Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

4 Nisan 2017 Salı

Keşke

   'Hiçbir şeyden pişman olmadığım bir yıl daha', demiş yakın bir arkadaşım pastasının mumlarını üflerken çekilmiş fotoğrafının altına.Gülümsedim, her sene mumlarımı üflerken ya da sevdiğim birinin yeni yaşını kutlarken kurduğum cümledir benim 'keşkesiz bir yaş olsun!'.İlkin basit bir cümle gibi gelebilir; lakin anlamı derindir.

   27 yaşındayım, bu zamana kadar çok hata yaptım, belki yolun başındayımdır ve daha yapacak bir sürü hatam vardır, kim bilir belki de tüketmek üzereyimdir ömrümü ve bunlar sondur artık.Kimi hatalarımdan ders aldım akıllandım, kimilerinden ders aldığımı düşündüm; ama yine de yapmaya devam ettim.Çoğu zaman normalleştirmeye de çalışmışımdır inkar edip yanlışlığını.Kendi kendime kaldığımda iyi ki yapmışım yaa dediğim şeyleri düşünürken munzur bir gülüş konuyor dudaklarımın ucuna, aynı şuan olduğu gibi.En büyük korkularımdandır geriye dönüp baktığımda KEŞKE demek, silebilmek isterdim o koca anlam içeren kelimeyi lügatımdan.KEŞKE tanımasaydım dediğim insanlar, KEŞKE yapmasaydım dediğim şeyler, KEŞKE gitmeseydim dediğim yerler... ve daha bir sürü KEŞKE var hayatımda.

   Yaşamayı sevmediğimiz bir hayat seriyor önümüze ve bizler takılı kalıp geçmişe KEŞKE diyerek gözyaşı döküyoruz çoğu zaman.'Neyse ki bu kadarla atlattık, önümüze bakalım', umutlu insanların cümlesidir, güçlü insanların.Cidden takdir ediyorum onları azıcıkta kıskanıyorum, yok yok azıcık değil bayağı kıskanıyorum bildiğin.Gözlerimi kapatırken her gece ne olur Allah'ım diyorum olmasın artık hayatımda o lanet kelime; ama en komiği  ne biliyor musunuz, hatalalarıma sarılmış yaşarken bunu dilemek...

Bu şarkıyı dinleyelim de modumuz değişsin o zaman, balkonumdan ve bendenizden selamlar.

Bu arada google a bir keşke yazın bakalım, görün ne kadar çok şarkı var; ama bugün keşkeli şarkı paylaşmak yok.

13 yorum :

  1. Nereden ters bir rüzgar esti?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep bu ismimin suçu bence

      Sil
    2. :))) Hem Meltem hem Sert. Bence de :))))

      Sil
    3. Aynen:) öyle de bi sert rüzgar işte

      Sil
    4. Biraz meltem yanından baksak nasıl olur. Sert yanı bırakıp da :)))

      Sil
    5. Meltemin kaç çeşidi var biliyo musun🤔

      Sil
    6. Yok, bilmiyorum. Burada meltem esmez. Lodos, karayel, keşişleme, poyraz, fırtına filan gırla gider :)))))

      Sil
    7. Deniz-kara, dağ-vadi meltemleri:) ankarada zaten deniz-kara imkansız, hafif rüzgarlardır meltemler

      Sil
  2. Ah bu "keşke" ler yok mu? Ben de kıskanıyorum hiç pişmanlık duymayan, ya da duymadığını iddia edenlere, aslında böyle insan var mı gerçekten? Pek inanamıyorum da belki dışarıya öyle söylüyorlardır:))))keşkelerim çok, onları düşünmediğim gün de yok:(
    ne yapacağız biz böyle?:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşkesiz hayat yok tabi; ama en aza indirgemeye çalışanlar çok fazla, bizim yapmamız gereken de bu sanırım

      Sil
  3. Keşke çok kullanmam en son mail attım sana görmedin mi ???? Bak bu maillerde bir sorun var ben sana diyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok kullanıyorum, maili görmedim :/

      Sil
    2. Tamam bir ara görürsün mailimi

      Sil