Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

6 Aralık 2016 Salı

Tesadüfün Dibi

   Yazarken hala güldüğüm bir olay anlatacağım size.En yakın arkadaşlarımdan biri hamile, bu sene tüm arkadaşlarıma yaptığımın aynısını yapayım ve hediye göndereyim dedim, hepsine aynı hediye.Gördüğünüz üzere şu şirin şey.

    Ne kadar tatlı değil mi.Ben de aynen bu şekilde düşündüm hazırlattım ürünü gönderttim; ama sürpriz olacakya güya, arkadaşıma da söylemedim.Ben bir heves arkadaşımın görüp mutlu olmasını bekliyorum, sonra da beni aramasını.Bekle bekle yok, kargo hala teslim etmemiş, arıyorum genel merkezi, siz benim kargomu nasıl teslim etmezsiniz diye yaygara yapıyorum.Anladılar baş belası olduğumu, özür dilediler yarın götürcez dediler.Bugün kargoyu gönderen kişi aradı, diyor ki arkadaşınız kargoyu kabul etmiyor.Ne demek etmez diye aradım arkadaşımı ona sövcem.Sen mi gönderdin kargoyu diye bir şaşırdı evet dedim ne var bunda.Meltem diyo kargo Ümit Yılmazdan gelmiş, ee diyorum ne var, kadının kocası kargolamış, tekrar Meltem diyorum diyo Ümit Yılmaz.ANAAA!!! Ümit Yılmaz arkadaşımın eski nişanlısının ismi soyismi, aynısı birebir, bir gülmeye başladım ölcem.Ne gülüyosun diyo, ben ne hale geldim biliyor musun, korkudan üç buçuk attım, eşin ordamıydı o an diye sordum, evet dedi yanımdaydı.Ayy dedim felaketin eşiğinden dönmüşüz, ya ex nişanlıyı arayıp dümdüz sövseydi ya da mekanına gidip olay çıkarsaydı, ay resmen kriz.Tebrik ettim arkadaşın kocasını sakin insanmış valla, Türklere pek özgü olmayan bişi :) Yani amacım mutlu etmekti resmen aksiyon yaşatmışım.

   İşte böyle tesadüfler yaşanabiliyor hayatta, bu biraz tatsız oldu; ama şimdi hepimiz hoş tesadüf severiz yani.Güzel tesadüfler istiyorum, mesela birbirini seven; ama küs insanlar beraber asansörde mahsur kalsınlar istiyorum, kafayı dinlemek için sakin bi yere gittiğinde sevdiği de gelsin istiyorum.Ne var bugün sevenlerden yana yürüyorum.Siz nasıl tesadüf isterdiniz onu söyleyin de bi öğrenelim.


10 yorum :

  1. Düşündüm nasıl bir tesadüf isterim diye ama bulamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) vardır da aklına gelmemştir şimdi, yoksa mutlaka vardır

      Sil
  2. Aman aman bu nasıl bir tesadüf böyle :) Türkiye standartlarında boşanma sebebi, hatta kişiye göre daha ileri bile gider. Neyse ki tatlıya bağlanmış :) Ne tuhaf ve bir o kadar da renkli anılar biriktiriyorsun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bir ölü bir yaralı çıkabilecek cinsten bir olay :D bi de arkadaş hamile, allah korusun yani.hoş anılar biriktirelim ya zaman akıp gidiyor yaşlanıyoruz

      Sil
  3. Tesadüf bu ya kötü olan herşey bir rüyaymış ve ben birazdan uyanıyormuşum.. ne güzel olurdu bee

    YanıtlaSil
  4. Bugün bile, üstelik de okurken üç tesadüfe rastladım... Ne tesadüf...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım güzel tesadüflerdir:)

      Sil
    2. Çok önemli olduklarını söyleyemem. Sıradan tesadüfler..

      Sil
    3. güzelleri bulsun o zaman hep seni bundan sonra :)

      Sil