Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

25 Kasım 2016 Cuma

İç Döküş

      Biraz gözyaşı, biraz gülümseme çokça çay ve kocaman bir pasta eşliğinde selamlar.Utanmıyorum odama kapanıp ağlamaktan, hatta bazen yapmakta fayda var; çünkü içimize atıp atıp şişirdiğimiz kalbimize de yazık

   .Bir şovdan ibaret sanki hayatımız..Aman güçlü görüneyim, beni yorgun mutsuz sanmasınlar, neden; çünkü düşmanlarımızı mutlu ederiz o zaman, belki üzerimize gelmeye başlarlar, aman ha bizi zayıf görmesinler aman.Hissettiğimiz gibi davranabilsek keşke, mesela birine çok öfkelendiğimiz zaman, canımız yandığı zaman gidip yorulana kadar tekmeleyebilsek kızdığımız kişiyi ya da çok özlediğimizde gidip sarılabilsek hiçbir şey düşünmeden.Olmuyor, neredeyse tüm isteklerimiz gibi bu da olmuyor di mi?Ben aslında elalem ne der diye hiç düşünmede duygularımı açığa vuran bir insandım, sahi ne ara bu hale geldim?Çok bilmiş insanlar herkesin etrafında vardır, benim de öyle tabi.Bunu istiyorum; çünkü durum bu dediğimde karşıma geçip yok o öyle değil, yok aslında şöyle diye diye ömrümü yiyenler var.Bu senin için daha iyi deyip, istemediğim şeyleri bana yaptıranlara şimdi gidip, ağzının orta yerine vurmak istiyorum.Ne oldu Allahın belası, bak ne oldu gör demek istiyorum, konuşuyordun bilmiş bilmiş ahkam kesiyordun bana, böyle daha mutlu olacaksın diyordun; ama yok anlamazsın neden; çünkü  çok bilmişsin.

   Yazıyı sonlandırmak istemiyordum aslında, devam etmek istiyordum; ama ölçü kaçacak diye bıraktım yazmayı.Bir gün umarım düşündüğüm ne varsa korkmadan söyler ve yaparım.


9 yorum :

  1. Ağlamak en insani şey, utanılacak bir şey asla değil, onu sahtekar politikacılara bırakıyorum yalandan ağlıyorlar çünkü, kimse senin için iyi olanı senden iyi bilemez. :( Her ne ise yaşadığın üzülme canım, sabır, zamanla sarılır yaralar. :( Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gerçekten nasıl ağlıyorlar öyle ya, hepimizin sınavları var, teşekkr ederm :)

      Sil
  2. Hayat sizin.Sizin için en iyi olanını siz bilirsiniz.O yüzden kulağınızı tıkayın ve yanlış olsa bile istediğinizi yapın.

    YanıtlaSil
  3. Çay varsa bir ortamda hüzün dağılır hemen. Bir de maskelerin arkasına gizlenmeye ne gerek var, maske takmak zorunda olduğun insanı hayatından çıkar gitsin. Yanılıyormuyum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence çayın yanında bişi yoksa eğer dağılmaz.maske hakikaten neden var dicem; ama hepimiz zaman zaman takmak zorunda kalıyoruz.ben insanları hayatımdan çıkarma konusunda pek iyi değilimdir

      Sil
    2. Çay olsun da yanına bisküvi, çekirdek gibi bişeyler bulunur. Çay kahve gibi değildir, yanında ille de çikolata olsun diye diretmez :)

      Sil
  4. Ah o insanlar yok mu o insanlar. Valla resmen her yerdeler. Negatiflikle, senin benim hayatıma müdahale ile besleniyorlar resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım cidden öyle aynen dediğin gibi besleniyorlar bu durmdan :D

      Sil