Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

13 Kasım 2016 Pazar

Pazarlamacıymışım Ben

   Şu anın hayali ile yaşıyorum bir haftadır;çünkü bir hafta boyunca fuarda deli gibi çalıştım, aslında fuar başlamadan yorgunluğunu  düşündüğümden hep bitiş akşamını düşündüm ve o an bu andır.Evime geldim  bacaklarımı uzattım ve ohh bitti.

   Patronumun babası ziyarete gelmişti standımızı, yemek yapmıştım daha önce iş yerine götürmüştüm o yemiş, inanmamış benim yaptığıma, pazarlamacı bu diyo sallıyordur, çarşıdan alıp gelmiştir.Bi durdum Allah Allah öylemiyim yahu.Ben hep ay pazarlamacıların işi çok zor valla çekilir çile değil diyorum.Bana işimi sorduklarında dış ticaret diyorum, ithalat ihracat daha çok ihracat,ee yani ne yapıyorum yurt dışı müşterilerine koltuk pazarlıyorum, yani ben pazarlamacıymışım vay anasını Allah yardımcım olsun o zaman.Ama hiç pazarlamacıların dedikleri gibi değilim valla müşterileri kandırmıyorum hiç, he fena zorluyorum müşterileri iskonto konusunda hatta birden fazla müşteri sen git seninle baş edemiyoruz, patronun gelsin dedi, aynen patronuma ilettim, ne yani beni saf mı görüyorlar diye sordu:)

   Ya şöyle bir şey var Dubai,Katar, Bahreyn gibi ülkelere pek acımam sıkı pazarlık yaparım; çünkü biliyorum zengin ülkeler ve proje işi çalıştıklarından yüklü miktarda mal çekiyorlar; ama bakıyorum böyle Libyadan müşteriler geliyor, oradaki savaşı da biliyorum ne zorluklar çektiklerini, mesele bankadan dolar satın alıyorlar, yiyecek ve ilaç alacaklarsa doları 1.4 ten satıyorlar, geri kalan tüm mallar için 5,34.Geliyorlar böyle, yüksek bedel söylemek hiçbir şekilde içimden gelmiyor onlar sormadan en dip iskontoyu yapıyorum ve ikramlık neyimiz varsa önlerine serdiriyorum, ne yapayım yani üzülüyorum.

   Evet ben o üzüldüğüm, bin tane insanın kahrını çekmek zorunda olan pazarlamacılardanmışım, biraz geç farkettim; ama ne yapalım bu benim işim.Yorgunum ziyadesiyle, gözlerim kayıyor; ama kazandığım her kuruşta alın terim var ve bu benim mutluluğum.

12 yorum :

  1. En son yazdıkların en güzeli. Gerçi hepsi güzeldi de.....
    Geçmiş olsun bir de.

    YanıtlaSil
  2. Sen ekmeğini alın terinle kazanıyorsun sonuçta Emek veriyorsun Yüreğine sağlık Yorgunluğun sevdiklerinle geçirdiğin zaman hepsi kayıp olur :) En güzeline emanet ol sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim evet boğazımdan geçen her lokmanın helal oldğunu bilmek çok güzel

      Sil
  3. Emeğini alanının teri ile kotariyorsun, Allah sabır versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimize versin valla, teşekkr ederm

      Sil
  4. İnsanın olduğu yerde sorunlar oluyor canım benim :) Bizim hastanede bir çok insanla uğraşıyoruz,bir çok sorun oluyor.Ben senin işinde iyi olduğunu düşünüyorum.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanlarla uğraşmak cidden zor bi de byle kaprisli tipler olmuyor mu gel beni bıçakla diyo sanki:) teşekkr edem sevgiler

      Sil
  5. Satış işleri zor. Her müşteri ayrı bir vaka. Alın teriyle kazanılan para kıymetli ve tatlıdır. Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her müşteri ie iletişim de farklı, arapça konşyosam ayrı bi ruh haline bürünüyorm, ingilizce konşsam daha başka, teşekkr ederm

      Sil
  6. Her bir satırı beğendim de o son paragraf tam kalbimden vurdu. Hepimizin kazandığı her kuruşta alın terimiz olması dileğiyle.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umuyorum hepimizin öyle olur, teşekkr ederim

      Sil