Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

21 Aralık 2016 Çarşamba

Usul Usul Yağ Gönlüme

   Bembeyaz bir örtü var dışarıda, saflığın, temizliğin simgesi beyaz.Toprak görünmüyor, gizliyor onu usulca.Soğuk havaları sevmem; ama hoşuma gidiyor usul  usul yağışı, taneler birbirine değmeden birbirine zarar vermeden öylece yer ediniyor.Kötülükleri de örtermi ki pamuk kar, ya hayal kırıklıklarını, özlemi...?Örtse ne güzel olurdu, sonra da karlar erimeden yok etse onları.İçimde bir sızı var, gitsem atsam kendimi karlara, diner mi acısı, soğutsa keşke buz etse, bi daha canlanmasa, ne güneş ışığı yetsin çözünmesine ne de başka bir şey.Dışarıda kar var; ama ben size bak yağıyor yağmur dinletmek istiyorum, sevgiyle kalın ve gülümsemeye çalışın


Bir  adet ben, karlara kendini atmayan, atsa da dinmeyeceğine inanan.Gerçek duygular örtülmüyor, kandıramıyorum da kendimi :)

20 yorum :

  1. Kar yağışını her seferinde ilk kezmiş gibi seyrederim.Öğrenciliğimizde otuz santim yağardı. Çatılarda saçaklar oluşurdu. Düşe kalka yokuşları inerdik. Düşmek güldürür de ıslatır da ama :)))

    Güzel şarkı. Seviyorum diye niye yazmıyorum bu böyle sözlerle dolu şarkılara yazayım mı?

    Eğer bu şarkılardan sonra yine buna benzer şarkılar yazmasalardı. Tabii öznesi başka olan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de Afyonda gnlerce yağıp erimediğine şahir oldum.20 kez kayma tehlikesi atlatırdk durağa varana kadar.şarkı güzel, dokunqklı.anlamadm ne demek istediğini şarkı ile ilgili, brynim köreldi sanki, yatıyorum yatağmda hasta hasta.

      Sil
    2. Epeydir mutad sorumu sormamıştım değil mi? Sorma sırası o halde :)
      Ne odu Meltem?
      Hasta mısın?

      Hemen iki çorba kaşığı tuzu, ısıtıcıdaki soğumuş sudan bir bardağa koyup saat başı hatta yarım saatte bir gargara yapıyoruz. İlaçsız filan iyi oluyoruz. Bu kolay da asıl burna da çekilince hemen iyileşiyor. Ama zor. Fakat yorgan döşek yatmaktan iyi.

      Geçmiş olsun Meltemcim. Çorban var mı?

      Sil
    3. Hasta gibiyim, kafam kalkmıyor.işe geç kalıyorum.denicem şimdi gargara olayını.burna çekemem ya, grip değilim olmuyorm da birkaç senedir aşı oluyorm çnkü. Teşekkür ederm tekrardan, ben çorba sevmem pek

      Sil
    4. Pardon :))) Çorba zararlı şeylerdendi :))))

      Sil
    5. Yoook ondan değil, yemek desen karın doyurmuyor, içecek desen içini ferahlatmıyor, sadece yemeği geciktiriyor :)))

      Sil
  2. Ben kardan adamı çok severim.Bugün iş yerindekilere iş çıkışı kardan adam yapalım dedim.Kimse yapmak istemedi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) insan mutlu olunca daha da bi eğleniyo sanki, yoksa kardan adam yapmayı bence herkes sever.ben kendi içimdeki bıkkınlıktan dolayı yapmadım, karlar altında yürümeyi çok severm halbuki

      Sil
  3. Yazın başlığını görünce aklıma sevdiğim şarkı geldi Serdar Ortaç'ın Yaz yağmuru şarkısı :) tabi sezen aksu da ayrı :) Ahh ahh bizim buralar da yağmur var bir şöyle beyaz örtü görmedim bakalım belki iner bizim buralara da :) Efendim Bu arada Çok naif ve güzel bir yüzünüz var :) Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz yağmurunu da severm o da dokunur.bu sopuklarda da kar yağmadysa sizib oraya daha da yağmaz bence, muta bile 20 sene sonra kar yağdı.güzel sözleriniz için ayrıca teşekkür ederm

      Sil
  4. Nolamazz Bizimkisini gördüm :))))) Çok tatlıymışın sen yaaa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utanan emoji ekliyorun buraya hayali;) teşekkür ederim, net olarak yüzümü göstereym dedim bi de temam kar oldğu için kar yağarken çektim ama görnmüyo

      Sil
    2. Utanma utanma sıkılmalık yanak seni :))) Kar felan görmuyorum ben Hava açık gibi gibi :)

      Sil
    3. Annemin sevdiği kilo bu.bugün bana kaç kilo oldun diye sordu 52 deyince geleblirim o zaman diyor ,45 48 ken bana çirkin diyor, bir ana evladına bunu der mi ya

      Sil
    4. Der neden demesin Anne o döver de sever de :)) Yani demek ki senin zayıf olmanı istemiyor 45 48 nedir allah aşkına o nedir O ne Acaba ne zaman o kiloya ulaşmıştım ben yaaa

      Sil
    5. Bende minnağim hemde tombul ne olmuş yani ne yapalım

      Sil
    6. Yapıyorum mailden gel....

      Sil
    7. Ben kursa yazılıp gitmeyenlerdenim

      Sil