Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

13 Şubat 2017 Pazartesi

Ben Geldiiimm

   Selam sevgili okuyucu, selam sadık dostlarım, selamlar olsun ey blog alemi.Bazı kuşlar fısıldadı, beni çok özlemişsiniz, ben olmayınca kimse buralarda isyan etmiyormuş, ne sorunlu aşklara ne vefasız dostluklara saydırıp durmuyormuş.Neyse efendim ben geldim rahat olun.

   Yoğundum efendim, Mayıs fellik fellik kitap fuarlarında gezerken bendeniz mobilya fuarındaydım.Bir hafta boyunca sabahın köründen akşamın bir saatine dünyanın dört bir yanından gelmiş cağnım müşteri adaylarıma ürün tanıttım pazarlık yaptım durdum, en son adın ne diye sorsalar 3+2+1 koltuk 1200 dolar diyecektim yani o derece.Aslında seviyorum fuarları; çünkü yoğun geçiyor dolu dolu geçiyor sıkılmıyorum, sadece gün içinde hep ayakta kaldığım için gün sonunda ayaklarım kendinden geçiyordu.Yahu kamyon kamyon mal yazdım yorulmadım da bizim türk perakende müşterilerine koltuk tanıtırken bile yoruldum, ne kadar çok bilmiş bir milletiz Allahım ya, nefret ettim hepsinden, satmıyorum kardeşim size mal filan demek istiyorum; ama işte patron ordayken olmuyor.İşte İstanbuldan geri geldik, burada da fuar siparişlerine devam ettim bi baktım bir ay olmuş.

   Buralardayım artık en yakın zamanda isyan edeceğim bir konu ile karşınıza çıkacağım, şimdilik sevgiler saygılar, hürmetler

 

14 yorum :

  1. Hoşgeldinnnnnn:)))))müşteriyle uğraşmak kolay mı, geçmiş olsun:))) 3 +2+1 koltuk kısmına çok güldüm:)) isyan konunu merakla bekliyorum Meltem'ciğim. Benden de sevgiler, saygılar...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay valla Müjde abla cidden kolay değil.isyan konum hemüz yok ama herzman bulurım :)) bücürüğe de sana da sevgileer

      Sil
  2. Hoş gelmişsiniz :)) Bence bu konu bile isyan edilecek bir konu :)) Ne yormuşlar sizi öyle. İnanırım insanımız bazen hiç hoş görülü olmuyor, haklısınız. Rabbim işleriniz de kolaylık versin. Sevgilerimle...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm, ayy evet bi ara ben bu türk müşterilere saydırayım, çok mantıklı :))

      Sil
    2. Bu kuşlarında ağzında bakla ıslanmıyor canım :))))

      Hoş geldin

      Sil
    3. :D kuş işte dürüst oluyorlar zannımca, hoşbulduk

      Sil
  3. Hoşgeldin :) Geçmiş olsun Allah kolaylıklar versin Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Allahım Kulaklarım çınlıyor Çınnnnnnn Çınnnnnnnn Nankörsün melo o kadar sormadım mı hahahahahahhahahaha Sitemler sitemler hahahahahha çok güldüm :)))) Hoş geldin

    YanıtlaSil
  5. Ama bak ben kitap fuarlarında Kurslarda :)))) Sen ise daha ulvi görevler desin lütfen Sen bizim medarı iftiharımız sın Canım benim :))))))) Özlemişim seni ben ne güzel didişiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etiketleme diye bişi yok ki şu blogda da canım.sen keyif içindeyken ben azap içindeydim cınım, brn de özlemişim💃🏻

      Sil
    2. Hayat her haliyle keyifli sağlığımız bile var daha bundan iyi keyif mi olur :)))) Güzel düşün güzel olsun Melo :)))

      Sil
    3. Allah sağlığımızdan etmesin tabi ona şükür diyor kenara ayırıyorm ama yani var azap veren şeylet, güzel güzel düşünmeye çalşyorm işte

      Sil
    4. Hepimizin Azap olan veren oluyor buna inan aza indirmek bizim elimizde :))

      Sil