Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

10 Kasım 2016 Perşembe

Sabah Sürprizi

  Dışarı çıkmamla yumuşak yumuşak yağmur damlaları yüzüme çarpmaya başladı.İlk bi şaşkınlık yaşadım; çünkü güneş tepede parlıyordu; ama çokta mutlu oldum, böyle hafif hafif yağış severim yağmurda da karda da.O an gökkuşağını farkettim, çok severim de.Aklıma düştü birden acaba insanların da mı 7 rengi var diye, karamsar rengi düşündüm, siyah olmayabilir bence, gökkuşağındaki başka bi renk karamsarlığı temsil ediyordur, olamaz mı olabilir.

   Hakikaten benim için çok söylenen bir şeydir bu, çok değişkensin diyolar, hava durumu gibisin bir güneşli bir sağanak yağmurlu.Yani efendim çok mutlu görünürken az bi süre sonra suratım sirke satabiliyor, ehh 7 rengim var canım herhangi birini seçebilirim.Dengesiz diyen insanlar var, bence kesinlikle dengesizlik değil bu, ha duygu yoğunluğu diyebiliriz ama ona bişi demem.

  Henüz çok uykulu olduğumdan koyu renklerdeyim; ama birazdan müşteriler gelmeye başladı mı ve beni yine yoğunluk sardı mı sarı turuncu yeşil ortaya karışık yani, arada 2 dakikalık nefes molasında çay içmeye çalıştığım; ama hiç bardağın sonunu getiremedğim dakikalarda kopkoyu.Sizlerin günü renkli, neşeli capcanlı geçsin efenim, saygılar.

22 yorum :

  1. Bence asıl mutluluk bu yorgunluk. Yani kazandıklarımızı hak ederek kazanma hissi. Bitiremesenizde çayınızı afiyetle için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Abdullah bey, şükür kimseye muhtaç olmayışıma

      Sil
    2. Aynen öyle. Kimseye muhtaç olmsdan yaşamak özgürlüğün ta kendisi

      Sil
  2. Duygu geçişleri hepimizde var. Sakinken trafiğe çıkar çıkmaz farklı oluyoruz. Trafik fobi olacak mesela bende. Parmak da sallıyorum saatin sarkacı gibi bir o yana bu yana, iner çıkar halde değil. Ancak kuralları çiğneyen de levyeyi kapıp karşıma geçebilir.Kungfu mu öğrenmsem* :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben küfür savurur oldum trafikte :s ben de bi haydar alcam arabama bi de portakal gazı :D

      Sil
    2. Küfür mü :))))) Galiba ona sıra gelmeyecek bende; ama parmağım saat sarkacı gibi ters yöne girenlere, önde telefonla konuşan ya da telefonuya makas atanlara sallanacak. Öyle pervasızlar ki o an kafaları nasıl merak ediyorum. Hiçbir mantıklı, sağduyulu, akıl sahibi olanın yapmayacağı şeyler yapılıyor.

      Haydar ne?

      Sil
    3. gerçekten azı insanlar çok pervasız, haydarı şöyle izah edeyim, çoğu arabada vardırya geniş beyzbol sopası gibi sopala, hah işte güzel ülkemde ona haydar vermişler, herkes öyle bilir :D

      Sil
    4. Annem'in de var ondan:)

      Burada eskiden köpek sürüleri vardı. Bir kez de sahilde yürüyüşte Kuşadası'nda Annem'e bir düzineden fazla köpek saldırmış. Sabah erken kimse görmemiş. Elindeki o sopayla kendi etrafında dönüp kendini korumuş. Çünkü tek köpeğe sallasa arkadaki, yandaki saldıracak. Uzunca sürmüş; ama sonunda köpekler gitmiş.

      Bu olayı dinleyenlerden biri, böylesi sopalara babasının çocukluğundaki dayak günlerinde "anayasa" denildiğini hatırlamış. Annemin elindeki sopaya o adı takmış. Annem de ondan sonra hep öyle andı o sopaları.

      Şimdi burada birkaç tane var yürüyüşte karşısına köpek çıkarsa diye. Kuşadası'ndaki köpek saldırısından sonra her yürüyüşünde mutlak yanında taşır.

      Teşekkür ettim anlattığın için. Senin beyzbol sopan vardır gibi geliyor bana ama )

      Sil
    5. ben koşardm heralde ağaca filan tırmanırdım korkudan :) anayasa değişik olmuş, benim beyzbol sopam yok; ama küçükken amcamın evinde vardı, filmlerde gördüğümüz kadaryla oynamaya çalışırdık :) sadece oyun için ama

      Sil
  3. GÖk kuşağı denilen şey beyaz ışığın (güneş ışığının) dünya yüzeyinde kırılmasından ileri geliyor ya öyle duygusal bir anlam yüklemeye gerek yok :D ha diyorsan neden yağmur yağdıktan sonra o da yoğunluk farkından dolayı :)) bu kadar bilimsel bilgi yeter.. :D

    İnsanın tek rengi olur bence öyle yanar döner olmaya gerek yok :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mühendis olunca öyle mi oluyor? yavşak olmaya gerek yok demişsin bence de yok; ama bunlar dygularımız canım geçiş olur Allah Allah bi an çok iyiyken bi an kötü hissedebiliriz

      Sil
    2. Yok kırık bir optik hocam var ondan kaynaklı.. gökkuşağının şeceresini çıkarttı bize :D şekli de ayrıca köprü gibi değilmiş yuvarlak oluyormuş ama biz bir kısmını gördüğümüz için öyleymiş.. bu bilgiyi de vereyim ne isine yarayacaksa :P

      Ruh hali dengesiz olmayan var mıdır bilmiyorum bayan olan yoktur bence :D

      Sil
    3. bence fazlaa kırıkmış darkçım bluecum:D yuvarlağın öteki yarısı yerin altındamıymış, benim boyum içib dedikleri gibi :D hem senin blog ismi bile dengesiz-dark dediğin gibi :D aklıma geldi bi caps vardı bi erkeğin gün içindeki duyguları alında kadının gün içindekii duyguları, erkeğin 4 5 ken yatana kadar bizim ohooo sayamazdım

      Sil
  4. Duygu geçişleri normal efendim, renkli günler dilerim! :)

    YanıtlaSil
  5. hayat işte gök kuşağı gibi renkten renge giriyor insan renkli mutlu günler dilerim efendim sevgiler ..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimize şeftali renginde tonlar diliyorum :)

      Sil
  6. Güzel bir yazı olmuş efendim. Duygular Duygular olur arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim efenimm, şu duygularda kafa bir milyon resmen :D

      Sil
    2. Öyle öyle bende öyleyim boşver ....

      Sil
  7. Duygu yoğunluğu bence de o , bana da çok oluyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fazla yoğun yaşıyoruz heralde :D

      Sil