Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

3 Aralık 2016 Cumartesi

BLOGGER MIM 2017 YE DOĞRU/ SENİ DE MİMLEDİM

   Sevgili Hikaye Kalpli Kadın tarafından mimlenmiş bulunuyorum.Soruları en içten şekilde cevaplamaya çalışacağım, teşekkür ederim :)

1-Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan geçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?

Dün bir yazı okudum, diyordu ki on sene öncesine gitmiş olsan ne yapardın, 10 sene öncesine gitmek mümkün mü diye soruluyordu, yazıyı paylaşan kişi demişti ki belki 10 sene öncesine gitmek mümkün değil; ama bugün 10 sene sonrasının geçmişi, gelecekte de pişman olmak istemiyorsak eğer şuan değiştirmeliyiz.Elbette ki eksikleri düzeltmek mümkün, huylu da huyundan vazgeçer isterse.Fazla alınıp kırılıyorum mesela, bunu değiştirebilmek daha güçlü olmak isterdim.


2-Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?

İlki erkenden kayıplar olmasın isterdim, yani bir çeşit sıra ile ölüm.İkincisi sevdiğim insanlarla hep bir arada mutlu olmak isterdim.Son olarakta sokaklarda yaşayan tek bi canlı bile olmamasını dilerdim.

3-Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)

Daha sağlam basmak istiyorum, sürprizleri severim; ama sadece güzel olanları o yüzden onları bekliyorum bol bol.Daha çok güleceğim çok az üzüleceğim bir sene olsun.

4-Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.

Hep düşünürdüm eskiden beri, parayı ailem için harcıyor hepsine araba alıyordum o kadar çok para yani:) Evet ben gezerdim; çünkü yeni yerler görmeyi çok seviyorum.Yani gezmek para gerektiriyor evet; ama mulu olsak yeter ya.Kimsesiz çocukların tamamını toplatıp onlara güzel bir hayat yaşatmak isterdim o para ile.

5-Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.

Sevdiğim insanlarla bir arada sağlıklı ve hep huzurlu olmak istiyorum, bana bunlar olacak; ama araban evin gidecek deseler eyvallah der kabul ederdim.

Benim tüm listem mimli sanırım bi günlükbaşağrısı/NAZ a rastlamadım ben de onu mimliyorum.İyi seneleriniz olsun

8 yorum :

  1. Paranın her şey olmadığını yaş ilerledikçe öğreniyoruz sanırım.Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen hem yaştan hem yaşanmışlıktan ötürü

      Sil
  2. Ne kadar güzel içten samimi cevaplar olmuş :) Emeğinize sağlık Dilerim yeni yıl size sağlıklı huzurlu güzel ömürler geçirmeniz dileğiyle sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, umarım hepimiz için güzel bir sene olur

      Sil
  3. Çok güzel cevaplar.
    Parnın anlamı ı bilmeyince esiri olunuyor. Para olmadan hiçbir insanın hayatında bazı şeyler tan olamayabilir yani doyamazi barınamaz, ısınamaz, eğitim alamaz, kültürel hiçbir şeye, gezmeye imkanı olamaz. Bunun gerçekliği var ama daha daha isteyip de paranın kölesi olmak... O pek anlaşılır değil.

    Son isteğin çok güzel. Hani sevdiklerinle ilgili.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sevdiklerimiz hep olsun ya, para bir araç; ama gerçekten gerçek bi asgari seviye olsa ve ihtiyacı olanlara her ay verilse keşke

      Sil
  4. Ne güzel, ne içten cevaplar :) 1. soruya verdiğin cevabı okurken bir süre durup düşündüm. Ne kadar da doğru. Davetimi geri çevirmediğin için teşekkür ederim canım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok sevdim, davet için ben teşekkr ederim, sevgi ile kal;)

      Sil