Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

7 Ocak 2017 Cumartesi

Kar Felaketi

   İçerde oturup romantik romantik yağışını izlediğim sürece  bir sıkıntı yaşatmaz bana kar; amma velakin dışarı çıkmam gerektimi tanrım kriiiizz.Sabah uyanıpta arabamın yağan kar yüzünden görümediğini gördüğümde kısa süreli bir kriz geçirdim denebilir, hemen yatağıma dönüp gözlerimi sıkıca kapatmak istesem de yapamazdım; çünkü şehir dışından arkadaşım gelecekti ve onu karşılamam gerekiyordu.

   Çektim botlarımı, sırtıma da en kalınından bir kaban geçirdim ve bir savaşçı edasıyla koltuğa geçtim; ama aa oo bir problem var araba ne öne gidiyor ne arkaya, evdeki çekpasla önünü arkasını temizledikten sonra düştüm yollara.Kış lastiği mevcut arabamda; ama yol öyle fena bir halde ki dans ederek gidiyordu araba, 5 6 kez kaza tehlikesi atlattım, hayır yani arabanın frenleri pek sağlam değil, ABS devreye giriyor takur tukur sanki asfaltı oyacak, neyse efendim 5 dakikalık yol 15 dakika sürdü; ama sağsalim gidip gelebildim hatta arkadaşı bir daha otogara bıraktım da döndüm.

   Böyle bakınca ev pek şirin görünüyor, uzaktan baksam ben de sevebilirdim ya da sıcak evimde otursam, hoş şuan evde oturup kardeşimle pinekliyorum, bir şey lazım olduğunda kardeşime getitiorum ki bence abla olmanın en güzel yönü bu.Ayy görüp inanamadığım bir şey anlatcam, ben araba ile bu karda felakett zor hareket ederken insanlar üşenmemiş pazar arabalarını almış eline pazara gidiyor.Lan kardeşim kıtlık mı var sanki, karın diz boyu olduğu bir zamanda bu pazar aşkı nedir, vay anasını ya, cidden şaştım kaldım.Dışarıdaki insanları hayvanları düşünmek istemiorm, Allahım yardımcıları olsun, zaten bugünlerde pek sulugözümüzülp üzülüp hemen ağlıyorum, en son dün akşam şehit çocuklarını izledim de durduramadım kendimi :(

Neyse efendim şuraya sımsıcak bir duvar yazısı ekliyim de içiniz ısınsın biraz.

   Kardeşimiz her ne kadar anlatım bozukluğu yapmış olsa da onu canı gönülden kutluyorum, önemli olan niyet tabi:)Umarım laf olsun diye yazmamıştır, düzgünce seviyordur ve sevmeye devam edecektir ya da canı her ne istiyorsa aman.


35 yorum :

  1. Duvar yazısındaki aşka imrendim valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni hep gülümsetmiştir bu yazı:) böyle düşünüp böle seviorsa ha bi de karşıık görüyorsa eğer durum harika bence

      Sil
  2. Ama o duvar yazısı çoook güzel. Yazabilir miydim öylesini bilmiyorum; ama benden önce birinin hem de duvara öyle içten bir anlatışı yazması ne münasebetsizlik :)))) Yine de o adsız yazarı çok beğendim... Keşke blog açsa da yazılarını okusak, değil mi? önce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet ben ilk gördüğümde dalga geçmiştim, tam tersi olmalıydı diye; ama düşününce ne kadar güzel dedim aklıma geldi o yazı ve gittim fotoğrfını çektim bir süre önce.Belki de vardır blogu da biz bilmiyoruzdur:) varsa böle kişiler öner de takip edeyim, içimi ısıtıyor

      Sil
    2. Vardır belki. Belki yanı başımızda. Belki adlarını hiç bilemeyeceğimiz, rumuzları ya da bilindikleri çağrılmaları dışında, bloggerlardan birisi.

      Keşke bilseler de onları okumak istediğimizi, gelip takipçi olsalar bize de habersiz sanki iade-i ziyaret edercesine onları takip etsek. Ama bir şey olsa, duvar yazıları bu duvar yazısı olsa da bilsek :)))) İyi olmaz mıydı?

