Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

6 Mart 2017 Pazartesi

Ve Ben Aslında

   Bazen kendimi gözleri parıl parıl hevesle kemik bekleyen köpekler gibi hissediyorum.O kadar masum; ama çaresiz, mutluluğu başkasının elinden bekleyen.Yemek verildiği için sevildiğini düşünüyor oysa ki sırf hayatta kalıp sahibinin ihtiyacını karşılamaya çalıştığının farkında değil.Kemiğini aldığı zaman sevinçle zıplayıp, sevgi gösterileri yapmaya çalışırken aslında sevilmediğinin farkında olmayı bırak düşünmüyor bile, sevmese verir miydi kemiği sahibi?

   Bazense susması içim defalarca dövülen çocuklar gibi hissediyorum, aslında koşup oynamak istiyor; ama tekrar dövülmekten korktuğu için zerre kımıldamıyor, korkmuş, pusup sinmiş bir köşeye.

   Son zamanlarda ise konuşmaktan korkan, aslında deli gibi konuşmak isterken anlaşılamayacağını bildiği için susmak zorunda kalan bir zavallı gibi hissediyorum.Susmayı kimse istemez sevgili okuyucu, susan insan çok yorulmuştur, canı yanmıştır, konuşsa da fayda etmeyeceğini bilir ve mecburen susar.Susan insanların üzerine gitmeyin; çünkü inanın çoğu şeye takatleri yoktur.



26 yorum :

  1. Bu aralar ben de şefkate ihtiyaç duyan bir kedi gibiyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize akıllar veren sizsiniz ama, şimdi ne olacak

      Sil
    2. Uzun süremez.Bir iki güne bomba gibi dönerim.Siz de iyi olursunuz inşallah :))

      Sil
    3. Teşekkür ederim, umarım:)

      Sil
  2. Bir dene. Birinden birinde mutlak anlaşılacak. Ya da anlaşılmanı beklediğin kişi de senin gibi düşünüyor olabilir. O da doğru mu anladım kuşkusu içindedir. Yani açık açık, doğru sözcüklerle, kısadan, dolandırmadan anlatmak zor.

    Mesela bir güneş batışını nasıl anlatıyoruz. Mesela ben. Oysa güneş battı ay çıktı demek dört kelime. Ama biz paragraflarla anlatıyoruz. Haa, güzel oluyor. Anama belki en sadeleştirilmiş hal en kolay anlaşılan hal olabiliyor.

    Kimseler can de yakmasın, canı da yanmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke anlatmak istediğim zamanlarda anlatmak istediğim insan acaba meltemi yanlış mı anlıuorum diye düşünse ve bana bunu hissttirse, o zaman kendimi yırtar yine de anlatmya çalışırdım sonuna kadar.ben de isterdim en düz en saf haliyle anlatmayı ve de en çok ANLAŞILMAYI.canlar yanmasın, yanmasın ya kaç günlük dünya

      Sil
    2. İşte Meltem. Tıp oyunu bitmiş. Sesini duyduk. Bak nasıl da anlatmış :))))

      Sil
    3. Anlatmak çözm olsa keşke:)

      Sil
  3. Meltem'ciğim tarif ettiğin duruma üzüldüm, kim kalbini kırdıysa diyorum ki, herkes yaşattığını yaşar. Üzülme sen, alma mazlumun ahın çıkar aheste aheste derler...Bu arada bir köpeği aslında sevmeyen, kendi zevki için besleyen zaten hayvan sever değildir yazık o köpeğe, kediye:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen düşünmeden edemiyorum, acaba ben kalp mi kırdım da bunları yaşıyorum diye, yani bedel mi acaba

      Sil
  4. Nasıl mutlu olacaksan öyle yap Meltem. Belki yorumlarımız bile üstüne gitmek olmuştur. Ne istiyorsan, neyle mutlu olacaksan.... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Yasemin ablacım üstüme gelmiyorsunuz, nasıl mutlu olacaksan öyle yap demişsinya beni mutlu edecek şeyin ne olduğunu bilmiyorum desem, fikirsizim desem

      Sil
    2. :)
      Sorunu bulduk o zaman :)

      Sil
  5. Konuşamıyorsanız bol bol yazın, eminim iyi gelecektir

    YanıtlaSil
  6. Ayhhh... Böyle bir iç geçirdim... ❤

    YanıtlaSil
  7. Biz senle konuşuyoruz Gayet güzel gidiyor ???? En son bıraktığımda güzel güzel konuşuyorduk ????Değişen bir durum yok sanırım.....

    YanıtlaSil
  8. Ne zaman uğrasan başlığı görünce sanki yarım kalmış hissine kapılıyorum nedense. Mesela bir şaka yapıp "Ve Ben Aslında Meltem Değilim; Ama İkiziyim" filan diye devam edecekmiş gibi :))))

    YanıtlaSil
  9. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. Yaşadıklarınızı ne kadar da samimi bir şekilde kaleme almışsınız.

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir yazı olmuş, herkesin zaman zaman hissettiklerini harika cümlelerle anlatmışsınız, kaleminize sağlık :)
    blogunuzu izliyorum, ben de bloguma beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Yapmayın canımız acıyor...
    Yaşamak bile yoruyor sanırım insanı.
    Bir an kendi iç dünyam anlatılmış duygusuna kapıldım teşekkür ederim bunun için. 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamak yoruyor aynen,asıl acıtan can yakanların farkında olmaması,her gün yastığını ıslatıp yine de gülümseye çalışmak, sanırım böyle pişiyor insan; ama ben köşeye sıkışıp dövülmekten bezmiş hale gelmiş çocuklar gibiydim o gün, yapma canım acıyor diyordum; ama nafile

      Sil