Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

15 Kasım 2016 Salı

Günlüklerim-13

   Günaydın efendim, ha geç okuyacak olanlar sizlere de selamlarımı sunuyorum.Malum sağır sultan bile duydu geçen hafta fuarda olduğumu ve Meltem olmaktan çıktığımı.Fuar pazar günü bitse de ben daha yeni yeni kendime gelmeye çalışıyorum, kolay da olmayacak tabi; çünkü aldığım siparişleri bilgisayar ortamına taşımam sonra mail olarak müşteriye atmam, onaylatmam, onayladığı takdirde bedelin % 30unu bankaya yatırtmam gerekiyor.Ha o da bitince üretime ver, yurtiçi siparişlerinin önüne almaya çalış ki siparişlerini, 1 tır dolusu mal alan müşterim kaçmasın :)

   Bir benim bir de patronumun odası 2. katta, geri kalan tüm ofis ve üretim 1. katta.Yukarı çıkan 2 ayrı merdiven var, biri ön taraftan biri de üretim bölümünün olduğu yerden.Bugünlerde o kadar çok inip çıkıyorum ki, çalışanlar bir bakıyo yanlarından geçiyorum ikinciye geri gelmeden yanlarından geçiyorum.Hali ile bedenen de çok yoruluyorum; ama olsun hem zaman geçiyor, hem de herzaman öyle yoğun olmuyorum, dizi izlemekten başka bir şey yaptığım olmuyor.Bir de yaptığım işten memnuniyet duydukları zaman pek bi mutlu oluyorum.Fuar esnasında oturma fırsatı bulmuştum patronumla beraber.'Meltem sen tam piştin, bana gidiyorum demek yok, maaşını da düzenleyeceğim, hakettiğini alacaksın', dedi.Ooo ben bir havalar, yani evet zam yapacak olması çok güzel; ama yaptığım işte iyi olduğumu söylemesi ayrı bir gururumu okşadı hani.Çok fazla net ortamında zaman geçiremedim fuar boyunca,; ama paylaşımlara olabildiğince göz gezdirmeye çalıştım; çünkü leş gibi yığılıyordum.Kardeşim geldi 4 5 gün bende kaldı toplasanız 3 saat görmemişimdir.Bir gün gel dedim benle fuara, götürdüm 1 saat dayanamadı, taksi çağır eve gidcem diye sızlandı.

   Eveet sevgili arkadaşlarım, bugün de derin bir nefes çektim içime ve yürü Meltem dedim, durma; çünkü durursan devam etmek istemeyeceksin.Aldınız umuyorum mesajı :) Sevgiler






14 yorum :

  1. Senin için sevindim, gözün aydın:) Kolay gelsin. Çalışmak, ter dökmek, emek vermek ve karşılığını almak ne güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkğr ederm Müjde ablaa, ben de mutluyum :D

      Sil
  2. Şu an ben de çok yorgunum. Kısa bir süre için uzun bir yol. Hazırlanma
    toparlanma süreci. Senin kadar olmasa da yorgunum :))

    Durmayacaksın zaten değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo yne yollar demek, yorucu oluyor ama bence keyiflidir de:)dinlenmeye çalşıyorm işte, durmamaya gayret ediyorum

      Sil
  3. O sağır benim ben ne zamandır gelmiyormuşum aaaa hayret ettim kendime :) Gururla küllenmez duygularımız bir güfte size olsun başarılarınız katlansın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir yaşam telaşesi bir koşturma mı var Mayıs, aynen yoksun ne zamndır

      Sil
    2. bir yaşam telaşesi bir koşturma mı var Mayıs, aynen yoksun ne zamndır

      Sil
    3. Canım kurslarım var evde çok duramıyorum gidip gelemiyorum çok fazla ondan sebep başka sebeplerde var ....

      Sil
    4. hıı umarım hayırlı sebeplerdir ozaman :)

      Sil
    5. işim gücüm muzurluk sen bana bakma :)

      Sil