Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

5 Aralık 2016 Pazartesi

He Beyler He

   Kadınları hırpalayıp hırpalayıp sonra 'ımı bin bu kıdınlırı hiç ınlımıyorımm' diye dolananların varya tam ağzının orta yerine vurmak istiyorum.Neymiş efendim biz dengesizmişiz de bir anımız, bir anımıza uymuyormuşta, laf.

   Bir kere evet bizim duygularımız sizinkilerden daha yoğun, yaradılışımızda var bu; ama bu kadar değişiklik göstermemize sebep sadece duygularımız değil, sizsiniz beyler kusura bakmayın.Biz bir sorun olduğunda kendimizi yırtarken, siz umursamaz oluyorsunuzya hah işte o durum bile birden fazla duyguya sebep olur bizde, mesela ilk kızarız, sonra tamam yeeaaa deriz madem öyle ben de takmıyorum, ondan sonra böyle eğlenmeye çalışırız; ama sonra takılır aklımıza bir daha sinirlenir, kendimizi yer size tekrar anlatmaya çalışır, siz yine mal mal davrandığınız zaman boynunuzu kırmak isteriz.Ben ki çok bağırmayan bir insan birkaç kez kendimden geçip çığlık atıp saldırmışlığım var tokat, tırnağımla boynuna saldırma Allah ne verdiyse; ama kesinlikle bilinçli yapılan bir şey değil, karşımdakinin beni delirtme çabasının sonuçları.

   Bir de saçma bir gurur yaparlar, tam sövecektim şuan durdum.Kadını yıpratsın dursun, sonra yine o arasın diye beklerler.Bahaneleri ise her durumda var, ilki mutlu görünüyorsundur, çok mutluydun beni unuttuğunu düşündüm öylece kal dedim, diyorlar.Lan öküz sen gününü gün ederken orada burada kimlerle gezdiğin belli değilken, ben her gün kendimden geçercesine ağlayayım mı ha, lan kalpsiz Allahsız, senin vicdanına tüküreyim.İkincisi biz zaten olamazdıktı, e başta görmedin mi bunu akılsız, bu kadar mı kolay ah almak, bu kadar mı kolay bir insanın kalbini parça parça etmek, nasıl bir vicdansızlıktır bu; ama biz kadınlar susarız, içimiz yana yana susarız işte o zaman artık çift kadın oluruz, bir içimizdeki, bir dışarıya gösterdiğimiz.

   Otursak sizi size anlatsak böyle farklı birinden bahseder gibi siz nefret edersiniz aslında kendinizden; ama işte anlamak istemiyorsunuz.Sizin için yapılan her türlü fedakarlık önemsiz gelir gözünüze.Kendi ihtiyaçlarını bırakıp, sizin ihtiyaçlarınızla ilgilenmesi bile mutlu olmanıza yetmediği gibi, saygı da duymazsınız, pis duygu sömürücüleri.

   Her şeyi bizden bekleyin tamam mı, en çok biz sevelim, en çok biz üzülelim.Devam edersek eğer her istediğiniz olsun, ayrılırsak kendimizi kahredelim bir daha başka erkeğin yüzüne bakamayalım;çünkü neden siz unutulmazsınız, bizse bitti denilince her şeyi silinecek kadar değersiz:) di mi beyler?

   Ne var biliyor musunuz, ne isterdim, oturun düşünün bir, tamam ya olmadı ayrıldık bitti; ama mesela zor durumumda bana bu şekilde yardım etti, şu şekilde yanımda oldu, benim için şunları yaptı diyebilin.Bu kendinizin kişiliğiyle de alakalı zaten, size yapılan iyilikleri unutup hiçbir şey olmamış gibi davranırsanız eğer biz de susarız; söyleyecek şeyimiz olmadığından değil, aslında söyleyecekte o kadar çok şey var ki; ama anlamazsınız diye düşünüyoruz, anlayacak olsanız o kadar hak yemezdiniz.Neyse beyler, acıyı da biz çekeriz, hiçbir şey olmamış gibi gülücükler saçmaya da devam ederiz, dert etmeyin.


