Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

25 Mayıs 2017 Perşembe

Ben Böyle Değildim

   Yaşım çokta büyük değil aslında benim, anne filan da olmadım yani hormonlarımda da pek bi değişim olmasa gerek.E peki nedir benim bu duygusal hallerim.Anlamadınız değil mi, anlatayım biraz.

  Efendim ben biraz ketum bir insan(d)ım duygular konusunda, yani üzülünce belli etmez sadece kendi kendimi yerdim, hiçbir sürpriz bende şok etkisi yaratmazdı mesela, istediği kadar iddialı olsun, sevdiklerime sevgimi belli etmek hele ASLA!Lakin son zamanlarda,son zamanlar dediğim son bir sene gibi bir zamanda fazla duygusal bir insan haline geldim.Çok yakın bir arkadaşımla dalga geçiyordum, hamileyken olur olmadık her şeye ağlıyordu, yine de onun bir açıklaması vardı, hormonlar;ama ben neden böyle oldum bilemiyorum, hayır yani daha yaşlı da değilim.Şöyle bir şey hatırlıyorum, bir gün yurtta arkadaşlarla yatakları birleştirmiş film izliyoruz, film bitti yatakta sarsıntılar hissettim, ne oluyor ya diye ışığı açtım bir baktım hepsi hıçkıra hıçkıra ağlıyor, gözler şiş ne oluyor ya dedim, neye ağlıyorsunuz çok saçma değil mi hem o kadın o adama ne ara aşık oldu diye düz gidiyorum, hepsi bana baktı kimi duygusuz dedi kimi öküz, yani öyle bir insandım ben, şimdilerde ise az duygusal bi sahnede hemen gözlerim doluyor, kalbim sıkışıyor bir tuhaf oluyorum.Yaşadıklarım mı yordu bilemiyorum, bunlar yılların taşma noktası mı hiç bilmiyorum; ama ben bu halimi hiç sevmedim, soyadıma yaraşır şekilde kaya gibi sert bir insandım ben.Eskisi gibi olmak istiyorum, zırlak bir şey olmak istemiyorum da nasıl olacak bilemiyorum.

   Duygusal olmaktan utanıyor değilim; ama kendime yakıştıramıyorum bir de belki kimseye dayanmak istemiyorumdur, insan böyle oldu mu dayanacak birini ister genelde çünkü...


2 yorum :

  1. Bence duygusalmışsın aslında ama belli etmeye çekiniyormuşsun bilinç altında, belli edersek zayıflık gibi algılanmasından korkuyoruz diye düşünüyorum (kendim için de, herkes için de yani genelleme yapıyorum)
    Bence duygusal olmak güzel bir şey, hiç çekinmeyelim, acıklı film mi? Ağlayalım bak öteki arkadaşlar da ödü kopuyormuş duygularını belli etmekten ki, gizli gizli ağlamışlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygusal olduğumun farkında değilmişim o zaman; çünkü cidden duygulanmazdım.evet daha önce böylr bi yazı yazmıştım zayıflık gibi algılanıyor diye; ama benimki ondan deüildi, ha şimdiler de öyle, yine de herkesin yanında ağlamıyorum, bazen kendmi yakın hissettiğim birinn yanında böğüre böğüre ağlıyorum mesrla; ama o an beni zayıf biri olarak gördklerni düşündüğünden kendime kızıyorım ve bi daha ağkamıcam diyorum.öteki arkadaşlar her şeye ağlıyordu ya, benim pigletim vardı oyuncak donuz yani, bir gün arkadş yuttta almış onu sarılmış camdan dışarı bakarak ağkıyordu, domuzuma üzülmüş😂😂😂

      Sil