Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

22 Aralık 2016 Perşembe

Sesimi Duyuramadım

   Soğuk.Çok soğuk ve etraf bembeyaz.Gözlerimi açar açmaz gözümü alıyor bu puslu renk.Kombi mi çalışmıyordu, yorganım mı düşmüştü yere?Buz gibiydim, ellerime vücuduma bakıyorum, soğuktan morarmış, çürümüş gibiler.

   Yatağımdan çıkıyorum, eve sessizlik hakim.Dışarı güneşe çıkıp ısınmak istiyorum.Kapılar açık, sokak kapısına varıyorum.Görüyorum oradasın, sana doğru koşuyorum ismini haykırarak, boynuna atlıyorum; ama sen beni duymadığın gibi, görmüyorsun da.Ne olduğunu anlayamıyorum.Sesleniyorum, vuruyorum, bağırıp çağırıyorum; ama hiçbir şekilde karşılık alamıyorum.Uzaktan biri sesleniyor sana, kafanı çevirip bakıyorsun.Neden bana tepki vermiyorsun da ona veriyorsun?Duydun mu diyor sana Meltem Sert ölmüş!Ne diyorum, nasıl öldüm mü ben, bu yüzden mi buz tutuyor bedenim, bu yüzden mi duymuyorsun beni?Nasıl olabilirdi, ben neden ölmüştüm?Neden ağlamıyorsun, üzülmedin mi öldüğüme, üzülmüş gibi durmuyorsun, tek bir cümle çıkıyor ağzından Allah rahmet eylesin.Hiç tanımadığın biri için bile daha fazla söyleyecek söz varken senin ağzından çıkan tek cümle buydu, sonra da sırtını dönüp yoluna devam ettin.Birden o kadar hızlı uzaklaşmaya başladın ki, ben koşup mesafeyi kapatmaya çalıştıkça daha da uzaklaşıyorduk sanki ve ben artık seni göremiyordum, gözden kaybolmuştun.Sırt üstü bi yere yatarken hatırlıyorum kendimi, üzerime bir şeyler atıyorlardı, toprak evet topraktı.Yapmayın gömmeyin beni diye feryat ediyordum; ama ortalık tamamen kararana kadar durmadı kimse.Annemin sesini duyuyordum feryat ediyordu, babasına kavuşmak için bu acele nedendi diye.Cevap veremiyordum, düğümleniyordum sadece, öldüğüm için değil de annemi üzdüm diye.

   Gözyaşlarımın sıcaklığını hissettim birden ve gözlerimi açtım, etrafa baktım, odamda kendi yatağımdaydım.Her şey bir rüyadan ibaretti; ama aynı rüyamdaki gibi boğazım düğüm düğümdü ve sen beni ne görüyor ne de duyuyordun.


Kerim Tekin-Kar Beyazdır Ölüm

16 yorum :

  1. O bir rüya. Tersi çıkarmış böyle rüyaların. Sakın haaa... Öleyinm filan deme...

    Üşümüşün, kabus görmüşün.

    Salep? :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı insanlara sesimi duyuramıyorum, o işledi heralde bilinçaltıma:) ölümden korkmuyorum aslında, böyle canımın yandğı bazı zamanlar ölünce huzura kavuşacakmşm gibi geliyor. cidden soğuk havalar üşüyorum; ama ıı ııh salepte sevmem :D

      Sil
    2. Kimlere?

      Salebe razı olsaydın keşke. Şimdi adaçayı dersem :)))))))

      Sil
    3. Çok sevdiklerime:) yeşil çay da anlaşalım ; ama sallama

      Sil
    4. Anlaşalım. Ama nanelisinde :)))))

      Sil
    5. Elmalı ya da limonlu.naneli bi yakıyo

      Sil
    6. Üstüne de ıhlamur :)))))

      Sil
    7. Bence yanına tatlı bişiler, boş çay içmeyi sevmem :D

      Sil
    8. Hııımmm. Sen hasta ounca çok nazlı oluyorsun demek... O zaman ıhlamur üstü zencefili çay bir de. Yanında tatlı olarak bir dilim elma :))))))

      Sil
    9. Yoo ben genel olarak her yemekten sonra çay ve yanına tatlı bişilet isterim;)

      Sil
    10. Neden üşüdüğünü anladım. Yemekten sonraki çay demiri bağlıyor. Kansızlık ortaya çıkıyor. O da üşümeyi getiriyor beraberinde. Doktor değilim. Ama bunu bilmek için doktor olmak gerekmiyor :)))

      Tatlı olarak kuru üzüm de önerebilirim :))) Siyah :))

      Neyse. Bak sesini duyanlar var. Üzülme. O yüzden fazla fazla yazdım. Hasta hasta seni yormak için değil. İyi bak kendine.

      Sil
    11. Demirimi bilmiyorum ama kan değerlerim iyi:) kuru üzüm gibi değil, pasta bskvi çikolata gibi şeylerden bahsediyorm. Hasta değilim iyileştim, dün meyve de yedim üstelik:)

      Sil
  2. Rüyalar tersine çıkar, hayrolsun, Allah uzun, sağlıklı ömürler versin. Uyumadan önce güzel şeyler düşün arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederm Müjde ablacm , o kadr şey düşünüyorm kii

      Sil