      Bloglarının adı Nefes Gibi olmasın? Ben öykücü olduğuma iyiden inandım. Bak duvar yazısına öykü yazıyorum... Neyse bu kış günü sen de okursun artık :)

      Demek varmış hala böyle içten, böyle karşılıksız böyle arı düşünerek duyumsayanlar :))

      Sil
    3. valla iyi olurdu, Nefes çok sevrrim daha önce bahsetmiştm sana nefesi nasıl kullnacağımı:) yaz yaz okurum ben güzel şeyler dileyebilyorum, öykü yazamam; çünkü işin çine kötülkte girmesi lazm ve ben öyküde bile kıyamıyorum. böyle sevdiğine inandığımız çok insan yanılttı bizi; ama ümit kesmemek lazımmış

      Sil
    4. Meltemcim, 25 yaşında değil miydin henüz? :))) Yanıltanlar elbette yanıltmayanlardan çok olacak. Çünkü iyilerin azlığı malum :)))

      İyi, güzeldir. Güzelliktir. Her anlamda.

      Sil
    5. 26 diyenle var 27 diyenler de :) iyilikte işlemiyo sanki ilişkilerde; çünkü iyi oln bi insanın ilişkisindeki hayvanlığı da görebiliyoruz bazen, iyi güzeldir aaynen, Allahım ne olur karma gerçek olsun ne olurrr

      Sil
    6. Olsun canım. Olsun daaa. Neden karma diyerek o kadar uzaklara gidiyorsun. Biz de var zaten hepsinin açıklaması.

      Karma Zen mi idi? Hani birinci, ikinci filan dereceleri ve onların da kendini ifade eden biçimleri var :))) Onlar mı?

      Çok istenenler oluyor.İnanıyorum. Olmayacak sanılsa da, belki biraz umulandan uzun sürse de oluyor...

      Sil
    7. moda şimdi karma:)bizim atalar pek haklı çıkmyor bu kez ejnebilere sarıldım.zen insanın kendi içini görmesi değil mydi yoksa yanılıyr muyum bilmiyorum.ya o evrene pozitif enerji şeysine de inanmıyorum, o kadar inandığım şeyler oldu diledğim şeyler aman Allah yok olmadı,bende sabır denen şeyden yok zaten

      Sil
    8. Henüz olmayan, gerçekleşmemiş şeyler, sanki hiç gerçekleşemez hissiyle algılanıyor. Ama gerçekleştikleri oluyor. Olunca gülümsersin. Bana da mesaj atarsın di mi:))))) Oldu diye :))))

      O zaman "Sana demiştim" desem iyi olur mu ? :))))) Kimselerin hoşlanmadığı bir hatırlatmadır da bu :)))))))

      Sanırım hiç vazgeçilmeden her an için istenen bir şey, kabul anını önünde sonunda yakalıyor.

      Sil
    9. ay ama zamanı geçince anlamı kalmıyor ki. sana demiştim demen nasıl olur ilmiorum; çünkü bekleyen şeyler soğuyr peh.ben sana demiştim demeyi hiç sevmem blyomsun,yani kötü şelerde yoksa güzel şeyler oldğnda pis pis güler çok bilmiş havamı takınıp baak derim demiştim di miiiii, kişi isteklerine dikkat etsin; çünkü onu yaşarken bulack kendini demişler, hoş ben yaşamadm ama yine vardır bir bildikleri diyorum :D

      Sil
    10. Şakaydı. Demezdim zaten.

      Haklı olunsa bile söylemekle, duyması yine de güzel olmuyor. Gerçi ben bana benim noksanımı gösterecek haklı eleştirileri yararlı bulurum kendime.

      Sil
    11. amacın yaralamak olmadğı tüm eleştiriler kabulümdür, yani beni seven bi insan eleştirmez demiyorum eleştirir ama yapıcı bir şekilde,sediğim insanlar insafsızca vurmaya başladı mı iyice kötü oluyrm

      Sil
    12. Evet, noksanı gösteren eleştiriler iyi. Çünkü o noksanı gidermeye, daha tam olmaya yol açacak bir tutum olur. Yaralayıcılar eleştiri olamaz. Ona ne denir bilmiyorum. Yaralayan mı var seni?

      Sil
    13. hımmm evet var-dı, şuan insanlara pek izin vermemeye çalışıyorum; ama sevdiğini iddia edp yaralamak sence de kötü değil mi, nasıl tabir edersin sen?

      Sil
    14. Konuyu bilmiyorum. Açarsan kesin konuşma şansım olur. Yoksa afaki olacağından korkarım. Sevdiğini söyleyen nasıl yaralayabiliyor? Yoksa yaralandı da mı tepki veriyor? Bak bilmiyorum ve akıl yürütme ile, analoji ile yorum çok ayakları havada kalıyor. Yorum yok yani :))))))))

      Sil
    15. Anlatmadığın için ama.

