Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

29 Kasım 2016 Salı

Saçma Sapan Sorular

   İnternet gidince neden ekranda dinazor beliriyor?Evet sanki başka derdim yokmuş gibi bu takıldı kafama bugün, malum millet çöllerden kafa kesme videosu atarken, biz şehrin göbeğinde günde en az birkaç kez internet kesintisiyle karşılaşıyoruz birkaç dakikalığına.

   Ne demek istiyorlar bize, dinazorların ömrü tükendi, şimdilik internetin de öyle mi?Mantıklı olabilir mi, o zaman ayrılmak istediğimiz sevgilimize de dinazor alalım ve ayrılık konuşması yapmaktan kurtulalım.Hoş ben hiç öyle bir şey yapmadım toplamda 3 kez terkedildim, böyle de kendimi ezeyim buralarda.

   Neden böyle kafayı sıyırdım anlatamam çok derin ve özel; ama elle tutulur bir nedeni de var, daha önce bahsetmiştim ofisim 2. katta ve dışarı açılan bir pencerem yok!Dışarıda misler gibi yağmur yağıyor; ama ben ne çayımı kahvemi elime alıp yağmur sesi dinleyebiliyorum ne de izleyebiliyorum.Kafa atacak birilerini arıyorum, kolay kolay kimseye bağırmam kavga etmem; ama cidden canım bunu yapmak istiyor.Bir buçuk sene önce bir kez üretim müdürümüz tattı sinirimi, bir bağırmışım çalışanların hepsi durdu bana baktı, daha yeni yeni konuşuyoruz, siparişlerimi başkaları vasıtası ile aktarıyordum.

   Öğrenmek istediğim bir şey daha var her hafta neden bu fabrikada nohut ya da kuru fasülye pişiyor hem de yaz kış farketmeden.Sebze sevmiyorum, bakliyat sevmiyorum dedikçe gözüme ıspanakları nohutları sokuyorlar.Neyse ki aşçımız hanımefendi beni kayırıyor bazı zamanlarda.Haftasonu ben olmuyorum, güzel şeyler pişiriyorlar özel 5 6 kişilik sadece yönetim için; çünkü çalışanlar cumartesi gündüz gibi eve gittiklerinden yemek verilmiyor, neyse işte yapılan o börek çörek tatlılardan hep bana saklıyorlar ki yiyebilecek bir şeylerim olsun.Hoş onlar olmasa da çekmecem market reyonu gibi, mutfakta da peynirlerim ve nutellam mevcut.

   Sıkılıyorum, bunalıyorum normalde bu gece yola çıkıyordum yurt dışına gidecektim iş için; ama patronumun kardeşi aniden hastalanıp ameliyat olunca dün iptal etmek zorunda kaldım.Dilime yine saçma sapan bir şarkı takıldı, üstelik kıza da gıcık oluyorum ha, tanımıyor olabilirim; ama gıcık olma kredilerimden birini ona harcamak istiyorum.Sizin de dilinize dolansın şarkı da siz de sinir olun :D



28 yorum :

  1. Aaa ama hem sebze hem de bakliyat sevmemek biraz fazla sanki :) Şebnem ferah dinliyorum şu an hiç bozmayayım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tamamen etçil bi insanım, sağlıksız ne varsa da yerim.Burada yemek olmayınca yakınlarda petrolün içinde bi kafe var oraya gidiyorum ölümüne tost patates yiyorum :D şarkı sinir etti beni ya, şebnemi çok severm; ama bi numaram teomandır

      Sil
  2. Evet ya neden dinazor birde zıplatıyorum ben onu net gidince, keşke kanguru olsaydı.

    YanıtlaSil
  3. En zor yorumu yazıyorum galiba. Kaç kez silinince... Ben doğru anlayıp anlamamış olmakta hep tereddütteyimdir dee :)))

    Meltemcim, canım, dinozorlar yok artık. Bir göktaşı!!! göktaşı yani, onları yok etti. Ortadan kalktılar yani!Dinozor filan yok anlayacağın :)))

    Ama ille dinozor çıkartması filan kullanacaksan sağlığın için çok zararlı olan, içeriği karmakarışık motellanın kavanozu üzerine yapıştırabilirsin. Elin gitmesin de sağlıklı kal diye.

