Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

20 Aralık 2016 Salı

Bazıları

   Bazı insanları düşünmek bile bir huzur verir, kocaman bir gülümseme yayar yüzümüze.Hani böyle ağzınıza koca bir parça pamuk şekeri atmışsınız da, tüm bedeninize yumuşak bir tat eklenmiş gibi.

   Kahvaltının sonunda yediğim reçel, nutellamın üzerine boca ettiğim bal ile aldığım muhteşem tat var bazı insanlarda.Çoğu kişi, sağlığa zararlı dese de vageçemiyorum onlardan.Alenen yiyemediğim zamanlar olduğunda ise gizli gizli yiyor ya da yediğimi hayal ediyorum.Zaten nerede sağlığa zararlı bir şey var ben oradayım, aman ha bana iyi gelecek şeyler sevmeyeyim hiç.

   Bazı insanlar soğuk havadan sonra kavuştuğumuz sıcak yatak gibi, ona koşup az zaman geçirdikten sonra içimizdeki buzlar eriyip yok olacakmış gibi.İçimizi öyle bir ısıtır ki, hiç kıpırdamadan öylece durabiliriz.

   Bazılarıysa ağız sulandıran bir elmanın içindeki kurt, bozulmuş ve yumurta kokmuş iğrenç bir turta.Görünüşte aynı; ancak yediğinizde anlarsınız.Asıl korkmamız gerekenler de onlar zaten, yoksa küflenmiş yemeği kimse alıp yemek istemez mecbur kalmadıkça...


Mirkelam- Aşkımsın :)

 

9 yorum :

  1. Şimdi habgi bazılarından olacağımı hiiiiçççç umursamadan;

    Doğru bildiklerimizin çoğu yanlışmış. Öyle diyorlar. reçeller, NOTella :))) içindeki katkı maddeleri nedeniyle çok yararlıymış. İstediğince yenilebilirmiş :))))

    Otlar hatta meyveler, tahin, zeytin, yoğurt ve sebzeler çok zararlıymış.

    YanıtlaSil
  2. Ooo yeah, biliyordum :))o pırasaların ıspanakların lahabaların insan vücuduna zarar verdiğini hep biliyordum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zararlıdırlar. Uzak dur sen öyle yeşil yeşil şeylerden e mi?
      :))))

      Sil
  3. Ne güzel benzetmeler yapmışsın, ne mutlu sıcacık, şeker gibi, içten insanlara. Ben bir insana ilk 2 -3 saniye bakışmanın önemine inanıyorum ısındım ısındım, yok negatif bir şeyler aldıysam hiç yanılmıyorum. :)

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu çevresinde öylee güzel tatlı insanşar olanlara.ben çözemiyorum insanları, çok sevip güvendiğim insanlardan da kazık yedim, kullqnıldım,en acısı hiç öyle şeyler yapabileceklerini düşünememek ve bu duruma düşmek

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bazen kapı gıcırdar, saatin tik tak seslerini duyarsın, musluk damlıyordur delirirsin belki sürekli şıp şıp şıp sesleri duyarsın kalkarsın kapatırsın geçer saatin pilini çıkarırsın tik taklar biter kapıyı örtersin gıcırtı kesilir. sessizlik olmuştur çıt çıkmıyordur. sonra düşüncelere dalarsın saçma sapan şeyler düşünürsün. odaya kapanmışsındır gereksiz seslerden uzaksındır. tavanı seyredersin duvarlarla yüzleşirsin seni yansıtırlar içini yansıtırlar. Bunun tek açıklaması olabilir,
    KAPANMAK DEĞİL DE ODAYA, KAPANMAK DÜNYAYA. SÖNEN LAMBALAR DEĞİL DUYGULAR..!!

    Hissizleşmek zor şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hissizleşmek zor; ama bazen o kadar acı çekiyorum ki hissizleşmek istiyorum, bir şey hissetmemek

      Sil