10 yorum :

  1. Birikim sonucu gelişmiş bir yazı gibi geldi bana bu :) kasma bu kadar.. Biraz rahat olmayı öğren :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki de birikim var :) hayır ben sadece sorumsuz davranmalarına ve hep bizi suçlamalarına kızıyorum

      Sil
  2. Meltem sen ikiye ayırmışsın kadınları bende 2 ye ayırdım tam oldu. Şimdi bi kadın tipi var, sen ben gibi anlaşılmayı bekleyen, birde salça olan kadın tipi var ki yeri gelince erkeklerin 'ama sizde şöylesiniz' diye ardına sığındığı.. İşte böyle kadınlar yüzünden harcanmış nice kadın var evet haklısın. Şimdi geleyim erkeklere.. Anlamazlar, işlerine gelmez bazı şeyler. Ne istediklerini hiçbir zaman bilmedikleri için anlık isteklerini ön planda tutarlar. Sonra da karşı tarafı suçlarlar ki bu da adettendir. Yazını okurken yürü beee demem de bundandı. Çünkü senin gibi bende sıkıntı duyuyorum bu durumdan. Aslında demek istediğim çok şey varda iyice dağıtmayayım. Allah ıslah etsin bu erkekleri. Vicdanları devreye girsin de uykuları kaçsın inşallah. Offfff daraldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen güzel tesadüf olmuş, askında genel olarak böldüm yoksa daha çok bölünüürdü.aynen erkekler anlık isteklerle yaratılmış bence de, istek bitince aşığım diye ortalıkta dolananlar artık yok, amai sorsan onlar sütten çıkma ak kaşık.ben durumdan tiksiniyor böle erkeklerin boynunu kırmak istiyorum.vicdan yok ya ben anladım, hele utanmadan bahsetmiyorum bile.sen kendini yakmışsın ona yaranmak için ama nerdeeee

      Sil
  3. İnsanlar doğallıktan uzaklaştıkça giderek anlaşılmaz oluyorlar. Anlamaz olmalarına ek olarak. Huy huy insan var.

    Önemli olan ne istediğini bilen, ne istediğini anlatabilen olabilmek çocuk olsun yetişkin olsun. Kadın olsun erkek olsun.

    Giderek kadınlar zora giriyor. Daha fazla yazarsam senin şu beni çok güldüren kızgınlığın bana da bulaşabilir. Çok içten çünkü :)))

    Tırnaklardan bahsettiklerini okuyunca. Sana hak veren olarak ve uzun tırnakla hiç arası olmayan biri olarak şunu sorsam;
    Tırnakların uzundu, değil mi? :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya doğal insan neydi onu hatırlamıyorum, ben mesela doğalımsı herkese gülümseyen bir insandım, şimdi özelkle erkeklere mahkeme duvarı.

      İnsanlar cidden ne istediğini bilmiyor,arzuyu isteği aşkla karıştırıyorlar hoop o insanın hayatını ele geçiriyorlar, sonra s..tir olup gidiyorlar.bahaneleri saymakla bitmez valla.bahset bahset, benm kızgınlğm bulaşıcı mı bilmiyorum :D

      çoğu zaman tırnaklarım kısadır, hem e dipten kesili, zaten sevdiceğim de tırnak yediğinden ben de pek uzatmazdım; ama bazen manikür yapınca özenip oje sürüp uzun kullanıyorum bir hafta kadar, ayy şimdi baktım da şuan uzunmuş mesela, tam surat çizmelik.

      Sil
  4. Ağzına sağlık. Aslında en sondaki video nokta olmuş. Çok güldüm :) Kız haklı, dağılın diye bağırasım var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederm vala bence dee çok haklı

      Sil
  5. Anladım, biri senin canını fena sıkmış ama benim günahım ne 🤔

    Ayrıca sondaki videoyla ilgili. Sanki bütün kadınlar Demi Moore da bizim gözler bozuk.

    Bu yorumu okuyan erkekler destekleyin beni 😆😆😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi kadının canını sıkmamiştır em az bi erkek.vala siz Nick Bateman mış gibi kadıblardan hep özen isterken düşünecektiniz bunu, sayfamda erkek sayısı 3 4 heralde, destekçi bulamaycaksınuz üzgünüm

      Sil