Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

23 Aralık 2016 Cuma

Seviyoruummm Ulaannn

   Sevmek bazı insanlarda eğreti duruyor.Hayır sevmeyin demiyorum; ama bazılarının sevme anlayışı beni benden alıyor.Düşmanı mı karşıdaki sevdiği mi belli olmuyor.Çok ciddiyim, öyle saçma sapan bir şekilde sevdiğini iddia ediyor ki bazı insanlar, o an sevdiğini düşünseniz bile, sonradan böyle sevgi mi olurmuş lan dedirtiyor insana.Mesela ben anlayamıyorum hangi sevgi anlayışında karşıdakine şiddet uygulamak var, ben bayan olduğum için erkeklere yükleneceğim.

   Nasıl bir 'erkeklik' anlayışıdır o?Yani bi kadına şiddet gösteren erkek, nasıl olur da kendine adam diyebiliyor.Bi kere insan sevdiği insana zarar verir mi?Benim bildiğim bir insan sevdiğinin gözü bile dolmasın diye bin bir türlü şey yapar; ama işte bu benim sevme anlayışım, başkalarının ki nasıl bilmiyorum.Bakınız size bi video ekliyorum,

 
 Allahıımm o nasıl sevme anlayışı bi bakın görün.Bulut Aras abimiz sevdiğini iddia ediyor Sultan'ı tokatlaya tokatlaya.Ölesiye seviyorum diyor bir de.Lan mal, ölesiye seviyorum derken kadını öldürüyorsun haberin yok; ama yok hemcinsim Sultan.Havada süzülen gelinliği görünce her şeyi unutuyor, bir bakışı var nasıl sevgi dolu.Bakınız aslında burada kadın-erkek sevgisi arasındaki farkta belli oluyor.Erkek yakıp yıkıp yine de seviyorum derken(!), kadın istemem senin gibi adam deyip yine de adamın boynuna atlayabiliyor.Kabul ediyorum karmaşık bir yapımız var, yahu sana it gibi davranmış, tokatlar atmış; ama sen hala sevdiğim adam diye onu düşün dur.Yok yok böyle bizim gibi olanlar kazanmayacak biliyorum, hep kaybedenler kulübü, neden mi, nedeni kendimizden çok karşımızdakini sevmemiz ve de en küçük bir güzellikte tüm kötü anları  sıfırlamamız.

   Bakınız Onur Akın abimiz gibi seven insanlar da var, umarım şarkı sözünden öteye gidebilir.

Doğru düzgün sevin lan, sevdiğinizin ayağı taşa takılsa canınız yansın.

29 yorum :

  1. Şiddet uygulayarak sevdiğini söylemek,patolojik.Sağlıklı bir sevgi türü değil :(

    YanıtlaSil
  2. :) Yine pişti olmuşuz. Ama şaşırmıyorum çünkü seninle ben takmışız bu sevme işine ya hep bundan işte.. Güzel anlatmışsın film de araya iyi gitmiş. Dengesizlikte üzerimize olmadığının bir kanıtı olarak yer almış. Sonuç itibariyle düşüncem şudur; ben inanmıyorum seviyorum diyen her ağza.. Sevmek bizim gibilere yakışır, yoksa çok eğreti kalır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet birbirimizden esinlenmiş gibi oluyor :D, ben hassasım biraz bu konuda, filme çok gülüyorum ben ya, zaten yeşilçam tokat sahnesi dolu, neden bu duruma geldiğimizi sormıcam :D ben kişinin gerçek hislerini anlayamıyorum, her seviyorum diyenin gerçekten sevip zarar vermeyeceğini düşünüyor(d)um

      Sil
  3. Her şeyin saplantılısı, aşırısı zarar. Yıllar önce çocuk yaştaydım, 15 filan...dişim korkunç ağrıyordu, dişçiye gitme korkusundan üstüste ağrı kesici alıp durdum sonunda zehirlendim. Diş doktoruna gittim nihayet ve doktorum "Her şeyin fazlası zarar" demişti. Hiç unutmam. Sevgi, siyaset, din, futbol her şeyin fazlası, saplantılısı, hastalıklısı zarar. Saplantı bir işin içine girdi mi o işi anormalleştirir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın her şeyin fazlası zarar...

