Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

6 Kasım 2016 Pazar

Pazar Gibi Pazar

    Ohh uzun zamandır o kadar dinlendiğim bir pazar olmamıştı, elbette ki gezmeleri çok seviyorum; ama hep gezince yorgunluğumu atamıyorum, e biraz da evde pineklemek istiyorum dilediğimce.

   Bugün evde yalnızdım dilediğim gibi uyudum, döne döne taa öğle saatlerine kadarAramızda kalsın evde yalnız olmakta güzel hani dicem; ama diyemiyorum; çünkü eşim her yazdığımı okuyor.Hazırladım kahvaltımı geçtim balkonuma, hava da öyle güzel ki, günlerdir çok üşüyordum, özellikle ayaklarım çok üşüyor son bir senedir, neyse efendim güneş iliklerimi ısıttı desem abartmış olmam.Pazar demek zaten yatmak kalkmak, sürekli bir şeyler yemek, kitap, güzel bi film demek benim için.Bu hafta yeme kısmını birazcık abartmış olabilirim.Dün ailem bana memlketten koli gönderdi de, Allahıımm gidip gelip yiyorum, mest oluyorum resmen:)

   Dolabımı toparlıyım dedim, off ama sıktı bitmek bilmedi, tamamlamadım sıkıldım bıraktım, ha ama tabiki de giyecek bir şeyim yok.Hepsi gözüme giyilmezmiş gibi geliyor, hoş birkaç hafta önce giymeyeceklerimi ayırıp yardım kutusuna atmışım, bunları bıraktığıma göre giyilebilecek şeylerdi; ama neden ben hep kot tişört giyiyorum acaba, ha şimdi tişörtler yerini artık daha kalın kazaklara bıraktı.Kot değiştiriyorum desen o da yok, takıyorum 2 tanesine yıl boyu aynı şeyi giyiyorum, ha demek ki arada süslendiğimde insanların özel bir şey mi var diye sorması bundanmış.Ah be Meltem sen öylemiydin diyorum kendime; ama yok ya gelmiyor içimden.İnsanlar için giyinmek tarzım değildir, mutluysam eğer şıkır şıkır giyinmek süslenmek isterim; ama yani iş yerinde tüm gün oturup kitap okuyan ya da dizi izleyen biri olarak süslenmek gelmiyor valla içimden.Geçenlerde patronum böyle ince ince mesaj verdi ama, aşağıdaki iş yerlerinden birine gittim dedi, bayan çalışanı elbise giymiş, üzerine de bir ceket giymiş dedi, tam iş kadını.Hıı dedim o an üzerime bakmama gerek yoktu tabiki de kot ve triko vardı.Evet yani şık giyinmemiz gerekiyor bunun ben de farkındayım; ama hafta içi in cin top oynuyor bizim avmde.Haftasonları hareketli, o yüzden haftasonu çalıştığım zamanlar da şık olmaya gayret  gösteriyorum.

   Ne konuştum be, acıkmadım; ama aklım dolaptaki dönerde.Evet dolapta; çünkü Hataydan getirttim:D Kebo döner eennn enn sevdiğim döner, Ankara da ve Mersinde de şubeleri var, aranızda oradan olan varsa eğer, şiddetle tavsiye ederim.Bir gün kalbimi kırarsanız da ordan 5 tane paket yaptırıp bana yollarsanız eğer küslük filan kalmaz aramızda, ha ama uyarayım acıya direnciniz yoksa kesinlile acılı yemeyin.

23 yorum :

  1. Meltem, sıradan bir pazar gibi başlasa da sıradılıpğı çok geçmeden kendini gösterdi.

    Ankara'da rastlamadın D Kebo'ya. Ne tarafta acaba? Ankara şimdi öyle çok Ankara odu ki... Her yer ayrı, kendi başına, merkezi, AVMsi filan olan kendine has Ankara oldu :)

    Koli işi ne güzelmiş. Böyle koliler gelmesi güzel. Eğer seni kırarsak beş tane mi göndereceğiz, fazla gelmesin :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ankarayı bilmiiyorm; ama şöyle tarif edeyim.Kızılay Avmyi arkana al yüzünü bakanlıklara doğru dün, o kocaman geyikleriniz arkada kalsın :D Avmnin olduğu taraf değil de karşı tarafa geç az yürü sanırım bi 50 metre filan vardı, 2 sene önce gittim de en son o kadar hatırlıyorum.Orda bir banka şubesi var, hemen yanından sola dön yukarı doğru yürü az ilerden de sağa dön tada dadaamm.doğru düzgün anlatamadysam şöyle anlatayım bir sürü kafe filan olan bi cadde zaten orası herkes oraya gidermiş takılmaya :D
      Meşrutiyet, No:, Konur Sk. No:5, 06420 Çankaya/Ankara

      Koli çok güzel bir şey bence yaa,yani genelde 5 tane sipariş veriyorum, hepsni bir anda yiyeceğimden değil tabi, buzluğa atıyorum :))

      Sil
    2. Konur Sokak kafiydi. Oralarda büyüdük. Annen hala yakınlarında. Tunalı'da.