    Anlatabildim diye umuyorum... Bazen anlatamadığım oluyor çünkü.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum yok :D nutellanın üzerine ne resmi koyarsam koyayım yine de yerim :D sağlıklı yiyecekler bana hitap etmiyo pek, böyle kuyruk yağlı salçalı yemekler varken

      Sil
    2. Doğru mu anladım? Yarasın, yararlı bir dilek :))))

      Sil
    3. Kilo olsun dye yarasın derlerya öyle anladm

      Sil
  4. Ahahah yaa yazıya ne güzel yorum düşünmüştüm, sondaki videoyu tıkladım, şu an beynim durdu. Yok çalışmıyor. Puff silindi gitti her şey.
    Hayır hiçte ön yargılı değildim izlemeye başlarken ama benden de bir gıcık puanı gidiyor kıza. Yahu bana mı öyle geldi yoksa klipteki hareketleri gerçekten de embesilce mi? Bir de kızı döndürüyor ya bir sahnede, kız da patates gibi durmuş orda.
    Ve son olarak şarkı da dilime dolandı. Teşekkür edeyim mi şimdi Meltem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neydi yorum :D o büzdüğü dudakları koparıp atasım geliyor, klibi sonuna kadar hiç izlemedm sadece görünce merk edip açmıştm, lanet olasıca şarkılar dolanıyor bazn böle dilime

      Sil
  5. Ben neden geri geri geliyorum bak bunu bilemedim :) Ne oldu sana Böle bakem diyim :))) Bana deseler uyuz olurdum yukarıda okusana derdim :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huuuuuuuu huuuuuuuuuu huuuuuuuu

      Sil
    2. hahahaaaa Mayıs :DDD yukarıda yazıyo okusana be

      Sil
    3. Bak nasıl güldürdüm seni :)))) hahahahahahahahah Yeter diyorum sana mutlu yaz mutlu musmutlu mutlucuk olsun yazına akşam dönücem ondan sebep aklına bir şey gelmesin Arada gül şöyle yaaaaaa Kalbin kırıldı giderim :)))

      Sil
    4. kırılmasın kalbin, bilirsin kimseyi kırmak istemem:) mutluluk göreceli değişik bişi yahu

      Sil
    5. Mutluluk göreceli olması olmaması değil İçine bak azcık Sen çok özelsin ahhhh ahhh kendinden daha haberin yok senin :)) yaaaa

      Sil
    6. her insan özeldir:D teşekkr ederm Mayıscığımmmm mutlu olmayı çok istyorum bn de herkes gibi; ama bazı şeyler engelleyebiliyor.hayatıma devam ediyorum; ama tat alıyomusun dye sorsan pek değil, eşim ya da arkadaşlarmla çıkıyorm sohbet ediyorum; ama sürekli kafamı oyalayan bir şey oluyor

      Sil
    7. Her insan için konuşmuyorum ben :) Senin için dedim :) Meltem bu hayat hepimiz için zor Özel durumların veya özel yaşantında öyle böyle gidiyorsa dış etkenlere çok fazla kapılma üzülürsün

      Sil
    8. elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum inan, acı eşiğim dayanma eşiğim arttı resmen

      Sil
    9. Eşiklerin acıların hepsi seni bir adım öteye götürür Daha dikleştirir Artsın daha iyi Hepimiz yalpalıyoruz bunu unutma korkacak bir durum yok Sana süslü cümleler kullanmak istemiyorum. Oda olur buda böyledir. Onlarında zamanı var bazı durumlarla yüzleş ve geç yoksa hayatı zindan edersin kendine

      Sil
    10. süslü cümleler istemedm zaten hiçbi zaman, yalpalıyoruz dediğin gibi buna rağmen gülümseyeblmektir bence güç

      Sil
    11. :))) Ne güzel söyledin bak :) O zaman canını sıkma :) Dayak yemeden kaçtı :) Mayıs Süslü cümleler açılımı ise şu Canım cicim neyin var ne oldu geçer geçer baştan sağma cümleler Süslüsü bu zaten :)

      Sil
    12. ne oldğunun sorulmasnı sevmiyorum, anatabileceğim kadarını anlatıyorm zaten

      Sil