Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

14 Şubat 2017 Salı

Şubat'ın Anlamı???

   Malum aylardan Şubat.Daha ayın başında başlar reklamlar 14 Şubat sevgililer günü, MİNİCİK bir tek taşla aşkınızı mutlu edin diye.Sevgililer gününde de aslında daha çok kadınlara çalışılıyor, kolyeler bileklikler ay beyaz eşya da bile var indirim var, xx market epilasyon cihazına süper indirim yapmış, düşünsenize birinin sevgilisine onu aldığını, sen bana ne demek istiyorsun diye kafasına atabilir yani benden söylemesi.

   Dalga geçmemden anlayacağınız üzere ben pek sevmem 14 şubat kutlamalarını, ha kutlayanları yadırgıyor muyum hayır; ama bana göre bir şey değil.Ben göstermelik şeylerden hoşlanmam sadece, mesela bana hediye ya da çiçek almak için 14 Şubat'a ihtiyacı olmamalı sevdiğimin.Ne bileyim zorlama bir şey olmamalı, herkes sevgilisine bugün hediye alıyor ben de alayım bari kafasında olmamalı.Aşk varsa eğer aman bugün aşkımı ilan edeyim olmamalı.Doğal olmalı aşk, deli olmalı, zaten aşk dedik mi de aklımıza ilk gelen delilik değil mi?Yani size göre belki de farklıdır; ama benim aklıma ilk delilik geliyor.

   Aşk, onun gözlerine bakarken gülümsemektir, kendini görebilmektir, en kızgın anında bile sana sarıldığında inadını kırıp sarılıvermektir(ben biraz inatçı bir insanım kolay kolay inadımı kırmam idare edin).Aşıksanız eğer bir şeyler yapmak için bugünü beklemeyin, büyük bir şeymiş gibi düşünmeyin bence, sadece aşkınızı anlatabileceğiniz 365 günden biri o kadar.

   Sevgilisi olmayan arkadaşlar bugün bir triplerde, aman Allah sanırsın dünyanın sonu, kimi arkadaşlar sabahtan başladı sosyal medyayı  hediyeleriyle bombalamaya:)Herkes ayrı bir dünya işte.Ben de aşk ile ilgili bir kaç şey söylemek istiyorum izninizle, sen benim yemeğimin tuzusun ki tuz ne kadar önemli herkes bilemez ta ki tuzsuz bir yemek yiyene kadar da kimsenin aklına gelmez(ben küçükken okuduğum bir öykü sayesinde biliyorum tuzun önemini başka bir gün anlatırım), sen yemekten sonra ihtiyacını hissettiğim tatlı bir şeyler ve çay gibisin mesela yıllar geçse de vazgeçebileceğimi sanmıyorum.Bu yazdıklarımla daha fazla ağlatmak istemiyorum mutluluktan, buradan bu kadar sesleniş yeter bence, biraz da ben susayım sen anla.

Bu parçalar benden size gelsin, özellikle aşksızlara :D


10 yorum :

  1. Aynen katılıyorum efendim yazdıklarına :)) Doğru söze ne hacet :) dimi ama Ve yıldız Tilbe Şarkılar şahane :)) Benden de gitsin tüm sevgiler günü ne hayıflananlara :))) Sevgiler günü bir gün ben seni severim her gün :)) sevgiler olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yıldız ablamn söyledkleri yeter aynen

      Sil
  2. Defalarca sildiğimi yazmayayım, kutlamamı yazayım :)

    YanıtlaSil
  3. En bilindik Cümleyle başlayalım Kapital izimin oyunları bunlar hepsi şişirme Yada ben duygusuz bir insanım bak bende yazdım. Romantik bir insan değilim kesin :) Hahahhahaha Ellerin dert görmesin Çok iyi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapitalizmi düşünmğyorm diyorm ki ben 14 şubatta hediye istemiyorm, hergün istiyorım :D

      Sil
    2. Oldu Japon pazarları var çok ucuz her gün bir hediye al anacım :)

      Sil
    3. Japon pazarı mıydı 1 milyoncular🤔 Amerikadan gelirken millete 1 dolarcıdan hedye almştım😂😂

      Sil
    4. Hahahahahahahah Çok güldüm :) Evet aynen bak deşifre olucaksın yapma :) Tanıdık biri duyar dikkat et :)

      Sil
    5. Evet ajanlar var beni takp eden

      Sil