Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

24 Kasım 2016 Perşembe

Sesini Duymuyorummmm!

   Kaçıyorum, kelimenin tek anlamıyla kaçıyorum sevgili okuyucu.Neden  ve neyden diye sorarsanız, beni üzen şeylerden.Biraz daha açayım tabi, askıda kaldı öyle.

   Çok sevdiğiniz birini düşünün, ondan ayrıldığınızı.Çoğunuz hep görmek ister, tesadüfler olsun karşılaşmalar, ben tam tersiyim.Asla; ama asla görmek istemem; çünkü gördükçe üzüleceğimi düşünürüm.Ha karşıma mı çıktı, kafamı eğerim başka yere bakarım, ilgilenecek başka bir şey bulurum.Ortak gittiğimiz yerlerden feragat ederim, ha çoğu kişiye göre doğru bir davranış değil, aslında bence de değil; ama hala seviyorsam ve ayrıysak görmek istemem, net. Bile bile acıya da kafa atılmaz ki canım.

   Kötü şeyleri de duymak istemem mesela, ha yalanlarla mı yaşayacaksın sorusuna cevabım hayır.Ben kötü sözlerden bahsediyorum, mesela birinin bana söylediği şeylerin altında kötü bir şey yatıyorsa onu da anlamak istemem.Ne bileyim kalbimi kırıyor öyle şeyler.Hayır hayır salağa yatmak değil bu, kendimi koruma mekanizmam.Tartışmayı hiç sevmem zaten, bi de birkaç gereksiz için tartışma mı çıksın.


   Haberleri izlemekten kaçıyorum ne zamandır, ben izlemiyorum diye kötü haberler azalıyor mu tabi ki hayır; ama duymak istemiyorum.Mesela bi tecavüz önergesi çıktı, ertesi gün gazete okuyorum, daha önce üstü örtülmüş en az 10 tecavüz haberi yapmışlar.Evet baskı yapmalıyız, cezalandırılmasını istemeliyiz öyle kişilerin; ama ben dayanamıyorum çok ciddiyim, kötü haber almak istemiyorum.Kendime toz pembe bir dünya yaratmak değil amacım, sadece biraz hassas bi yapım olduğundan çabuk etkileniyorum.

Bu benim seçimim ya da şöyle diyim kaçışım.Kaçmak gerçeklerden uzaklaştırmaz; ama işte ...




11 yorum :

  1. ??????????????????
    Ne oldu?
    Meltem?

    YanıtlaSil
  2. Eee, biz de seni duymadık. Kaçtın mı gerçekten ? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahh yok ya yemek yapıyordum, bişi olmadı, genel özellklermden bahsettim :D

      Sil
    2. Tamam o halde, sorun yok :)))) Yemeğe kaçabilirsin tabii :) Tarif isterim ama bir dahakine :))))))

      Sil
    3. ne istersen söle vereym tarifi, bend şmdi defnenin öyksünü okuyorm

      Sil
    4. Defne'yi kesemem. Ben onu okurken dün yine........ Ağlatır beni. Şimdi bile.

      Sil
  3. Ben de kaçıyorum bazen. Bazen de dediğin gibi gidip gidip acıya kafa atıyorum. Değişikli bişiler işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman sana mehmet erdemden acıyı sevmek olur mu adlı şarkıyı armağan ediyorum :)

      Sil
  4. İnsan kendinden kaçmasın da ara bir şeylerden kaçabilir :)

    YanıtlaSil