yazmam, üçüncü yine aynı ben. Haksızlığa gelemeyen bir yapım var sanırım o yüzden.
    Ay bunlar Safiye ile kocası mıymış? Ne gıcıklar yaaa...:))))güldüm sayende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Müjde abla ben de korkuyorum senin için, yani adamlar fırsat kolluyor onlardan olmayanı atmak için.Safiye ve Faik bomba ya, hayat arkadaşları :)

      Sil
  4. İçinde olmadığım, yakından bilmediğim konularda kesin yargı görünecek çıkarımlardan kaçınırım. Çünkü ne kadarını biliyorsunuz ki ne kadar doğru bir yaklaşımda olacak, doğru ya da doğruya en yakın sonuca varacaksınız! Dolayısıyla kesin değil -ama genel ki bu da kesindir bir yerde- yani köşeli değil yuvarlak, keskin olmayan, şartların da göz önüne bugün ve yarın olarak kalıcılığı ve değişkenliği alınarak çizilen bir çerçevem olacak.

    Yanlış derken öylesine yanlışlar var, gerçekten yanlışlar var. Gerçekten yanlışlar, doğruya götüremez sanırım. Bir de ortama, şartlara, zamana göre değişen yanlışlar var. Yumurta yemek bir an için çok tehlikeli bulunurken bir an geliyor yememek yanlış diye konuşuluyor. Doğrusu insanın yumurtanın kendi üzerindeki etkilerini görüp ona göre yumurta yemenin kendisi için doğru ya da yanlış olduğuna karar vermesi galiba.

    Ortam, şartlar, koşullar çok belirleyici. Yani zamanın, şartların da doğru olması gerekir. Doğruyu belirleyen etkenlerden biri tek başına yetersiz kalabilir. Şimdi yanlış gibi gözüken aslında daha önce ya da daha sonra doğru olmuş ya da olacak olabilir. Ancak yumurta sürecinde olduğu gibi şartlar değişirse yanlış bilinen, o koşullar belirince doğru anı yakalamış olabilir. Ya da o koşulları hiç yakalayamayabilir. Uzun ve zor konular. Bilmeden yazmak da çok zor ve alınamayacak bir sorumluluk. Karanlıkta hiç bilmeyene fili tarif etmek gibi.

    Gelelim mevcut şartlar içindeki sana  Bu kadar bunalıp kendini buralara atıp mesela seni hiç görmemiş, hiç tanımamış olan bizlere soruyorsan bu konuda…Yanlış da diyorsan üstelik bahsettiğin her ne ise ona. Yanlışı sürdürmende de çevrenin etkisini, aslında bir yerde inatlaşmayı ima ediyorsan…

    O zaman koşma. O zaman olduğun gibi davran. Hani diyorsun ya ben bazı yanlışlarıma aşık olurum diye. O yanlış alışkanlık mı, huy mu, öfkelenmek mi ya da olur ya aileden filan biri ya da arkadaş mı, o zaman o her neyse o ve o şeyi yanlış bellediysen…

    Ben ürkerim bilinmezlerde belirleyici olmaktan. Çok yanlış çünkü  Ama yanlışlar da hoşlanılacak şey değil diyeyim o halde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle tşekkür ederm Yasemin abla yorumu görünce bi korktum ilk :) benim durumum için sormadım siz de yapıyor musunuz acaba diye sordum.
      bazen gerçekten yanlışlar da doğruya götürür belki, yoksa götürmez mi, geçici mutluluk mu yaşatır ki?yani bazı doğrular bazen doğru bazı yanlışlar herzaman yanlış değil diyorsun.
      ben inatlaşmıyorum bir şeyler için, sadece biri bana bir şeyi yapma derse genellkle yaparım diyorum:)
      ben olduğum gibi davranamıyorum sanırım uzun zamandır, yam depresyondaki insan gibi konuşayım mı, telefonumu kapatıp herkesle ilişkimi koparasım var.
      ben herkesin yanlış dediği şeyleri de paymak istersem yaparım çekinmem :) ama herzaman değil, çok istemem lazım

      Sil