Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

16 Kasım 2016 Çarşamba

Islak Yavru Köpek

   Yağmur var  burada, öyle yumuşak yumuşak yağan romantik yağmurlardan değil.Camlara vura vura uyanın dercesine yağanlardan.Dışarıda hava buz, kendimce hasta mıyım acaba işe gitmesem mi diye düşünüyorum.Hazırlandım sokak kapısının önüne çıktım, önce telefonumu unuttum sandım ay dedim işaret herhalde, kapının önünde durdum sokağa atmak istemiyorum  kendimi, bugün korkuyor muyum ne?

   Elim kontağa titreyerek gitti, sanki gaz pedalı ile fren pedalının yerini karıştıracakmışım gibime geliyor.Biraz da gördüğüm kabusun etkisi var, savruluyordum, arabada benden başkaları da vardı, yaralılar vardı, sevdiğim insanlar sanırım 5 kişiydiler biri bıçaklanmıştı ötekilere başka şeyler olmuştu, hepsini arabama bindiriyordum, yükleniyordum gaz pedalına, kırmızı ışık insanlar bana engel olmuyordu, kornaya basa basa feryat ede ede kullanıyordum arabayı, yardım çığlıkları atıyordum.En sonunda onları götüreceğim yere gelmiştik arabadan indim ve o an ilk kez ağlamaya başladım hıçkıra hıçkıra kendimden geçercesine, artık rüyada olduğumun farkındaydım, uyan Meltem dağılsın kötü şeyler dedim, gözümü açtım; ama  gözyaşlarımı farkettim.

   Islak yavru köpekler karşıladı beni kapımı açtığım anda, baktım gözlerinin içine yardım istiyordu sanki, bir de gözleri öyle güzel ki.Kendimi bir an onlar gibi hissettim, yağmurda ıslanmış çaresiz.Benim için ayrılan böreği aldım elime çıktım yine dışarı, onlar yesin ben yiyecek başka şey bulurum diye, minik parçalara böldüm attım önlerine, tam yiyecekken büyük köpek geldi ve onları kovaladı, yağmur altında ıslanıyordum benim yavru köpekler aç kalacaktı; ama ben hareket etmeden izliyordum sonuç,böreğin tamamını büyük köpek yedi, yani güçlü olan.Yağmur artık iyice yüzümü ıslatmıştı bir irkildim,ilk kez buraya bir küfür savurasım geldi; ama durdum içimden ettim.İçeri gittim yiyecek başka şeyler getirdim bu kez başlarında bekledim, büyük olan gelince de kovdum, haklarını yedirmeyecektim bu kez başkasına.Bazen diyorum...


16 yorum :

  1. Kabus görmüşsün:( geçmiş olsun:( ah o yavru köpekler, kediler....:( insan hepsini, hepsini, hepsini evine almak istiyor tabii mümkün değil:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bayağı kötü bi kabus.üzülüyorum hayvanlara aynen; ama eve almam :D

      Sil
  2. Bazen böyle günler yaşıyor insan. Etkisi de geçmiyor tüm gün. Kötü bir gün diyelim, üzerinde durmayalım da, kalıp gitmemezlik yapmasın.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ktü rüya kötü gün, defolsun gitsin :)

      Sil
  3. Çok az rüya görürüm. Görürsem de çıkar :))) Şaka değil. Çıkar.

    Bazen kabuslar olur tabii. Geçmiş ama artık. Bir de denilir ki
    rüyada kan görülürse o rüya bozulurmuş. Sanırım vardı kabusta. O yüzden rüya bozulmuş zaten :))) Artık hatırlamamalı yani :))


    Oooovvv. Ne şarkı. Bilirim de uzun oldu dinlememiştim. Ne ziyan! Sayende dinledim. Pek de hoşuma gitti. Bil bakalım neden:)

    Mavilerden bahsetmiş de.O sınıftan olunca...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anaamm çıksa korkardım kendimden, kan gördüm mü hatırlamıyorum; ama bıçaklandğını net hatırlıyorum.

      şarkı sabahtan beri aklımda kaç kez dinledim, başka biri de yorumlamış; ama üstad Yeşim Salkım bence. açtım devamnında işi youtube a bıraktım, güzel şarkılar sıraladı benim için

      Sil
  4. Rüyalar ne kadar etkili olabiliyor Meltem. Allah göstermesin. Kaza falan, kızımın arkasından sürekli okuyorum dışarı arabayla çıkınca.
    Büyük ve güçlü her şey, zayıfı etkisiz kılyor. Hayvanlar güdüleriyle böyle yapıyorlar da, ya insanlar? Acıma, adalet duygusu diye bir şey kalmadı gibi yavrum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah korusun, özellkle şuan yollarda hep buzlanma var dikkatli olmak lazm.İnsanlara anlam vermek bana daha zor geliyor anlayamıyorum, öngörülerim de hiç iyi değildir

      Sil
  5. Rabbım Hayırlara çıkarsın inşallah rüyanı Bende çok üzülüyorum kedilere köpeklere ama ne yaparsın elden fazla bir şey gelmiyor bu şarkıda sevdiklerim dendir Hatırlattığın için teşekkürler güzel rüyalar görmen dileğiyle sevgiler ..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rüyaları geçtim hayırlı günler versin :D şarkı çok güzzel dokunuyor, seviyorum bazen sizlerle paylaşmayı

      Sil
  6. Güzel düşün güzel olsun iyi düşün .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben evrene düzgün enerji yollayamayanlardanım galiba :D

      Sil
  7. Bir şey olmaz arada kötü arada iyi hayat gibi hayat Melom Hayat gibi

    YanıtlaSil
  8. Ay rüyalardan bende çok etkilenirim ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen çok sinir bozucu oluyor cidden

      Sil