Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

20 Kasım 2016 Pazar

Gitmemeli

   Bensiz ne yapar diye düşünmeden gittin ya hani, her şey birbirine girdi sanki.Bakma güçlü kız pozları kestiğime, ince ince işlendi dokularıma sensizlik.Tamamlanamadım sanki hep bir eksik kaldım, yüzde yüz olamadım hiç.Bayramlar, özel günler sen varsın diye anlamlıymış sanki.Bayram sabahı uyanıp ilk seni öpmek istiyorum mesela, doğum günümü ilk sen kutla, kocaman sarmala beni.Burdayım de, ben var oldukça sana kimse zarar veremez de.Gitmemeli insan, ölmemeli de seviliyorsa eğer bu kadar.Birinin hayatından çekip gitmek bu kadar kolay olmamalı.Kriz değil kalbimi sıkıştıran, sensizlik.Kimsenin olmadığı anlarda çömelip yerime sessiz sessiz ağlıyorum, bazense yetmiyo yaşlar, bağıra bağıra seni özlüyorum mesela.Bu yüzden o kadar koşturmam, yorgunluk dinlememem.Durmak istemiyorum; çünkü biliyorum bir daha durursam eğer kendime gelemeyeceğim.Söylemek istediğim çok şey var aslında, buraya yazmak istemiyorum ben sadece sana anlatmak istiyordum : AMA...





16 yorum :

  1. Çok çok güzel ve anlamlı olmuş. Yüreğine sağlık.. Gitmemeli kimse kimseden, istese de gidemiyor insan yaşanmışlıklardan. Gelenler gidenleri unutturur belki
    ha?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yeri hç dolmayacak olanlar da var, bi annenin öldüğünü düşün, dolabilir mi yeri

      Sil
    2. Ah öyle gidişler değildi elbet bahsettiğim. Düşününce bile kötü oldum..

      Sil
    3. canı yanıyor insanın çok

      Sil
  2. Ne diyeyim bilemedim şimdi:( üzüldüm ama var ya tüm kadınlara bu sözlerim asla birine bu kadar bağlanmayın, sevin ama onsuz yaşayamam demeyin çünkü pekala da yaşayın. Gidene de kal demeyin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kadınlar olarak duygularımızı yoğun yaşıyoruz; ama tek biz değiliz bu duyguları yaşayan erkekler de yaşıyor

      Sil
  3. Ne yazsam.... Çok sık okuyorum bu kederi. Keder aynı, anlatanlar başka...

    Neden, nasıl bilmiyoruz. Onlar anlatılmıyor. Bildiğimiz yüksek sesle ağlayanlar var.

    Ne yazsam bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında ben de bilemiyordum nasıl sadeleştirp yzacağımı

      Sil
    2. Bit başla, gerisi gelir. Sadeleştirmek neden? Kaç yıl oldu? Nasıl? Nerede? Neden? Kim?

      Bu soruların cevabı, sadeleştirilmiş hali olabilir mi sence?

      Sil
    3. içimde yaşıyorum , anlatamıyorum :)

      Sil
  4. Ben de aynı duyguları içinde yaşayan biri olarak seni çok iyi anlıyorum. Aslında bir yazabilsen, özlemin bitmeyecek ama biraz daha hafiflediğini hissedeceksin 😕 En azından öyle olmasını diliyorum 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. giden gittiği yerde mutludur umarım

      Sil
  5. Senin yazını okurken tamam da üstüne dinlediğim şarkı geldi Tarkan Unutmamalı Sevdiğim bir şarkıdır...Bazen konuşmak yerine yazmak daha iyi geliyor..Herkese giderde bir sen gidemezsin.. Sevdiğim şarkılar yüreğine sağlık sevgiler ....

    YanıtlaSil
  6. ben de çok severim tarkanın bu şarkısını, teşekkr ederm çok

    YanıtlaSil