Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

1 Kasım 2016 Salı

Neden 'smiley' Yollamadın???

   Sevgili arkadaşlar ben biraz düz, öküz bir insanımdır.Yok yok öyleyim, bana bunu üniversiteye kadar söyleyen olmamıştı.Öküzlük dediysekte her konuda değil, dikkatinizi çekerim bak.İlk sene özel bir yurda kayıt oldum orada da hemen bir grup olduk, yeni yerleşmiş 5kız.Birbirimiz olmadan yemeğe bile inmiyoruz, sanırsın bizi kaçıracaklar.

   Şöyle anlatayım efendim, kızlarla mesajlaşıyoruz, nerdesin bebeğim diyorlar e buna ne cevap verilir, yoldayım, geliyorum veya hernerdeysem söylüyorum.Bu durum bir süre öyle devam etti, bir gün bana Meltem sen neden hep kızıyorsun diye sordular, nasıl yani dedim, ya dediler biz canım yazıyoruz, bebeğim yazıyoruz sen sadece geliyorum, yoldayım, yemek yiyorum gibisinden bir şeyler yazıyorsun, biz de kızgın olduğunu filan düşünüyoruz.Allah Allah ben bu zamana kadar kimseye sıfat  veya başka bir isim ekleyip seslenmedim ki, bir sevgililerime klişe laf olan aşkım, yani o kadar ötesi yok.Bakın diyorum yok diyorum öyle bişi, ben sadece kimseye öyle seslenmedim, ağzıma da yakışmaz hani,yine de kırmıyım diyorum canımdan başlıyorum devam ediyor sonra.

   Zaman geçti whatsapp yayıldı tabi, orda da smiley dediğimiz suratlar ifadeler iş açtı başıma.Vay efendim mesaj yazarken neden bana smiley göndermedin, hönk!!!Lan ben güzel güzel mesajlar atıyorum, sonuna ne sıfatlar isimler ekliyorum ee suratımız mı eksikti.Neden gülücük eklemedik, ya da sonuna öpcük atan surat koymadık.Yahu komik bişi olduğunda gülen surat gönderiyorum tamam; ama ben öpücük atan suratı birini başımdan savmak için gönderiyorum, sana cevap vermek istemiyorum hadi ben kaçtım gibisinden.Bu ne kardeşim yazılanlar yetmiyor mu, illa surat mı göndermemiz gerekiyor anlaşabilmek için.

   Birinin kızgın olduğunu anlamak için millet artık atılan ifadelere bakıyor, kızgınsa falan sonuna gülücük atılmıyor vay arkadaş ya, bence de bu samimi değil ne olmuş.Yani benim yazdığım mesajları hiç edip bana 'smiley' soruyorsan o da senin ayıbın olsun, he canım ayıp diyorum ayıp tamam mı, şurada smiley olsa sonuna öfkelenmiş surat eklerdim :)

11 yorum :

  1. Ha haa :D Güzeldi bu. O zaman beni gülümsettiğin için teşekkür ederim canım :) 😛

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten iyiydi. Bana da kızan olmuştu bu yüzden. Bir aralar yani daha whatsapp'lar, facebook messenger'lar yokken sms atarken aynısı idim. Şimdi ise aslında değişen pek bir şey yok çünkü şu an tek bir smiley biliyorum o da gülücük. Her yazı sonuna gülücük koyunca sorun olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yalancıktan döşüyorum çoğu zaman, ne yapalım :s

      Sil
  3. Yok artık:))))ya her şeyin sonuna da gülücük atılmaz ki...siyasi şeyler yazıyorum, kızgınlık, öfke, isyanlar...nesine gülücük atayım mesela?:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman da kızgın surat, öfkelnemiş, ağlayan filan suratı atacaksın :)

      Sil
  4. YAzı dilinde güncel konuşma dilindeki mimiklerimizi kullanamadığımız için bir eksiklik oluyor burası doğru ama bu smiley olayının anasını ağlatanlar, 8 tane yanyana ifade koyduğu için ne hissettiği anlaşılmayanlar, :D (sırıtan surat) koydun benle dalga mı geçiyorsun diyenler var :D insan gibi kullansak bir şey olmayacak :) bir de bir dönem agjgkfdlls diye güldüğünü sananlar vardı şükür onlardan kurtulduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bak ona ben de katılıyorum; cidden anasını ağlatıyorlar mesela seni seviyorum yazıyosun diyolar ki sonuna neden kalp koymadın, lan seviyorum demiş öküz di mi,şu zaten agsfdfffd tan tiksiniyorum.

      Sil
  5. Haha çok eğlenceli bir yazıydı. Hakkınız var efendim, bazen ifadeler abartılıyor, gereğinden fazla kullanılıyor. Kullanmayanlara da sitem ediliyor... :)

    YanıtlaSil
  6. Aynısı bana da oluyor , ilk duydugum da çok şaşırmıştım , neden soğuksun diye sormuşlardı . Bir arkadışımartık sosyla medyada konuşma ahlakı diye birşey var bu sebebple bende mecbur emoji gönderiyorum demişti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sosyal medya adabını öğrenememişiz iyi mi :) değiliz biz soğuk falan haha :D

      Sil