      Sil
  4. Ne güzel yazıp anlatmışsın öyle :) Sevmek herkesin harcı değildir sevmek sözde dilde değildir sevmek yürekte Tabi sevmesini bilenlere Bu şarkıyı da Çok severim yeniden hatırlatıldığın için teşekkürler canım benim :) sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğini iddia insan taa yüreğinden sevmeli, hakkını vermeli yoksa seviyorum diye ortalğı inletmemeli, seviyorum seni ekmeği tuza banıp banıp yer gibi, geceleri ateşler içinde uyanarak, ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi, ne güzel yazmş ne füzel anlatmş ve sevdiğğnin ona iyi geldiğini anlatmş

      Sil
  5. İnternet çok yavaş. Zor izledim. Ama yine de çok güldüm birincide.

    Tarzları bir garip; ama iyi biliriz. Bir dönem Yeşilçam :))))
    Eski Türk filmlerinde senaryo yazılı olmazmış. Doğaçlama olurmuş. Zaten konular hep aynı bir temanın uyarlaması gibiydi. Bu filmin senaryosu vardı galiba.

    Ben en çok hülya koçyiğitîn boynunu kırıp, bacağını arkaya savurup belini kırarak koşulu için izlerin eski filmleri. Bir de hani o aşçı, bahçıvan, uşak, şoför , hizmetçi filan grubu olur ya... Onların saflığın, iyilik yapmaktan başka bir şey bilmeden yaşamalarındaki naifliği film icabı da olsa !!! çok sevdiğimden izlerim

    Bolca da gülmek zaten en güzel şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de çok güldüm, nette aratırken bi baktım yeşilçam tokat sahnesi dolu, Tarık Akab Selma Güneriyr bi tokat atıyo sanırsın ağır çekimde dans ediyor, Kadir İnanır Türkan Şoraya; ama en komiği Cüneyt Arkın'ın bi kadınla tokatlaşma sahnesi bayağı birbirlerne tokat atıp duruyorlar sırayla:D hulusi kentmenli filmleri çok severim jönlerim Ediz Hun,Salih Güney ve Cüneyt Arkın

      Sil
    2. Hulusi Kentmen'i ben de çok severim. Jön şu hani herkesçe yakışıklı bulunanlar, değil mi?

      Bana sorsan bir jön sorsalar Red Kid en iyisi derim :))) Atı, köpeği, ağzındaki ot sapı, soğukkanlılığı, komik görünüşü filan...

      Sil
    3. Evet o demek jön.red kitten öğrendiğim tek şey papatyanın çayı olduğu :D

      Sil
    4. Çok faydalı bir çaydır. Sindirim sisteminin yanında yatıştırıcıymış:)))))

      Tokat atanlara tavsiye yerinde olurdu bu çayı :)

      Sil
    5. Ahaahh ben bi ara uyumak için kullanıyordım; çünkü ciddi uyku problemi çekiyordum.ben sinirlenenlere bakın diyprdım bi kum saati hayal edin onu çevirin 2 kez kumlar boşalsın sonra hareket edin; ama dinleniyormuydum tabiki hayır, bence morfin filan katmalıyız çaylarına

      Sil
  6. Sabah televizyonda eski bir Türk filmi izledim. Hani artık tarihi görüntüler neredeyse içeren. İstanbul ile ilgili tabii. Hemen baktım. Kaçırmam o filmleri hele de koşması tüm atletleri geride bırakan biri oynuyorsa.

    İzlemem için iki neden var. Birincisi bir İstanbul belgeseli gibi olması bu eski filmlerin. Beton istilasız. Tepeleri sarı çamlı. Boğaz, Boğaz gibi.

    İkincisi hulya kocyiirtin koşma, kaçma sahnelerinin beni çok güldürmesi. Gerçi koşmadı; ama fazlasıyla kendine özgü belden bükülmeleri, yüz göz hareketleri filan yetti yine de.

    Gülmeden nasıl tamamladıklarını anlayamadığım bir tokat sahnesi de vardı. Yalancı tokat. elinin tersiyle. Öyle ki kadın oyuncu yani hk başını öyle çeviriyor ki yana değil arkaya.

    Tokat uzmanı değilim; ama tekbir tokada inanırım. Utandırmaya yani. Sevgiyle, olgunlukla, doğru ve anlayışlı yaklaşımla. Utandırmak gerçekten feci bir tokat etkisinde. Başka türlü bir tokat acizlik ve yetersizliktir zaten. Değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de severim Hülya ablamızı, pe hülyalı bakar kendileri:) ya koşmuyo sanki dans ede ede savruluyor.İstanbul'un eski halini izledkçe vay bee diyorum ben de.Hülya koşmasa bile değişik bi dans etme biçimi var haha.evet yana değil komple tur atıyrlar tokttan sonra.

