Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

19 Aralık 2016 Pazartesi

Bir Garip Soğuk

   Üşüyorum, mütemadiyen üşüyorum.Sabahın köründe, hava henüz karanlıkken uyandığımız yetmiyormuş gibi, bir de bu anlamsız soğuğa maruz kalmak beni mahvediyor.

   Hakikaten hava aydınlanmadan işe gitmek sizlerin de canını sıkmıyor mu?Sabah işe gidiyoruz hava karanlık, işten eve dönüyoruz yine karanlık, tüm gün floresanlı ofislerdeyiz, yani gün ışığına hasret kaldık.Bu kadarı da fazla değil mi?Sabah dışarı çıkmamla gözümün dolması bir oldu.Bu havalar bana fazla geliyor.İçimi buz kesen olaylar da cabası.Kalorifer yanına sinmiş kedi gibiyim şuan, yani patronum öyle diyor.Dalga geçiyor benimle, haklı da olabilir; çünkü ayrılamıyorum kaloriferin dibinden.Üstelik odamda kalorifer yok!Alt kattaki ofislere sığınıyorum.Elektrikli ısıtıcı ile ısınmaya çalışıyorum odamda; ama yok ısı benim vücuduma gelmeden havada yayılıp yok oluyor.Bugün tekrar neden ev hanımı olmadığımı sorguladığım günlerden biri oldu.Yani şuan sıcacık evimde oturup keyif yapıyor olabilirdim; ama ben soğuktan sinmiş bir halde çalışmaya çalışıyorum.

   Sabahları araba çözdürmekte ayrı bir dert.Ellerim tutmuyor soğuktan, buzlar çözünmüyor.İşe geç kalmamak adına camlar tam çözünmeden yola çıkarak büyük hata ettim mesela bugün, Allah'a emanet gittim; ama bir daha yapmıcam öyle bir şey, hem kendimi riske attım, hem yoldakileri.Keyifli olmamı bekliyorlar bir de, o kadar şey üstüne, laf!Bi kova dolusu çay içtim desem içimi ısıtmak için,abartmış olmam.

   Havalar buzzz, ben söylenmeye devam ederim bahar gelene kadar; ama umarım kalplerimizi ısıtacak şeyler yaşarız.Sarılın, ısınana kadar sarılın ve bool sevgiyle kalın.




6 yorum :

  1. Sorma ya ben de çok üşüyorum, hem fiziken, hem ruhen, karanlıkta işe, okula gidilmez bu uygulamayı halkımız protesto etseydi 3 gün sonra kaldırırlardı ama herkes boyun eğiyor, protesto etmeye korkuyor (ya işimden olursam, ya biber gazı, ya arkadaşlarım beni dışlarsa vs. diye) ama işte her şeye he dersek tepemize çıkmakta haksız değiller:( direnmiyoruz, itiraz etmiyoruz, sadece ah, vah ediyoruz:(

    Dileklerine aminn diyorum:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhen ben de üşüyorum, hem de çok belki de fiziksel soğuğu bu kadar hissetmeme sebepte bu ruhen üşümeler.bizim halkımız ayaklananları sevmiyor:) başımızdkiler ne derse ne yaparsa doğru o büyük bi çoğunluk için.

      Sil
    2. Bu soğuklarda sıcak yazılar... Özlemiştik. Teşekkürler müzik için.

      Bir küçük ricam olsun mu, eğer zahmet olmazsa. Eğer öğle tatilinde bakama fırsatı bulursam yazıyı okuyabiliyorum; ama müziği göremiyorum. Parçayı ve grubu ekleyebilir misin diyorum yani yazı ile ayrıca :)))))

      Sil
    3. Tabiki de eklerim bi dahakilerde.içimizi ısıtab şeylet olsun hep :)

      Sil
  2. Bende hep üşüyorum Meltem ya. Valla şu havalarda ellerimde ayaklarımda buz. Kopup düşecek bir gün diye korkuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ağlayasım geliyor, mutsuz oluyorm

      Sil