Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

25 Şubat 2017 Cumartesi

Havada Panik Var

   Havaalanına zamanında varmıştık, her şey normal gidiyordu, havaalanına giderken sıkıntı yaşamamıştık, pasaport kuyruğunu gördüğümde kısa süreli bi şok yaşadım; ama olsundu Türkiyeye dönüyordum.

   Uçağa ucu ucuna binebildik, hemen 10 dakika sonra hareketlendi.Aç olduğumdan hemen yemek servisi gerçekleşsin diye bekliyordum, bizi eeeen arkaya attılar diye öflemiştik; ama iyi yanı işte yemeğin ilk bize verilmesi oldu, canını yediğim türk yemekleri ya.Her şey normal gidiyordu ta ki kafamı kaldırıp koşturanları görene kadar, uçakta değil miyiz biz yahu ne oluyor?Bağrışmalar var herkes ayakta, hostesler bi adamın üzerine çullanmış zapt edemiyor, yaşlı bi adama bağırıyor, vurmaya çalışıyor, meğer üzerine yemekte dökmüş biz farketmedik.Uçak uzak doğulu kaynıyor, kımıl kımıl dolaşıyorlar uçakta,lan bi durun yolu açın niye ayakta dolanıp duruyorsunuz, kavgayı videoya çekmeyr çalışıyorlar, kendi ülkelerinde rastlamıyorlar heralde pek.Kaptan konuşuyor sürekli ayrılın diyor; ama yok.Bizim ekipten birkaç kişi adamı zaptetmeyr çalışıyor yok, o arada bizim gruptan biri kafa yemesin mi, Allaaah anons yaptılar en yakın ülkeye iniş gerçekleştircez diye, biz tabi öfleniyoruz pöfleniyoruz o arada biri kelepçe getiriyor abartısız söylüyorum en az 10 kişi adamı zaptetmeye çalışıyor, artık ne içtiyse, adamı kelepçelediler yetmedi koltuğa bağladılar, durum böyle olunca tabi İstanbul'a devam ettik.Adam bağrınıp duruyo; ama kimse oralı olmuyor; ama ekşın biter mi yok, ayaktaki kadınlardan biri düştü bi yığıldı yere bu kez de herkes orda toplandı, uçağın dengesiyle oynadılar resmen, hostesler koşturmaya çalışıyor, koridor zaten daracık bizim ekipten biri geçmiş koridorda namaz kılıyor, yarabbi sabır çekiyorum, o arada gözüme bir almanımsı adam takılıyor uçak karışık ya 5 dakikada bir dolana gidip geliyor sanırım stoklardaki tüm biraları tüketti manyak mısınız kardeşim diyorum, baktın bizim grup arkaya lavaboya doğru gidiyor geliyor gidiyor geliyor nolyo ya dedm yanımdaki kız arkadaşa, sigara içiyorlarmış, yahu bi dayanın be topu topu 4 saat.

   Başından sonuna kadar gergin bir yolculuktu anlayacağınız, şaşırdık mı hayır neden; çünkü böyle şeyler benim başıma gelir yani.Bu olayın olmasının tek güzel yanı, havada dolandırmadılar ilk sıraya bizim uçağı aldılar ve hiiç gecikmeden iniş yaptık.Piste varınca polisler bastı uçağı da neyse sıkıntı filan yaşanmadı.İlki hostesleri tebrik ediyorum valla o küçük cüsselerine bakmadan adamın üzerine attılar kendilerini, ikincisi bence bayıltıcı sprey flan olmalı ekipte ki buna benzer bir durum yaşandığında kolaylıkla çözülebilsin.Şimdi evime doğru gidiyorum, yorgunum, biraz buruğum; ama her şeye rağmen şükretmek istiyorum.Teşekkür ederim Allahım, sen her şeyi biliyorsun nasılsa...

16 yorum :

  1. Ne kadar çok şey olmuş uçakta öyle Neyse ki kazasız belasız gelmişsiniz Allah akıl fikir versin bunlara :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir değişik yolculuktu işte, teşekkür ederimmm:) sevgiler

      Sil
  2. Görmemişim. Sanırım bunda blogumda yayınlar listesine tıkladığımda senin yayınlarının görünmüyor olmasının çok payı var. Nasıl olsa yoldasın diye de acele etmedim. Bugün gündüz bir ara fırsatım oldu, baktım. Meltem gelmiş. Hem de ne geliş. Yer filan şurada dursun yer gök inlemiş )))

    Neyse, oluyor böyle şeyler. Yeter ki Değil mi? sağ salim gelinmiş olsun.

    Zaten başka türlü bir öyküsü de olmamalıydı senin yolculuğunun ))))

    Hoş geldin Meltem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoksa beni arkadaşlıktan mı çıkardın😱 Yeri göğü inleterek geldim resmsen valla ya bana da bu yakışır di mi:) hoşbuldum

      Sil
    2. Yok, hiç yapar mıyım? Yerindesin.

      Sil
    3. İzleyenler'e bakmadın mı? Orada görebilirsin :)

      Sil
    4. Ben öyle bişi bilmiyorum :s

      Sil
    5. Meltem'cim bende de gözükmüyorsun...sonra tıkladım geldi yazıların...acaba ben mi görememişim...? Teknik bir arıza mı anlayamadım:((

      Sil
    6. bilemiyorum Yasemin abla da öyle dedi, çok hakim değilim malesef

      Sil
  3. Ay ben okurken fenalık geçirdim:))))hani hep denir ya Avrupalı olmak, Avrupailik, bir de Ortadoğulu olmak, Alaturkalık, Araplık...uçakta namaz kılmak ayy çooooooooook geçmiş olsun, uçak düşebilirdi yani o kadar sarsıntıda...:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de biz yaşadık, korktuk yani düşsün istiyordum öyle bir psikolojideydim.oturulan yerde de namaz kılınıyor yani yadırgamıyım istiyorum; ama uçak koridorunda olacak iş değil

      Sil
  4. Neyse ki uzun sürmemiş bu yolculuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklaşk 5 saat kadardı; ama hala diyorum keşke düşseydi

      Sil
  5. Zor bir yolculuk sahiden. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil