Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

9 Ocak 2017 Pazartesi

Surat Asma Yanlış Anlaşılırsın

   Eveet sevgili okuyucu merhabalar.Her yeni günde bir şeyler öğrenip uygulamaya çalışmaya devam ediyoruz.Size az biraz olan suratsızlığımdan(belki de çok) bahsetmiştim.Bazen ben farkında olmadan suratım düşmüş oluyor, yani öyle bir kaptırıyorum ki kendimi düşüncelere ohoo.

   Dün kardeşimi yolcu ettim öğle saati sularında, daha fazla dayanamadı güzide İnegölümüze:)Etek giyiyo çıkar onu burası İnegöl diyorum, makyaj yapıyor abartma dikkat çekici olur diyorum, bunaldı tabi, abla ben gidiyorum dedi ve gitti.Biraz da onun için yapılan pazar günü gezimize onsuz devam ettik.Burada at çiftliği varmış, yani olduğunu biliyordum da hiç gitmemiştim oraya gittik, dizimize kadar kar var, tabi benim gibi maki bitki örtüsü bodur insanların dizine kadar geliyor.O arada siteden komşularım geldi sevdiğim,kız kıza oturduğumuzu görünce o da yanımıza geldi.Uzun masada oturuyorduk öteki 2 arkadaşım benden biraz uzakta sohbet ederken ben dalgın bi şekilde bir yere odaklanmıştım.Gülerek bana baktı, seni anlıyorum dedi, Meltem'e zaman geçsin, kötünün iyisi bu diye düşünüyorsun di mi dedi, şaşırdım.Suratın asık, asma, asarsan eğer arkadaşların üzerine alınır dedi, farketmemiştim o ana kadar, evet kızlar bi yerde erkekler bir yerde oturmuştuk; ama muhabbet etmemiştim hiç.Gülümsedim ona, o da aynı şekilde öyle.Karnımız çok acıktığından eve gitmeye karar verdik, ben de suratsızlığımı affettirmek için 2 arkadaşımı da az biraz kara buladım, arabada müziklere ben de eşlik ettim, Meltemce özür bu:)Akşam yine kızlarla mutfakta oturup sohbet ederken bu surat asma üzgünlük meselesi açıldı,arkadaşlarımdan biri hep makyajlıdır, komşuları soruyormuş senin hiç üzüldüğün makyaj yapmaya halinin olmadığı zaman yok mu diye, ne diyor surat asmamı mı bekliyorlar.O arada öteki arkadaş, kötü bir şey dedi, ben de yapıyordum canım sıkılıyordu, surat asıyordum, farketmiyordum; ama karşımdaki yanlış anlayabiliyordu diye.O an ben de düşündüm yani beni yanlış anlamayacaklarını düşünüyordum; ama haklılar kimse kimsenin suratsızlığını çekmek zorunda değil.

   Dünden aldığım derste bu oldu.Surat asmıcam demiyorum, bazen farkında olmadan yapıyorum; ama dikkat etmeye çalışacağım ve de ortam bozmamaya, e yani kimse beni çekmek zorunda değil canım.
Harun Kolçak enfes bir albüm hazırlamış, enfess

10 yorum :

  1. Elimde değil bazen bende surat asabiliyorum.

    Bazen gerçekten çok isteyerek bazende farkına varmadan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya kafam bi yere takıldı mı hele, kendimi veremiyorum ortama, umarım sevdiklerimiz bizi yanlış anlamaz :D

      Sil
  2. İnsanın kendini koruma amaçlı yaptığı bir şey bu.Daha çok kadınlarda yaygın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl koruyoruz ki, değişikmiş hiç öyle düşünmemiştim :D

      Sil
    2. Çocukluktan beri özellikle karşı cinse kalkan olsun yaklaşmasınlar yanımıza diye :)

      Sil
    3. Evet, bi de gözlerimizi yaba devirmemiz var:)

      Sil
  3. Bunca veryansın yanında bir de surat asmak mı??? Yok burada olmasın. Haklılar. Evet. Çekilmezz :))))))))

    "Maki cinsi" derken ben de benden bahsettiğini sanmıştım. Öyle uzun boylu değilim. Hiiiççç de şikayetçi değilim bundan. En çok da dar koltuk aralı araçlardayken memnunum :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, ya halam mesela bana somurtkan şirin der:) annem de babası gibi der aynı surat asma:) ben bi akdenizli olarak akdeniz bitki örtüsüne sahibim hahayt,portatifim de.en iyisi uzun yolda oluyo kıvrılıveriyosun kedi gibi

      Sil
  4. Çok beğendim somurtkan şirin adını. Ara sıra yani sırası gelince duyarsın artık bizden. Neden duyduğunu da sormazsın. Malum çünkü :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) gülümsetir sadece, alınmam ben

      Sil