Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

4 Aralık 2016 Pazar

Çeyrek Asırlık Ömrüm

      Geçen haftalarda burada vay efendim 25 yaşındayım, vay şöyle gencim diye dolanan bir ben vardı ya,hah o genç kız artık yok, neden mi; çünkü bugün çeyrek asırlık ömrümü tamamlamış, iknci çeyreğe girmiş bulunmaktayım, teyzeme göre geçen seneden doldurmuştum; ama benim kafam bu yaş işine basmıyor, annem 26 yaşındayım artık diceksin diyor.

   Geçen hafta, daha minik Meltem'e mektup yazmıştım, dünse yeni yıldan beklentilerimi yazmıştım, o yüzden biraz  yazı tekrarı hissedebilirsiniz.26 yıllık hayatımın en iğrenç, gözyaşı ve üzüntü dolu 2 senesinden biri buydu( umarım üçüncüsü olmaz artık).Bilirsiniz acılar olgunlaştırır, bir babamın öldüğü sene kendimi artık büyümüş hissettim bir de bu sene.Olgunlaşmak güzel şey, bazı şeylerin kıymetini daha iyi anlıyor insan; lakin acı ile yoğrulmak hayli gıcık bir durum.Sırtımı yaslamak, o sırtta dinlenmek ve güç almak istemiştim; ama insanın kendi kendine ayağa kalkması gerekirmiş, daha sağlam basması.

   Önümüzdeki yaşım bana ne getirecek, beni ne derece büyütecek bilmiyorum.Bildiğim tek şey bu sene de sevdiğim insanlara sımsıkı tutunacağım.Her şey gelip geçiyor, ne para ne de pul mutlu olmaya yetiyor.Yüreğimizdeki sıcacık sevgiyi paylaşıp mutlu olacağımız yaşlarımız olsun, çokça AMİN.

Bunlar da tatlış hediyelerim


evet içinde 2 balık var:)

 bu evi görünce aklıma Acemi Demirci Yasemin abla geliyor:)

Haaa bi de keşke lafı olmasın artık hayatımda:)

18 yorum :

  1. Yeni yaşını kutlarım. Sağlık ve mutluluk içinde nice yaşlar dilerim.
    Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm, bol kahkahalı olsun çokça

      Sil
    2. Öyle olsun. Seni okurken zaten kızgınlığına bile gülüyorum çoğu zaman. Sen de gül. İstediğin kadar hem de :)

      Sil
    3. çok kızıyorum bazen di mi :) gülelim çokça valla kaç günlük dünya

      Sil
    4. Senin kızmana ben gülüyorum. Nasıl içten kızma o öyle :))))

      Sil
    5. yaa canım çok yanınca öyle kızıyorum işte, ben de gülerek karşılık veriyorum artık ne yapayım

      Sil
  2. Canım canım sana mutluluk sağlık neşe getirsin her bir yılın anca geldim. Öperim öperim yanaklarından çok çok hep gül sen inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Meltem yeni yaşın kutlu olsun. Sana mululuklar getirsin ve keşkelerini götürsün. İyi ki doğdun 😊❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, dileklerin için de çoook AMİN çok

      Sil
  4. İyi ki doğdun Meltem. En acılı yazı ve şiirlerin sahibi ben diyorum ki, bekle de gör. İnşallah yeni senen mutlu geçer canım. Tüm sıkıntılarının geride bıraktığın senede kalmış olmasını silerim. Yaş günün kutlu olsun yavrum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederm Ece ablam, valla acılı yazıların ne diyim, umarım hep güzeel şeyler senn de hayatında, tekrar teşekkr ederim çokça

      Sil
  5. Nice yıllara Meltem'ciğim, sağlık, mutluluk, huzurla, sevgiyle. Hediyelerini güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Müjde ablacımm

      Sil
  6. İiiikiiii doooodun Melteeeemmmmm, iiiikiiii dün dooooduuuunnn Melteeeem, iiiiikiiii dooodunnn,iiiikiiii dooooduuuun mutlu yıllaaar saanaaa! Doğum günün kutlu olsun! Ne istiyorsan o olsun (umarım ne istediğini biliyorsundur:)) Kocaman öpüyorum. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekür ederimm, benm her istediğim olmasın ya hayırlısı olsun, çünkü ne istedğimi bilmiyorum ben :D

      Sil
  7. Yeni yaşın kalbinden ne geçiyorsa onu getirsin sana :))) Güzel yaşlara, yıllara inşallah.

    YanıtlaSil