Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

9 Nisan 2017 Pazar

İsrail-Filistin Güncesi-2

Eveet İsrail bak biz geldik, hem de tüm o polislerinizi aşıp geldik ohoo n'aber.Havaalanında 2, 2 buçukta ancak çıkabilmiştik sanırım, e hal böyle olunca doğruca otelin yolunu tuttuk.Ha bi de otel maceramızı anlatayım efendim.

Uçağımız Tel-Aviv'e indi.Biz de gitmeden önce bayağı bir bakınmıştık, büyük bir ülke değildi, bir haftalık serüven için tek bir otelde kalabilirdik.Başladık otel araştırmaya; ama çok şaşırdık çünkü hep apart tarzındaydı oteller.Birkaç tane güzel görünen otel vardı; ama biz yine de emin olamadık en sonunda zincir bir otel ve bilinir olduğu için Ramadayı tercih ettik.Tabi efendim biz otelleri Tel-Avivde arattık Ramada karşımıza çıktı biz de rezervasyonumuzu yaptırdık, ha bu arada Ramada da suit, yani tek otel odası mantığı yok oralarda, her kalacağınız yerde mutlaka bir mutfak var, neyse oraya birazdan geçeceğim.Buradan gitmeden önce potansiyel müşterilere e-mail atıp randevu aldık.Şehrine gitmeyeceğimiz bir müşteri bizmle görüşmek istiyordu, gelemeyeceğimizi söyleyince ben geleyim dedi ilk gün tamam dedim, sabah otelin lobisinde görüşelim.Bana hangi otel diye soruyor Ramada Tel-Aviv diyorum.Tel-Aviv de Ramada yok ki diyor, nasıl yaa diyorum arkadaşımı arıyorum hemen, bana rezervasyon numarasını gönder diyorum bi bakıyoruz aaa cidden bizm otel başka bir şehirdeymiş, Netanya da!Allaah n'apcaz şimdi, iptal hakkımız da bitti diye bi 2 saniye kadar düşündükten sonra kurtarıcımız Google Mapse sarılıyorum, o zaman rahatlıyorum; çünkü havaalanına 40 dakikalık bir mesafede sadece.Keyif içinde otele gidiyoruz hiç yolu şaşırmadan; çünkü navigasyon inanılmaz güzel çalışıyor, kendimizi otelin önünde buluyoruz.Valizlerimizi yüklendik girdik, hiiç Türkiye otellerindeki gibi gelmiyor kimse yanımıza bak bak hem de Ramada da.İnanılmaz yorgunuz hemen odamıza gitmek istioruz; ama haydaa odamız görünmüyor.Rezervasyonumuzu Hotels.com dan yapmıştık, bir problem oluşmuş heralde, bizim ayırttırdığımız fiyatın 2 katını söylüyorlar bize, biz şok neyse ki rezervasynun çıktısını almış benim zeki arkadaşım, size söylüyorum rezervasyon yapınca mutlaka çıktısını yazılı şekilde alın, bakın böylelikle bizim başımız ağırmadı, hemen bize eenn yüksek katlardan deniz gören müsait bir oda verdiler.Odaya girdik hemen oda ve mutfağı barındıran bir yere girdik, gayet temiz.Aynı Amerikan kültürü dedim içimden, orada da her odada mutlaka bir mikro dalga fırın;ama ben Fasta yaşadığım açlıktan sonra zaten valizimin bir tarafını yiyecekle doldurmuştum, arkadaşım da getirmiş bir şeyler, türk kahvesi makinesi bile getirmiş:)Ramada güzel bir tercih olmuş yani anlayacağınız.Üstelik manzara harika!

Sanırım çok konuştum bugün için o kadar yeter, zaten o zaman da şimdi olduğu gibi uykuluydum, hemen üstümü değiştirip yatmayı planlamıştım, arkadaşıma da diyorum bak valiz açma işini yarına bırakalım, ben çok yorgunum, tamam deyip beni kandırmış; çünkü ayakkabılarını çıkarır çıkarmaz başladı eşyaları dolaplara yerleştirmeye, ehh ben de utandım neyse madem ben de yerleştireyim dedim, ay bakalım bir hafta beraber ne yapıcaz, uyuşabilecek miyiz :s

Miskince yattığım bir pazardan hepinize selamlar.

6 yorum :

1. Benim çok merak ettiğim yerler oralar. Umarım bir gün giderim. Biraz da fotoğraf yayınlasanız keşke:)

1. gidip görmeye değer; ama açıkçası elimde pek bir fotoğraf yok, çok yoğun bir iş gezisiydi sabah çok erken saatte çıkıp akşam geç saatlere kadar otele dönmüyorduk o yüzden pek gezme ve fotoğraf çekme şansımız olmadı sadece gelmeden bir gün önce kendşmize 1,5 saatgibi bir süre ayırdık orada çektiklerimizi paylaşırım sonraki yazımda

2. Bekliyeceğiz artık uyuştunuz mu, uyuşmadınız mı? Merakta kaldık şimdiden :)

1. onu da yazacaktım; ama tüm öğleden sonram uyumakla geçti baş ağrısından, aslında yataktan kalkmaya da niyetim yoktu da dün misafirim gelmişti, üstelik ilk kez bir araya geliyorduk teesadüfi olmuştu, ona nergis çiçeğini ne kadar sevdiğimi; ama burada bulamadığımı anlatmışım o da bugün ben uyurken getirmiş eşime vermiş, sırf koklamak içi kalktım, harika biliyor musun

3. İş gezisi olduğunu yorumunda görene kadar fark etmedim. İsrailde ne işi var canını sokakta mı buldu bu kız diye düşünmeye başlamıştım 😁

1. ya aslında ben de biraz düşünmüştüm durumu, daha önce arkadaşım gitmiş liselilerin elinde bile büyük adı kalaşnikoftu heralde olan silahlardan var dedi; ama ben gidince hiç öyle bir şey görmedim, çok güzel ve güvenliydi, batı şeria bile