Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

11 Aralık 2016 Pazar

Sadece Özlüyorum

Hatırlamak hem aşırı mutluluk aynı anda bir  o kadar keder yükler mi insana?Özleyip deli gibi ağlamalarımın arkası kesilmedi, hissediyor biliyorum, bazen öylece dururken saçlarımın arasında bi kıpırtı oluyor, biri çekiştirirmişçesine. O zaman da ben yanımda olduğunu hissediyorum, tam yanımda hiç ses çıkarmadan, sadece bana bakarak.Bazen kaçıyorum, hatta çoğu zaman, aklıma gelmesin diye beynimi yavaşlatmayı,hemen başka yöne kaymayı öğrendim; ama bazen bir şey oluyor her şey ama her şey sanki onu hatırlatıyor ve ben onsuzluğun derin kederini yaşıyorum.Hala öğrenmeye çalışıyorum, üzgün üzgün bakarken birden gülmeyi geliştirmek adına çalışıyorum, yapıyorum da :)İçimde ki kocaman boşlukta kaybolmayayım diye üstünden atlamaya çalışıyorum.Yerin mekanın önemi yok, nereye gidersem yüreğimde götürüyorum, söylemek bile canımı yakıyor; ama çok özlüyorum.

5 yorum :

  1. Kimi bilmiyorum; ama O'nu çok özlediğini anladım. Şarkı linki bile vermeyi unutmuşun :)))

    Çok ağlama, bak ara ara gelip saçlarını çekiştiriyormuş. O zaman burun çekmeye son :))))

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Evet hem çok özledim hem havaalannda yazdm telefonumdan, şarkı yüklryemedim yoksa çk güzel şarkılar var :D

      Sil
  3. Ah ah, bunlar çok kötü günler işte. Ben sana önceden söyleyeyim mi? Üzülüyorsun, zayıflıyorsun, acı çekiyorsun, ruhun bozuluyor :) Bence bu işlere hiç girme.

    Haa diyorsan bunların keyfi bile ayrı, tamam devam et ahah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yaşıyorsan kendi kendime yaşıyorum işte:)

      Sil