Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

11 Ocak 2017 Çarşamba

Düşmedim kii

   Kar yağdığı romantiklikte kalmadı sevgili okuyucu.O üzerine kendimizi attığımız(ben asla atmadım) yumuşacık karlar yerini taş gibi sert buzlara bıraktı.Evden çıkarken pek sıkıntı yaşamıyorum, arabamı olabildiğince kapıya yakın parketmeye çalışıyorum bi de arabam kayar diye dip yerlere parketmiyorum, kendime güvenmediğimden değil de işte, önlem almakta fayda var:)

   İş yerinin kapısına geldiğimde kapıyı tıkayan kocaman bi tır gördüm, yüklemeye gelen araç giriş kapısının önünde durmuş fabrikanın içine ilerleyemiyor bile.Ben de aracımı dışarı parketmek zorunda kaldım.İşte o an mücadelem başladı.Çıkış kapısı ile bizim binanın arası 100 metre bile değil; ama bir türlü ilerleyemiyorum, sağlam tırtıklı botlarım kar etmiyo, önce bir sağa savruluyorum sonra toparlıyorum, tam dengeyi buldum derken bu kez tekrar öne doğru sallanıyorum yine düşmeden kurtarıyorum paçayı.Allahımm ilerleyemiyorum, ofistekiler cama çıkmış bana bakıyorlar üstelik fotoğrafımı çekiyorlar, düşerken yakalayacaklar akıllarınca.Sen büyüksün Allahım diyorum güldürme beni bunlara yoksa akşama kadar kurtulamam dillerinden.Kaymayı bilmiyorum demiştim ya valla kendime haksızlık etmişim , az daha çalışsam takla bile atarım(?)

   Bugünü de ucuz atlattık, yani inşallah eve girene kadar bir şey olmazsa:)

Ayy gülmemeye çalışıyorum; çünkü biliyorum başıma gelir :D

8 yorum :

  1. Ayyy nasıl düşmüşler öyle öldüm :))) Yazık ya :)) İyi bari sen düşmekten son onda kurtulmuşsun çok şükür :)) Dikkat et Kendine Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmaz bir çaba sarfediyorum, kollarımı penguenler gibi sallayıp dengeyi bulmaya çalışıyorum, fazlasıyla komik:) her gün düşen düşene

      Sil
    2. Penguenler gibi kolları sallamak. Birkaç gün önce, sabah karda mahsur kaldığımda düştüğüm durum.

      Atlatmışın neyseki :)

      Sil
    3. Henüz atlatmş sayılmam yerler inanılmaz derecede buzlu:s ama bugün öyle bir hışımla çıktım ki işten düşseydm eğer çok komik olurdu atarıma karşılık:)

      Sil
    4. Atarsız Meltem olmaz. Yok, olmaz :)

      Sil
    5. :D keşke atarlı kalabilsem diyorum bazen, cıks a'sı bile kalmıyo azıcık bi zaman sonra, gamsızlaşıyor muyum ne 😂

      Sil
  2. Düşmekte İnsanı düş ne olucak yaa aman :)) Kahkaha at geç gitsin :))

    YanıtlaSil