Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

30 Kasım 2016 Çarşamba

Huşu İçinde Bir Ben

    Bugünlerde bi yumuşak başlılık, bir uysallık var üzerimde.Huşu içinde yaşıyorum desem yeridir.Etrafımdakiler de inatçı olan benin bu haline şaşıyor.

   Pazarlıkla iş olmaz bizim firmada pek, fiyat nettir, yani diyoruz ki müşteriye canın isterse :) Neyse işte benim işim sadece yurtdışı olmasına ve perakende müşteri ile ilgilenmekten çoğu zaman nefret etmeme rağmen, gelen müşteriye karşı bayağı bir yumuşaktım.Çalışma arkadaşım fiyattan kırınca uyarırdım onu, bak derdim muhasebeye hesap vereceksin, kızardım ona güvenilirliğimiz zedeleniyor derdim, her gelene ayrı fiyat verilmez.Neyse işte belki de abla hamileydi diye öyle yaptım bilmiyorum, kimsenin veremeyeceği bi fiyata razı oldum, fazladan kırlent istedi al dedim mağazadan götür, hatta iş arkadaşım bana şaşırmış ve veremeyiz Meltem Hanım demesinden çekinmişlerdi, kırlenti çocuklarının arabasına koymalarına göz yumdum iş arkadaşım görmeden.Normal zamanda kapanış saati geçmiş olmasına rağmen beni oyalayan müşteri hiç umrumda olmaz çeker giderim ben, kim uğraşırsa uğraşsın tabi yurt dışı müşterisiyse eğer yapmam ve de yapamam:) Çıkış saatim geçmiş, karnım açlıktan zil çalıyor benim normalde aşırı gergin sinirli olmam lazım ama ben müşteriye güzellik üstüne güzellik yapıyorum, öyle ki muhasebe bu ne ya toptan müşterisine verdiğimiz fiyatı vermişsin neredeyse deyince, sadece gülümsedim.İş arkadaşım Meltem diyo hayırdır iyi misin, sen acımazsın işimiz gereği neyse onu yapmak zorundayız derdin, bi yumuşaktın, 2 buçuk saat boyunca başlarında bekledin.Bilmem dedim, üzülsünler istemedim; ama var ya hiçte üzülecek cinsten insanlar değildi yani; çünkü bana ev 7 odalı hangi odaya yerleştireceğime karar veremedim henüz dedi, yani benim fiyatlar pekte germezdi, ne bileyim bebeğin şansı diyelim.

   Alınan kararlar uygulanan kurallar olmasına rağmen, bu bendeki durum kuralları çiğnememe yetti.Patronuma anlatınca da bana biraz endişeli baktı, canın saolsun kızım ne olacak dedi.Yüksek dozda antidepresan almış gibi olan halim biraz değişik tabi, biraz da vücudum uyuşuyor uyku arıyorum her dakika; ama olsun, sağlık olsun sevdiklerime bir şey olmasın tek isteğim bu son zamanlarda.

Benim kafaya yaklaşmak ve az huzur dolmak için şarkıyı gözleriniz kapalı dinleyin.


2 yorum :

  1. Tam bir ılık esen meltemmişin bugün Meltem :)
    Sevdiklerin için düşüncelerin çok güzel; ama onlar da senin için senin onlara istediğini istemektedir eminim.

    Böyle bir dilekte bulunduğunu okuyunca sevdiklerin adına sevinmeden edemedim. Liste uzun galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sadece bugün değil geçen haftadan beri var, cumartesi günü 8di eve geldiğimde kararsız müşteri yüzünden.evet canım ailem hep mutlu olayım istiyorlar, hep 'eskisi' gibi ol diyorlar şen şakrak.dileklerin en güzellerinden biri bu, liste biraz uzun gibi evet :))

      Sil