Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

12 Ocak 2017 Perşembe

Bazen

   Her şeyin üstünüze üstünüze geldiği, kendinizi kocaman sonu olmayan bir boşlukta hissettiğiniz, kendi gözyaşlarınızla yüzünüzü yıkadığınız an, içinizi ısıtan kareler beliriveriyorsa eğer aklınızda, her şeye rağmen içinizde nefret barındırmıyor ve gülümsüyorsanız eğer zenginsiniz demektir arkadaşlar.

   Bugün böyle tavsiye veresim var.Korkmayın mesela, gurur iyidir; ama sonunda iyi şeyler olan durumlar için boş gurur yapmanın alemi yok.Sevin, aman sevgimi çok belli etmeyeyim kaçmasın derdine girmeyin, yaşanacak ne varsa doya doya yaşayın.Yarım bırakmayın bir şeyleri mesela ve eğer bir gün gidecek olursanız ah almadan gidin.Durum ne olursa olsun haksızlık etmeyin kimseye, yanlışları gördüğünüz kadar doğruları da görün.Dinlemeyi öğrenin, dinlemek o kadar önemli bir şey ki, çoğumuz karşımızdakini dinlemediğimizden büyük ve yanlış kararlar alıyoruz.Kapınıza gelen birine öfke savurmayın, konuşmak isteyeni azarlamayın ki insanlar sizinle konuşmaktan korkmasın, size gelecekleri zaman gazabınızdan kaçıp vazgeçmesinler.

   Birden aklıma geldi, döküverdim buraya.Umarım herkesin aklı kendine demezsiniz, varsa eğer tavsiyeleriniz lütfen siz de yazın.

   Bu şarkı benim için çok başkadır, daha önce de dinlettim; ama bu yazımda da paylaşmak istedim.

26 yorum :

  1. Biz sadece söylemeye odaklanıyoruz :((Toplum olarak dinleme yanımız eksik :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirimizi dünleyebilsek keşke.sinirliyken konuşulmaz bence; ama bir süre sonra oturup konuşmalı birbirine değer veren insanlar

      Sil
  2. İletişim ya da iletişimsizlik.Ne büyük sorun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişimsizlik...ne denilebilir ki, keşke dinleme yetimiz olsa

      Sil
  3. Keşke.
    Bak şimdi kendimi dinliyorum da... İyi bir dinleyici olup olmadığım üzerine. Bazen çok konuşmam. Konusuna bağlı. Sıkıcı bile oluyorumdur belki o halimle. Dinlemek mi? İnsan kendisini değerlendiremiyor. Şimdi pekiyi versem objektif olup olmadığını irdelerim. Orta versen haksızlık etmiş olurum kendime mutlak. Kurdele de gözüm oysa :)))))

    Bı şarkıcıyı da şarkıyı da hiç bilmiyorum; ama sözleri... Oovvv....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben iyi bir dinleyici olduğumu düşünüyorum, hatta bazen o kadar dinlerim ki ağzımdan tek kelime çıkmaz :( ben de kurdele istiyorum ben deee.bu şarkıyı ben çok severim bir gün sabah uyandm şarkı seçiyorm geçtim geçtim bi sürü sonra sıkıldım bayağı bi ilerledikten sonra durdum bu şarkı çalmaya başladı,aynı müzik listesini çok sevdiğim birine vermiştim o da aynı gün bana ne güzelmiş çok sevdm dedi.aha dedim mesaj, bu şarkı benim unutulmayacaklar listemde olacak, öyle de oldu, bazen gideceğim yere kadar başa sarıp sarıp dinliyorum

      Sil
  4. Yüz kilometre de olsa mı? :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 100 km gitmedim daha hiç ama takıldığım ve dinlemek istediğim zaman 80 kez de dinlerim

      Sil
    2. Yes, hadi hadi bak bana cesaretin varsa aşkaa

      Sil
    3. Nazire yaparcasına geç bakmışım sayfana.

      Resim dosyaları arasında kayboldum yine. Şimdi Anlamın Anlamı’nı yayınlayacağım blogumda. Çok düşündüm karelerle nasıl bir tema olsun diye. Elimi yanağıma koyarak değil tabii. Terabaytlar arasında dolanarak.Klasör girdabında. Neyse sonunda bir temaya karar verdim. Söylemem.

      Sil
    4. Resimlerden birisi Hatay'dan :)

      Sil
    5. Baktım ama paylaşmamışsın daha

      Sil
    6. Okudum şimdi ama daha önce de okumultm sanırım öteki paylaşım yaptğın yerdeydi, hangisi hatayda çekşmiş bilemedim :s

      Sil
    7. İkinci resim. Yanlış hatırlamıyorum sanırım. Hani çok eski bir ağaç vardı, tepelerde. O.

      Sil
  5. Yaşlı ağaç yani :))) Birkaç bin yıllık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama o o değil:s Musa ağacını diyosun hıdırbeyde ki

      Sil
    2. Baktım yeniden emin olamadım tam resim değil diye

      Sil
  6. merhaba güzel sayfanızı artık takipteyim :) Bana da beklerim

    http://gezgiccift.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Hayatı doya doya yaşayın diyorsun yani. İşte onu bi yapabilsek.

    YanıtlaSil
  8. Evet bir nevi öyle diyorum, keşke...

    YanıtlaSil
  9. Blogunuzu yeni keşfettim ama artık takipteyim, bize de bekleriz,

    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Çok doğru tavsiyeler kesinlikle. Şarkıyı ilk kez dinliyorum biliyor musun? Çok güzelmiş. İçinizden geldiği gibi yaşayın ve kimseyi eleştirmeyin bugüne kadar eleştiriyi kabul eden kimse görmediğim gibi eleştirinin iyileştirdiği bir şeyde görmedim. Yapıcı eleştiri yapmayı bilmiyorsanız hiç yapmayın daha iyi diye ekliyeyim bende:)

    YanıtlaSil
  11. Ben bu şarkıya bayılıyorum Jehanın öteki şarkıları da çok güzeldir, aynen ya yapıcı olmqyan eleştiriden nefret ediyorum, sadece yeriyolar insanı

    YanıtlaSil