      Ben de bana yapılan onca haksızlığa rağmen insanlara kötü davrnmak, açıklarını kollamak yerine kapatmayı tercih ederim; yani ne bileyim bazı zamanlar boynuna çökmeme yetecek sebepler vardır; ama ben yapmam, karşımdaki bunu anlıyor mu bilmiyorum, hani haklıyken ya da ondan alabileceğim şeyler varken susup sesimi çıkarmıyorsam bu beni farklı görmesine ya da utanmasına sebep olur mu bilmiyorum.Bazen benim canım yandıysa kimin canının yandğı umrumda olmayacak diyorum; ama yapamıyorum, kum saati tktiğini uygulayıp sakinleşiyorum; ama keşke insanların gururunu düşündüğümüz kadar bizimkini de düşünseler ve evet tokat kesinlikle acizliktir, konuşmayı beceremeyenlerin acizliği

      Sil
    2. Oyuncu hkyı sevmem. Kesinlikle onu severim demedim üstte. Sevmem çünkü. Bak tarihi bir yorum )) bu. Hiç kullanmadığım sözcüklerden sevmem sözcüğü; ama tek şey için. hk için sevmem sözcüğünü ilk kez kullandım; gerisini severim.

      Sanatçılığını hiç beğenmem. Yapmacık, zorlayıcı bulurum. Onun oynadığı filmlerde onu değil arkadaki İstanbul temasını seyrederim.

      Gelelim senin hiç hoşlanmadığın iletişimsizlik mi desem, konuşamam mı desem o konuya. Sordun mu bu pek bir kızdığın insana ya da açıkça sen konuştun mu ne, nedir diye? Sen bilirsin tabii ne yapacağını, ne istediğini, ne beklediğini ; ama dışlardan bakınca her şeyi görürüz de kendimizsek konudaki özne, göremeyiz. Ben öyleyimdir mesela, oradan biliyorum. Bilgiçlik değil yani. Zaten miyobum. Ama yorumundaki seni üzenlere sitemini gördüm miyop da olsam ))

      Sil
    3. bilmiyorum yeşilçam içimi ısıtır; ama neden diye hiç düşünmedim.ben mesela türkan şoraya pe yakın değilimdir.

      iletişimsizlik cidden çok ktü bir şey, bazı zamanlar bir konu hakkında konuşmaya çalışıp çok alakasız bir şeyle bitiriyoruz, nasıl geliştiğini anlayamıyorum.Ben kendimi iyi savunamıyorum ya da karşımdaki çok yüklendimi kabuğuma çekiliyorum, konuşmuyorum; çünkü ne yaparsam yapayım anlaşılmayacağımı düşünüyorum.Sormaya çalıştım; ama hep aşağılandım azar yedim mesela, miyopsun lakin görüyorsun nasıl kırıldığımı sitemimi, kıranlar görmüyor ve yaşananları bilen en yakınlarım nasıl sabrettiğime şaşıyorlar, onlara kalsa gırtlağına çökmüşlerdi haklarını almak için.

      Ben yapmadım yapmam da, güzel günler geçirdiğim insanlara ne olursa olsun pislikmiş gibi davranmam, bu benim karaktermle alakalı heralde ve bana yapılan bir iyii varsa bunu asla unutmam, ben haksızlık yapmşsam onun altında ezilirim ve karşlğını verene kadar rahatlayamam

      Sil
  7. Erkeklerin kimyasını bozuyorsunuz kızlar kabul edin. Adam sevdiğini ispatlamak için her şeyi yapıyor ama olmayınca çıldırıyor napsın :))

    Lütfen yorumun şiddeti savunuyormuşum gibi algılanmasın. Mevcut durum tespitidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz bir şey yapmıyoruz pek, sizin kimyanız da var bişiler gibi :) hem çıldırınca saldırması mı gerekiyor

      Sil
    2. Anlamadığınız konu o işte. Aslında saldırmıyor sevgi gösterisinde bulunuyor.

      Allah aşkına ya kadınların normal olduklarını söyleme şimdi bana. Hatta ben sizin uzaylı olduğunuzu düşünüyorum

      Sil
    3. Tokat atmak sevgi gösterisi mi, nasl işliyo kafanız.mantığınız buysa eğer evet biz başka gezegenden olabiliriz bence.bizim anormalliklerimz nedir sizce

      Sil
    4. :)))) hayır şiddete karşıyım. Aklıma gelen gariplikleriniz, anlıktır...

