Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

16 Şubat 2017 Perşembe

Derdiniz Ne

   Şu günlerde pek gerginim, aslında var olan gerginliğimin üzerine eklenmiş ve çarpı bir milyon olmuş olabilir.Kimselerle konuşmaya mecalim yok gibi.Bi haftadır işten gelir gelmez kendimi yatağa atıyorum, çok uykum olduğundan mı hayır, sanırım uyursam geçer belki düşüncesi, geçiyor mu HAYIR!

   Uyku saatinde beni yakalayan annem oluyor hep, her gün istisnasız.Dün aradı napyosun diyor yatıyorum, ne var ne yok bir şey yok, konuşmak istiyor belli e anlat bir şeyler diyor, ne anlatayım ne yapıyorum sanki diyorum, niye arkadaşlarımla görüşmüyormuşum her aradığında evde yatıyormuşum benden ses yok tabi.Sor o zaman diyor sen buralarda ne var ne yok, kim ne yapıyor diye, merak etmiyorum diyorum, kimsenin hayatı umurumda değil, ha yani diyo kimse de senin hayatını merak etmesin, evet diyorum bıkkın bir şekilde,bana sinirlenip telefonu kapatıyor.Üzülüyorum aslında; çünkü babam öldükten sonra daha da bir hassaslaştı, yapmak istemiyorum öyle şeyler, aslında yaptığım bir şey de yok; ama konuşmak istemiyorum işte.Az önce yine hayatımın tüm bezginliği üzermde yatıyorken aradı annem 2 kez, meşgule attım uykuya devam etmek için sonrasında pişman olup hemen aradım, daha merhaba demeden bana kızmaya söylenmeye başladı, zaten canım sıkkın, kapatıverdim telefonu.Pişman oldum yine;ama gerçekten çekemicektim.Alnımın üzerinde Meltem'e istediğiniz kadar yüklenebilirsiniz mi yazıyor diye aynaya baktım; çünkü herkesin benim üzerime o kadar gelmesinin ne açıklaması olabilir?

   Ben inanıyorum bir şeyin cezasını çekiyorum, bedel ödüyorum yani.Tamam ödüyorum; ama bitmiyor mu bu, daha ne kadar sürecek?Kaldıramıyorm artık bu yükleri, sırtım omuzlarım tutuldu stresten.Kendimi bloke etmek istiyorum, NET.

 

11 yorum :

  1. Ne oldu sana böyle Bu kadar kendini yıpratma İnsan bazen bir çıkmaz sokakta buluyor kendini hayatın ve yaşadıklarımız bizi bazen bir bilinmeze sürüklüyor Onun için kendini Bu kadar ne yor nede üz Her şeyin ilaçı zaman ve en güzeli duadır Annenle olan sıkıntı da düzeltirsin Anneler bizler ne kadar büyüksek de bizleri halen o küçük çocukları gibi görüyor Anneler işte:) Dilerim her şey yoluna girer Her şey güzel gönlünce olsun inşallah En güzeline Emanet ol Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkmazdayım ve yardım çağrımı elinin tersiyle itenler oldı:)kendimi çok üzüyorum çok yıpratıyorm evet, sonuca bakıyotum benden başka yıpranan yok, kazandığım bir şey var mı o da yok, sakinleyince annemi arıcam ama gerçekten şuan ne dert anlatack durumdaym ne de sitem dinleyecek.teşekkür ederm :)

      Sil
  2. Oluyor hepimizde bu tür dönemler ya da bende de oluyor. Aslında ben hiç bir şey yapmıyorum. Kendiliğinden geçiyor. Belki de bir süreç ama geçecek şu dünya da hiçbir şey kalıcı olmuyor. Ne mutluluklar ne sıkıntılar ne insanlar. Sevgilerimle, üzülmenizi istemem. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendiliğinden nasıl geçiyor ki, benim kalbim sıkışıyor ve ertesi günü bile düşünmek istemiyorum

      Sil
  3. Çok uykucu olmanı istemiyordur annen. Hayat böyle. Farklı kavramları sürüyor her an. İçlerinden iyisi, zoru, çıkmaz gözükeni, açıkta olanı her şeyi var. Kızma hemen. Hepsi aşılabilir :)

    Çoook ciddi olmayan sorunlara, sorun gözüyle bakmayıp, çözülecek bir düğüm gözüyle mi bakmalı?

    Anladım, uykun bölününce çekilmez oluyorsun:))))) Birileri bir ara yine bölse de bu hareketlilik bitmese demedim değil okurken:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem çıkıp dokaşmamı, hayattan keyif almamı istiyor.çözülebilecek düğüm mantığı güzel, çözmek için de uğraş gerekir ama sanırım ben uğraşmayı sevmiyorum.uykularım zaten düzenli değil bi de kesilince sinir oluyorum

      Sil
  4. uyu gitsin. unutma uyuyan insandan kimseye zarar gelmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi uyumaya verdm ama bir şey değişmiyor

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  5. Üzüldüm Meltem'ciğim, dilerim şimdi geçmiştir:) anneni de anlamaya çalışıyorum, o da evlat sürekli aklı sendedir..elinde değil:) uyumadan önce telefonun fişini çek uyanınca yine açarsın...uykun bölünmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün neredeyse tüm gün kapalıydı mesela; çünkü bazen kimseyle konuşmaya takati olmuyor insanın, annemi üzmek en son isteyeceğim şey

      Sil