Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

14 Aralık 2016 Çarşamba

Soğuk Duş Etkisi

   Bazen ne kadar yanılıp şaşırdığımı tahmin edemezsiniz.Ağzım açık kalıyor tabiri o kadar uyuyor ki benim durumuma, gerçekten ağzımı açıp bakakalıyorum yaşadığım şokun etkisi ile çoğu zaman.

   Aç diyeceksiniz konuyu; ama nasıl açacağımı da bilmiyorum.Herkesin dürüst olmasını bekleyemeyiz, yeri geliyor biz de yalanlar söylüyoruz; lakin insanlar yaptıkları şeylerle beni o kadar şaşırtıyorlar ki, yok ya derdim bu kadarı da olmaz; ama oluyormuş.İnsan ne olursa olsun kalitesinden ödün vermemeli bence, hem yakınlarına hem düşmanlarına doğru duruşunu sergilemeli.Dün iyi olduğu insana, kardeşim sevgilim veya her neyse dediği kişiye aralarında ne geçerse geçsin kalleşlik etmemeli.Siyasette de çoğu zaman öyle olduğu için pek sevmem siyasileri, bknz Esad düne kadar kardeşimizdi, şimdi ... Ne olursa olsun hakkını yemem ben bir insanın ne maddi ne manevi.Şuan görüşmediğim; ama eskiden çok sık görüştüğüm bir sürü insan var; ama bu demek değildir ki onlarla ilgili kötü bir şey söylerim.Onları sevmeyen biri bana dedikodusunu yapmaya çalışırken benim de karşılık vermemi bekliyor biliyorum; ama ben hem susturuyor hem aramızda ne kadar kötü şey yaşanmış olursa olsun anlatmıyorum.Benim hayatım, benim insan ilişkilerim, benim düşüncelerim bunlar, burnunuzu sokmayın her şeye atlamayın diyorum çoğu zaman, ha konuşamayacaksam da kapatıyorum konuyu duymazdan geliyorum.Yiğidi öldür; ama hakkını ver diye boşuna dememiş atalarımız, hoş her zaman doğru şeyler söylemiyorlar da bu doğru bence.Kul hakkı denen bir şey var ki onu da göz önüne alalım, düşünüyorum başka ne ile korkutabilirim diye:)

   Karşılarındaki hangi sebeple bilinmez sessiz kaldığı için, kendin de değişik haklar gören insanlardan sıkıldım, hakkımızın yenmesinden sıkıldım, iğrenç düşüncelerden, kin gütmekten ve daha bir sürü şeyden.Şerefiniz olsun diyorum, hata yapabiliriz elbette ki ben de yapıyorum; ama kaypaklık... o çok başka bir şey.

12 yorum :

  1. Meltemce dönüş :)))))
    Hoş geldin Meltencim, özlettin.

    Tam ben "Meltem, kaç bacaklı bu uçuş; aktarmalar sürüyor galiba?" diye soracaktım ki Meltem esmiş.

    O halde mutad sorumu sorsam mı?
    Ne oldu Meltem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönmedim henüz, şuan yoldayım ülke değiştiriyorum.beni özlemişsinizdir diye yazayım dedim:) şimdilik paylaşmlarınızı okuyamıyotum, herzaman internetim olmuyor ; ama dönüşte okumadğm ne varsa okucam :)

      Sil
    2. Ülke değiştirmek? Kalıcı olarak mı; uçuş bacağı mı?
      Yakın mısın; uzakta mı?

      Neyse yazamadığını hatırladım. Yoksa bunca ihmalin acısını nasıl çıkartmak vardı düzinelerce soruyla :)))

      Özledik, evet :)

      Sil
    3. Yakındayım:)haftasobu evdeyim inşallah, şuan elbasandayım makedonyaya doğru gidiyorum.ben de özledim hem yazmayı hem okumayı, gerizekalı insanlara saydırmayı:))

      Sil
    4. İyi yolculuklar. Kaymaçina yemeye galiba :)))
      Hani oralara özgü yumurtalı tatlı.

      Sil
    5. Teşekkür ederimm, ohriddeyim şuan çok yotuldum burda kalcam bugün; ama bir şeyler içmeye oturdm sordun kaymaçinayı bilmşyolar

      Sil
    6. Üsküp'te bilirler. İştip'te.

      Sil
    7. Ohriddeki işimi bitirip oraya doğru yola çıkıyorum, 3 saat sürüyor burdan.türk pazarına da gitmeyi planlıyorum :D

      Sil
  2. Kimi zaman insanlar can sıkıcı olabiliyor yaaa:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok can acıtıyorlar; ama en üzüldüğüm şru iyiliğine inandığım insanlaın acımasızlığı

      Sil