      1- En büyük aşık sizsinizdir. Kimse sizden çok sevemez, erkekler ne anlar zaten sevgiden. Sevdiğini söylese bile altında bir bit yeniği vardır.
      2- Apartman topuk ve bavul gibi çantayla dışarı çıkıp rahat edemeyince yanınızdaki adamı haşlıyorsunuz
      3- Nefret ettiğiniz bir arkadaşınızı gördüğünüzde 40 yıllık dost gibi davranıp yanınızdaki adamı ambale ediyorsunuz
      4- Romantik olursun maço istersiniz maço davranırsın ayı dersiniz
      5- Hiç bir zaman anlaşılamadığınızı söyler konuşmadan anlaşılmak istersiniz
      6- Yanınızdaki erkek her yaptığınızı beğenmek zorundadır. Hele bir saçının rengini beğenmesin, bitti o
      7- Ve hiç bir şeyi unutmuyorsunuz. Canınızı sıkan o şey neyse temcit pilavı gibi önümüze getirip duruyorsunuz.
      8- Erkekte unutmasın istiyorsunuz. Aşkım 15. buluşmamızda üzerimde ne vardı gibi sorular beklenir sizden.

      Daha aklıma gelirse eklerim. :))

      Sil
    5. 1.biz duyguları daha baskın şekilde yaşıyoruz, o yüzden en çok biz seviyoruz gibi görünüyor olabilir.erkeğin seviyorumuna şüpheli bakyoz çünkü aynı anda 10 kadına aynı şeyi söleyebliyor.
      2. Ben genelde spor ayakkbı tercih ederim, topujly giyrceksem şık olmak isteğişimdendir, yani her şeyin altına spr ayakkbı olmıuor, giydiğim ayakkabyı bile bile biri beni gezdirir durursa eğer ben de söylerim, dünyanın em rahat ayakkabısı da olsa topujlu ayakkbı can acıtır bi sürw sonra.
      3. Sevmediğim insana samimi davranmam, konuşmam gerekiyorsa eğer konuşurum o kadar.
      4.dengeyi tutturamıyorsunuz, romantk olcak zamanlar var maço olcağnz zamanlar var.
      5. Her şeyi biz söyledkten sonra yapmanızın bi anlamı kalmıuor bazı şeyler kendiliğinden aklınıza gelsin istiyorız.
      6.her yaptğmızı beğenmek zorunda değil aslında zaten sevdiğimz adam beğensib diye bişiler yaparız.
      7.bence erkekler bu konuda daha fena biz geçmişe pek fazla taklmyorz ama erkekler ...
      8. Biz sadece önemli anlar ubutlmasn istiyorz yoksa ne giydiğimz flan değil, mesela benm için doğmgnü çok özeldir ve unuttu mu ya da önemsemedi mi inanlmaz canm skılır

      Sil
    6. Verdiğiniz cevapların hepsi klasik kadın cevabı. Bir konu daha var, sevdiğiniz erkek oyuncular.

      1- Kıvanç Tatlıtuğ - Kuzey- Güney dizisinde özü iyi ama serseri, Aşk-ı Memnu dizisinde sapık.
      2- Kenan İmirzalıoğlu - Oynadığı bütün dizilerde sert adam, öldürdüğü- dövdüğü adamın haddi hesabı yok
      3- Necati Şaşmaz- Konuşmaya gerek yok
      4- Çağatay Ulusoy- Son dizisinde sert çocuk

      Hem erkeklere söylemediğinizi bırakmayıp hem de bu karakterleri sevmeniz anlaşılır gibi değil.

      Sonuç olarak Feminist olmayın :))

      Sil
    7. Hiçbirini sevmiyorum:) hem yakşklı görünce vaay deriz ama o ladar yani, sahplendiğimz yok :)

      Sil
  8. aşk değil bence de bu saplantı kesinlikle. şiddeti de tutukulu aşk diye yutturmaya çalışmasınlar hiç bu arada artık yemiyoruz;)

    YanıtlaSil
  9. aşk değil bence de bu saplantı kesinlikle. şiddeti de tutukulu aşk diye yutturmaya çalışmasınlar hiç bu arada artık yemiyoruz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen:) istedikleri şey elde edilene kadar her şey zaten, onlar sıkılana kadar çok aşık, yemiyoruz

      Sil