      Jani, triko giymiştin ya kotun üzerine. Bak şimdi bu kız ne renk, ne desen giye diye meraklandım. Sahi ne renkti kottun üzerindeki trşiko? Yün, merserize? Nasıl merak etrtim nasıl. Bugün ben de öyle giyinmiştim de Çeşme'de.

      Buralılar yağmur yağınca kış gelmiş sanıp gocuk filan giymişler. Biraz zaman geçince merserize bile ağır geldi. Ama tişört pek tercih etmem ben :)))

      Elbise giymemene hak veriyorum. Hareket rahatlığı, rüzgar, çamur. Pantolon artık bayan kıyafeti. Te o kaaa...

      Sil
    3. Bilmiyorum ki neresi olduğunu :)desenli şeyler tercih etmem pek, kumaştan da anlamam aslında pek.siyah kot, bordo bi triko altına da corcik :) çeşmelileri yadırgamadım, biz kışı deri ceketle geçiren insanlardık.tşört hafif rahat, yaz boyu polo tşörtler giydim, neredeyse her rengi vardır bende. ben seviyorum elbiseleri; ama giyilebilecek bir ortam değil benmkisi

      Sil
    4. Elbise güzel, ama kullanım alanı gezmeler ancak :)Günlük hayatta zor.

      Sil
    5. ortam olsa üşenmem aslında :)

      Sil
    6. Belirleyici olan ortam. Yoksa güzel gerçekten. Ben severim. Ama tercih elbette en uygun ve kullanışlı olanı. O da pantolon. Kot, kanvas, yünlü... Mevsimine göre.

      Sil
    7. katılıyorum, bu hafta fuar var yeterince ceketli görür beni patroncum :D

      Sil
  2. Özlediğim pazar gibi pazar işte tam olarak bu :( Darısı başıma inşallah :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ben nöbetçiydim bu pazar. hava da ne güzeldi ankarada. özgür olsaydım Eymir e falan giderdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten hep öyle olur :D ben tam tembellik yaptım, yattım kalktım yemek yedim bi daha yattım

      Sil
  4. İş hayatında maalesef insan rahat rahat istediğini giyemiyor:( kolay gelsin Meltem'ciğim, dönere de afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben giyerdim de işte, hatta ortam olsa çok güzel elbiseler giyerdm; ama burası alışkıon değil öyle şeylere, teşekkür ederim afiyetle yedim valla çılgınlar gibi

      Sil
  5. Çalışmak iyidir diyim ortaya atıyım bir :) Sonra dayak yemeden kaçayım :) Anca geliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D 1 de gidip 4 te döneceğim bir iş olsa iyi olur o zaman diyorum

      Sil
    2. Tabiki bir elinde bir elinde Badem ayağında şıpıdık terlikler eşofman saçlar dağılmış gözler mahmurlu başka istediğin varsa çekinme yaz biz bizeyiz :) hahahahhaha

      Sil
    3. Bi de ışınlanma gerçek olsun istiyorum örtmenim :)

      Sil
    4. Nereye ışınlayacağız seni söyle minik ögrencim bak daha yorumlara dönemedim bilmiyorum sonum ne olucak :)

      Sil
    5. O da sorumu yani Mayıscığıımm, canımız nereye isterse fiyuuuvvvv

      Sil
    6. Bak ya peteki de biliyoru, hepsini yapalm valla acıktm

      Sil
    7. Hahahahahhaha Ben şaka yapmıyorum İskenderun Hatay Adana benim en sevdiğim yerler hatta bununla ilgili Sarı oğlanı dahil edip ne hayallerim var Uhuuuuu Ahhh o Petek nasıl özledim nasıl oraları :) Biliyorum kaldırım taşlarında az oturmadım.

      Sil
    8. Ne gibi planlar yaptın bakalım.çok severm ben ya canım memleketin

      Sil