      Sil
    16. haklıısn üstü kapalı anlatıyorum; ama açık açıkta anlatamıyorum her durumu paylaşımlarımda :D takip ediliyorum

      Sil
    17. ayy sadece bi kısmını yazacaktım hatırlayamadım, sonra okuyunca tamamını senle paylaşasım geldii,,

      Her ayrılık zor bin yıldır söyler dururum

      Öğrenmiyor kalp görüldüğü üzere durumum

      İnsan biraz olsun akıllanmaz mı?

      Bilmez mi er geç yanardağ gibi

      İçin, için sönmez mi? bu sinsi ateş

      Vay yine mi keder ama artık yeter

      Yine kapıda kara geceler

      Vay çileli başım ortasında kışın İyice beter

      Vay yine mi keder ama artık yeter

      Yine kapıda kara geceler

      Vay çileli başım ortasında kışın

      İyice beter

      Bu zor günlerde elbet geçer bir gün

      Herkes farkında herkes nasıl üzgün

      İnsan biraz olsun akıllanmaz mı?

      Bilmez mi er geç yanardağ gibi için, için

      Sönmez mi bu sinsi ateş

      Vay yine mi www.yenisarkisozu.net keder ama artık yeter

      Yine kapıda kara geceler

      Vay çileli başım ortasında kışın İyice beter

      Vay yine mi keder ama artık yeter

      Yine kapıda kara geceler

      Vay çileli başım ortasında kışın İyice beter

      Sil
    18. Teşekkür ederim. Neye yorayım bilemedim :)

      Sil
    19. ooyy çileli başım dicektim; ama şarkıyı çok sevdiğim geldi aklıma

      Sil
    20. İstediğini de. Çünkü neyi niye yazdığını en iyi sen biliyorsun. Nasıl olsa yarım yamalak anlamak olsa bile, hakkıyla anlamak olmuyor okununca...

      Sil
    21. keşke herkese anlatmak istediğimi anlatabilsem

      Sil
    22. İstemiyor olabilirsin belki anlatmayı. Haklısın da öyleyse. Zaten istersen anlatmalısın. Ve kimi istersen ona anlatma hakkın var. Ama anlatma, sen böyle daha mutlusun :))))

      Bakıyorum; anlatamayanlar ve anlamayanlar arasındayım galiba. Böyle oturganlığa sevk eden bir uğraşın içinde olup da anlamadığını anlayınca boşa kürek çekiyormuşun gibi gelmesi... Tası tarağı toplayıp taşınmalı mı acaba blog dünyasından diye düşünmeden edemiyorum o zaman. Bugün sadece bu sayfayı değil, kinayeli miydi bilemedim okuduğum başka bir şeyi de anlamadım.

      Çok oldu bunca anlamamak. Anlamadığım şeylerin içinde ne arıyorum desem anlatabilecek miyim ? ? Haksız mıyım şimdi? Hadi bilmece bulmaca olsa çok iyi, çok severim de....

      Sil
    23. haha hayır mutluluğumdan değil, sadece bir şeyler anlatmak stediğim insanlara herzaman sesimi duyuramıyorum, duyursam da anlatamıyorum, problem hangimizde hiiç bilmiyorum.

      yaa düşünme öyle, ben genel şeylerden bahsediyorum; ama işte bazen kendi hayatımdan kesitler vermeye çalııyorum çokta açıklamadan o yüzden öyle oluyor; ama bi daha yapmam.bzen kendime engel olamıyorum bi yere sokuşturmak istiyorum tam da anlatamıyorum, açık blogum arkadaşlarım da ailem de giriyor, bilmelerini istemediğim şeyler oluyor o yüzden üstü kapalı geçiyorum

      Sil
  3. Yazıyı görünce... Yazacağım başka şeyleri unutuvermişim Meltemcim...
    Geçmiş olsun, bu havada arabalar sıkıntılı. Ben yaya kalakaldım yolda. İncecik, zar gibi buzlu yolda. Salana sallana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy o çok kötü ben de bi dengemi kaybettim böyle bi sllandı dünya; ama toparladım, bence tatil filan ilan edilmeli böyle zamanlarda

      Sil
  4. Duvar yazısı, karlar düşer şarkısı yazıya renk katmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil